Joulukuun jollotukset

Mä oonki nyt iltasin antanu aina särkkärin ennen nukkumaan laittoa, tänää tosin unohin joten katotaa mitä yöstä tulee. Tosin mul on niit vetee liuotettavia et ei sit auta muu ku pulloo tilkka vettä ja särkkäri joukkoo jos herää :sad001
 
Kuules Tata87 meillä on just sama ongelma ton syömisen kanssa ja mulla alkaa kohta mennä hermo. Eikä meillä riitä enään mitkään lelut eikä teletapit vaan pitää olla jotain "kiellettyä" mitä tutkia. Meijän kodista on kohta tavarat loppu millä pitää mielenkiinto yllä. Ja ei tasan tarkkaan aukee suu jos ei ole mitään viihdykettä. Ja jos viihtyy niin syö kyllä hevosen kokoisia annoksia ja syötettynä. Itse ruokailut ei vielä onnistu niin hyvin että vois sen varaan jättää. Ja melko sotkukin siitä syntyy. Eikä hän vielä ole edes vaatinut että minä ite niin syötetään nyt niin kauan ku antaa syöttää :wink

Meillä pidettiin kovan luokan vatsatauti. Pojalla 6päivää! Oksenti ja ripuloi. Ukossa neljä päivää ja minussa vain yhen päivän ripuli. Liekö raskaus sitten mikä piti minut parempana... Jussi paralla tippui paino niin että selkäranka paistoi :sad001 No sitten kun siitä selvittiin tuli räkätauti ja yskä :sad001

Isompaan turvaistuimeen me ollaan siirrytty jo ainakin kuukausi sitten. Ykkös autossa on isofix kiinnitteinen selkä menosuuntaan recaro mikä lie ja kakkos autossa akta gracon cosmic xp ja sekin selkämenosuuntaan ja näin aijomme sinne 4v asti. Turvallisuus on kaiken A ja O :)
 
Takaisin
Top