Joulukuun helinät =]

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Toive3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia Jomaelille! Itselläni on tänään samat viikot kuin viimeks keskenmenon alettua (10+6). Jotenkin oon odottanu tätä päivää, ikään kuin se ei vois tapahtua myöhemmin... Onneks pe on nt-ultra! Jännä viikko siis tulossa. Pahoinvoinnit on lieventyny eikä väsytäkään enää niin paljon, pitäis kai olla tyytyväinen, mutta myös vähän huolestuttaa, koska viimeksikin oireet hävis pari viikkoa ennen varsinaista keskenmenoa ja joskus silloin alkio oli myös lopettanut kehittymisen. Pystyn varmaan rauhoittumaan vasta ultran jälkeen. :)

Huh huh. Olipahan reissu! Muttta mutta, siellä se pieni papu pötkötteli, ja sydän löi. Itsehän aloin vollottamaan kuin pieni lapsi kuullessani "kyllä täällä syke on". Ei voi muuta sanoa, kuin aika onnellinen fiilis just nyt. <3 <3 <3

Voi Jenaya; Ihana kuulla! kyllä on jännitettykin sun puolesta....eli pikkuinen on vaan ilmeisesti saanut sitten myöhemmin alkunsa ja oli edellisellä kerralla vielä niiiin pieni ettei saatu tutkittuakaan...? :) Nyt oletkin onnellinen, kaikki on hyvin <3

Mönkijainen vastasi viikkoja 7+1 kun menkoista on 8+1, mutta laskettua me ei vielä lähdetty muuttamaan, kun voi olla että pienellä on kasvupyrähdys menossa (6 päivää sitten ei näkynyt siis yhtään mitään) ja voi olla että ottaa viikot kiinni np-ultraan mennessä. Saas nähdä, kyl olen onneni kukkuloilla nyt :)

Ihanaa Jenaya! Varmaan todella mahtava tunne!:)

Mulla olis tänään pikkujoulut... :D äh, katotaan huomaako ne että en juo;)

Noniin Jenaya eli voi olla ettei sit loppujen lopuks niin "myöhässä" ookkaan jos ottaa kasvuspurtin :)

Ninspe; Onnee matkaan...itellä oli viime viikolla firman pikkujoulut ja oli kyl pakko paljastaa kun en ois mitenkään pystynyt feikkaan etten juo :D sen verran hyvin tunnetaan toisemme....varastinkin sitten koko shown kun kaikki onnessaan halaili ja onnitteli koko illan...

Täällä kotidoppleri saapui tänään postimiehen kädessä :) On se 39e halpismalli.... no arvatkaa kuka sitten heti sitä tietenkin testaili.....mulla töistä sitä geeliä oli jo valmiiks. Ensiks kuuntelin jonku vartin ja kuulu omia sykkeitä ja kaikenmaailman mörinöitä....mut sit yhtäkkiä kuulu sellanen tosi nopee... tums tums tums.... ja laskin et ois jotain 170 mikä vois kyllä olla vauvan syke :) kuulu hetken mut sit hävis....toivon ja elän siinä uskossa että oli pikkuisen syke..mut oli kyl jotenki ylempänä kun  yleensä kaikki neuvoo et ihan tuolta karvotuksen rajalta mut toi oli kyl lähempänä melki napaa ku alakertaa...en tiä sit mikä ääni oli mut oli sellanen säännöllinen tosi nopee jumpsutus ja ihana sitä oli hetki kuunnella :D <3

Mahtavia uutisia, Jenaya! Sinnikäs pikkusintti siis masussa kasvamassa :).

Täällä ehkä vähän parempi olo. Olen viikonloppuna yrittänyt olla vähän jalkeillakin, kun keskiviikkona olisi tarkoitus kokeilla töihin paluuta. Väsymys iskee nopeasti ja oksentelen yhä pitkin päivää, mutta olo on kuitenkin reippaampi. Toivon niiiiiiin kovasti että olisin joululomalla jo sellaisessa kunnossa, että jaksaisin oikeasti lomailla kaksi viikkoa poikien kanssa, mies kun ei pysty koko kahta viikkoa pitämään lomaa. Ja että jaksaisi jossain välissä vähän siivota ja laittaa joulua kotiinkin.

Onnittelut Jenyalle!

Täällä onkin sitten taas ryhmästä poistuminen edessä. Varhaisultrassa näkyi, ei sitten niin mitään. Kohdussa ei ollut yhtään mitään, ei viitettäkään raskaudesta. Ei näkynyt ympärilläkään. No otettiin verikoe sitten ja jäädään odotteleen hetkeks et menee itekseen kesken. Tai no mikä voi mennä kesken kun siellä ei ollut yhtään mitään. Raskaustesti näyttää plussaa yhä mut...

Onnea kuitenkin kaikille odotukseen ja toivottavasti ei useampi joudu ryhmästä poistumaan.

Voi harmi Niian:/ Onpa kummallista ettei missään näkynyt mitään? millä viikoilla piti olla? :o voimia kovasti sinne!

Olen  kyllä' hieman kuumeessa ja flunssassa että ehkä työkaverit antaa olla rauhassa kun kerron kuumeesta eikä oikein maistu alkoholi..=) Katsotaan. Olisi niin kiva odottaa sinne ensi viikon ultraan ja kertoa vasta sitten. Jos tänään joudun kertomaan ja ultrassa ei löydykkään enää mitään elävää niin en jaksa jokaiselle sitä sitten alkaa selvittelemään ja kuuntelemaan voivottelua! Viimeksi mua kohdeltiin niin ärsyttävän ihanasti töissä kun tuli se keskenmeno. :D

Tungen nyt nokkani tänne vaikken oo koskaan oikein missään foorumilla kirjotellut, sillointällöin lukemassa käynyt... On niin samanlaisia fiiliksiä esim. onko tuolla ketään ja en todellakaan jaksais odottaa ekaa ultraa joka ois viikonpäästä, ensimmäinen neuvolakäynti kuitenkin jo takanapäin mutta siellä ei kuunneltu sydänääniä vielä. En ymmärrä miks oon tän raskauden kanssa näin pelokas kun kuitenkin kaks tervettä naperoa kuitenkin jo olemassa ja niissä raskauksissa kaikki hyvin eikä mitään km taustaakaan... hassua hommaa...

Säihke, tervetuloa tänne kirjoittelemaan:) Aina se pelko yllättää!

Mun oli nyt pakko tulla tänne hehkuttamaan, löysin dopplerillani nopeaakin nopeamman sykkeen!! Voi jestas sentään miten helpottunut olo tuli. Wau=)

Suosittelen todellakin tuota kotidoppleria! täällä nyt illalla uudelleen kuunneltu miehen kanssa yhdessä; tismalleen samasta paikasta kun aamulla kuului hurja jumpsutus ja tällä kertaa löysin jo parin minuutin etsimisellä....Yhdessä kuunneltiin tippa linssissä tietokoneen kaiuttimien kautta, huisia <3
¨Nyt ei taas jännitäkkään yhtään....

Isot voimahalit Niian sulle :( ihan kauheeta

No nyt alan todellakin odottaa että se doppler tulis pian.... :) Ois niin mahtavaa kuulla pienen sydänäänet ni vois taas rauhottua. 

Voi Niian, voimia kovasti!

Kiitos kaikille, aamu meni aika sekavissa mutta onnellisissa fiiliksissä, voi vain kiittää onneaan. Nyt ei pitäisi enää olla hätää keskenmenon suhteen :)

Miten teidän olot? Mua väsyttää, tuntuu että stressin laukeamisesta johtuen väsyttää tuplasti sen verran ko normaalisti. Tosin nukuin kyllä viimeyön pätkissä, pyörien.

Mä pääsen varmaan piakkoin jutun juureen kiinni taas kunnolla... jahka toivun tästä helpotuksesta :D

Voimia Niian sinne :(

Ja taas onnnittelut Jenaya, ihania uutisia sulla!

Täälläkin on laitettu kotidoppler tilaukseen, toivotaan et tulee pian. Itellä aika neuvolan tarjoamaan ultraan vasta 27.12.. kauheesti haluis kaikille jo kertoo mut kait se täytyy viel hetki malttaa, just ei itekää yhtää haluu alkaa sit selittelee jos jotain viel täs matkalla käykin. Olot on kyl tosi vaihtelevat, yökkäyttelee pitkin päivää ja iltaisin jo tosi väsyny klo 19 aikoihin.. Nukkumista on tässä taloudessa todellakin harrastettu :)

Niian, isot voimahalit täältä <3

Jeanaya, ihania uutisia!! Oon koko päivän odottanu et pääsen koneelle ja nään miten sulla meni siellä ultrassa, ihana et kaik on hyvin :)

Täällä käytiin halaamassa pönttöä, mut kyl tuli paljon parempi olo, pysty syömäänki sen jälkeen ekaa kertaa tänään.

Huomenna yksityisellä se ultra, voi jessus ku jännittää!!!

Kurjaa että on huonoja uutisia mutta ihanaa että niitä hyviäkin :) 

Nyt minäkin haluun doplerin kun ootte kaikki hehkuttanu niitä :D Ehkä on pakko kans tilata..

Täällä ihan järkyttävä olo jatkuu, sisällä ei oikeen mikään pysy ja olo on ihan karmee ja voimaton. Neuvolasta onneks sanottiin että vois sitä pahoinvointi lääkettä kattoo jos auttais, en vaan tosiaan tiedä onko ne ihan varmasti turvallisia :/ mutta mikäli on ja jos ne auttaa niin oon niin onnellinen. Inhottavaa kun haluaisin töissä olla mutta ei pysty ja kotikin on kun mikäkin kaatopaikka kun ei pysty muuta kun makaan ettei koko ajan oksentais. Kaikkee sitä onkin lapsensa takia valmis kestämään, toivottavasti vaan tää kärsimys palkitaan :))

Neeuska, onnea ultraan! :) Mä venailen sitten uutisia tänään :)

Huh, nyt vasta huomaa miten rankka tuo mennyt viikko kaikessa epävarmuudessaan oli -nukuin n. 8h, mutta silti teki pahaa herätä, unta ois riittäny varmasti pitkälle aamuun :D Onneksi joululoma häämöttää jo, kaks viikkoa unta, lepoa ja tietty omien mussukoiden touhuja <3

Tää muuten onkin uutta -mun on pakko syödä aamupala. Siis lämmin ruoka ei mee edelleenkään alas, mut jos aamulla ei syö jotakin ja kunnolla, niin se kostautuu sitten kyllä aika nopeasti pahoinvointina. kaupassa käynti on muuten yhtä tuskaa kun ei ole mitään mielipidettä siitä, mitä kotiin ostais -mitään kun ei tee mieli, ja yleensä siellä tuotteiden seassa kulkiessaan päässä kaikuu; En pysty syömään, en pysty syömään, en....

Sellasta, aamuja kaikille!

Takaisin