Joulukuun jorinat <3

Meillä ei oo hajuakaan nimestä vielä. Toinen nimi on valmiina tytölle. Se on muunnelma omasta nimestäni. Miehen mielestä pitäis odottaa että sukupuoli tiedossa, niin sit vasta alkaa miettiä nimiä.. Mutta kun se sukupuoli voi selvitä vasta synnytyksessä, niin kyllä mä nyt jotain haluaisin miettiä jo ennen sitä. Ja sitten pitää miettiä, että haluaako että on esikoisen kanssa samantyyppinen nimi, alkaa esim.samalla kirjaimella vai sitten täysin erilainen. Äh, on tää vaikeeta. Ja kun tuntuu että kaikki kivat nimet on käytetty jo, mä en esim.voi harkita nimeä joka on vaikka naapurin lapsella, saatika sitten jollain sukulaisella :D . Rajaa jo aikalailla nimiä pois.
 
MUlle tuli toi sama,oli vaikka kuinka monta ihana nimeä mutta " se on sen niminen ja se ja se ja se " ääh :D Aina oon aatellu Helmi nimeä tytölle mut nyt kaks pientä Helmeä lähipiirissä ja yks isompi :D ni ei sekään sitte
 
Näin kun hoitaa sairaita lapsia työkseen, niin toi nimiasia on hankala kun niin monesta nimestä tulee joku potilas mieleen... :sad001
 
Meillä on kanssa osa nimistä karsiutunut pois kun ei lapsena kuolleen sukulaisen nimeä voi antaa, en haluu serkkujen eikä setien/tätien nimiä kun pitää olla oma nimi ja osasta mun ehdotuksista mies on sanonu et ei ainakaan tuo. 2 nimeä riittää meidän lapselle kun meillä molemmilla on 2 nimeä ja useammalla tuttavaperheen lapsillakin on vaan 2 nimee..
 
Mua ärsyttää niiiiin paljon ku oon aina ollu sitä miettä, että pojasta tulee lauri, mutta mun serkku kerkes varastaa sen nimen :/
 
Höh, toi on niin turhauttava tilanne :sad001 jospa keksitte jonkun kivan nimen tilalle, jos poika tulee!
 
Voin lohduttaa, että oma äitini olisi halunnut minusta Annan tai Kaisan. 9kk ennen minun syntymää syntyi serkkuni, joka sai nimen Annakaisa. Että se siitä sitten.. :)
 
Mun miehellä on sitä päivää nuorempi serkku ja molemmilla sama nimi. Mun siskolla taas on nimi jossa on vaan yhen kirjaimen ero kahden serkun nimeen. Ja yhen tuttavaperheen lapsi sai samantyylisen nimen kuin mitä oltiin suunniteltu kun serkku sai ensin ko. Nimen.
 
Soitin neuvolaan jatkuvista suppareista, koska välillä vihloo alavatsan alueella. Neuvolasta sanottiin että pissanäyte pitäis viedä labraan, muuta eivät voi vielä tehdä koska täällä neuvolassa ei ole työntekijöitä, 3 lomalla ja yks muualla. Kysy että kai tunnen liikkeet edelleen. No en tiiä! En kai.. huolestuin vaan enemmän. Nyt yritän maata sohvalla ja hahmottaa tuntuuko liikkeitä. Ihana palata töihin ens viikolla näillä fiiliksillä.
 
Ninni toivottavasti selviää pian!! Eihän sitä ensiodottaja vielä voi välttämättä liikkeitä tuntee...
 
Niin Ninni komppaan ehdottomasti Miraa. Esikoisen liikkeitä tunsin vasta 20-22 viikoilla. Ja mitä supistuksiin tulee niin useimmiten ne on harmittomia jos ne ei oo kivuliaita. Ja kyllä kivuliaan supistuksen tuntee nahoissaan. Ja aika normaalihan se on, että keskiraskaudessa alkaa supistella jonkun verran.
 
Kävin labran jälkeen kyselee jos lääkäri vois kuunnella sydänäänet, sain ajan päivystykseen pienen vääntämisen jälkeen. Ei kuitenkaan kuunnellut, mutta jollain erikoisella ultralla katsoi ja kuulemma kaikki hyvin :) itse en saanut ultrasta mitään selvää kun ei näkynyt kuin pää. Mutta toisaalta ei haittaa yhtään, koska kaikki kunnossa.
 
Takaisin
Top