Miks mä en tiennyt, että netistä voi vuokrata leffoja????? Voiko olla parempaa lahjaa äitiyslomalaiselle? Ei voi. Ei tarvi lähteä tarpomaan mihinkään vuokraamaan leffaa ja vieläpä palauttaa. Sen sijaan voi klikkailla itsensä cdon.comiin, valita leffan, maksaa luottokortilla 3,95e (!!!!!!!), tökätä läppärin kiinni telkkariin ja nautiskella sohvalla kera joulupipareiden. IHANAA! Katoin just Ystävänpäivän, joka on ollut mun katsottavien listalla ties miten kauan. Onneks en ollu vielä ehtinyt vuokrata sitä Makuunista, ois meinaan maksanu sen viis kuus euroa ja olis pitäny liikkua johonkin [:)] Eli jos joku muukin oli yhtä tietämätön kuin minä, niin cdon.comista hakemaan ajanvietettä!
Kävin kyllä ostoksillakin heti aamulla ja ai että oli kivaa! Ostin jopa vauvalle tonttupuvun [:D] Ei yhtään mun tyylistä, mutta aattelin oikein antautua tähän äiti-rooliin ja tehdä kaikkea mahdollista, mikä saisi lapsen pyörittelemään silmiään. Jos siis osaisi [;)]
Mun jalkojen välissä niin on jotain. Tekee koko ajan mieli levitellä jalkoja. Oon siis jo monta viikkoa istunnut jalat levällään totta kai, mutta nyt parin päivän aikana oon tajunnut, että kyse ei ole vain tuosta alhaalla roikkuvasta masusta, vaan ihan oikeesti ei halua laittaa jalkoja yhteen. On mulla housut jalassa, jos sitä mietitte [:D]
Kuten varmaan huomaatte, on mieli piristynyt merkittävästi. Taisi toi aamuinen shoppailu hiljaisessa kauppakeskuksessa todellakin olla se mitä tarvitsin.
Mites meemi vaunujen kanssa? Kai te ne saitte kuitenkin. Mun mielestä lastentarvikeliikkeissä ylipäätään pitää olla roppakaupalla ymmärtämystä ja joustoa, koska (odottavat) äidit voi joskus olla pikkusen hajamielisiä ja hassuja [:)] Ja siis ennen kaikkea, onko vaunut yhtä ihanat kuin muistit? Mä vähän väliä säädän jotain noiden vaunujen kanssa, kasaan rattaiksi tai kuljetusta varten, availen vetoketjuja, työntelen ympäriinsä jne. kun ne on niin kivat [:)]