Joulukuu 2019

Koiriin liittyviä uudenvuoden suunnitelmia täälläkin, tosin ei kovin kivoja :sad001 Täällä lapsuudenkodissa vanhempi koiruus on melko huonossa kunnossa, ja odottelen koko ajan soittoa eläinlääkäristä, että mihin aikaan päästäisiin käymään. Toivon kovasti, että saataisiin vielä vanha herra kuntoon. Pari edellistä yötä on valvottu raukan kanssa, muutama tunti saatu unta.
Eipä tässä siis oikeen oo fiiliksiä mitään erikoista tehdä, varmaan tavalliseen tapaan kattelen telkkaria (ja raketteja). Itse en aio ampua - ei oo koskaan ollut tapana meillä - mutta veli osti pari paukkua, kun on jo pitkään haaveillut :D Kai ne pitää käydä kattomassa sitten, tietysti turvallisen välimatkan päästä.

Pitäis itsekin osata lopettaa herkuttelu jo... Mutta kun joulukarkit on niin hyviä, ja eilen oli jo kaupassa -50% :grin
 
Mulla on ihan järjetön makeanhimo.
Jouluna tuli painoa, lähti painoa ja tuli taas painoa niin et kokonaislisäys raskauden alusta on nyt 7 kg ja ekasta neuvolasta 4 kg.
Mä sain tänään lidlistä sen kirahvi setin vauvalle :) 2 bodyä 5,90€ 2 housut 5,90€ luomupuuvillaa, hintalaatusuhde poikkeuksellisen hyvä ja niin ihana kuosi.
Sit tuli viel sukat ja yöpuku samaa sarjaa. Harsoja haluisin vielä pari pkt.
Ens viikolla pitäis tulla äitiyspakkauksen :Heartred toivottavasti ne on ok laatua ne vaatteet.

Dione miten sen koiran kanssa kävi?
 
Oli ensimmäinen uusi vuosi kun oltiin ihan vaan kotona, meillä koira pelkää raketteja ihan hirveesti ja haettiin sille rauhottava lääke, johan veti sen rennoksi koko yöksi :wideyed:

odottelen jo innolla että äitiyspakkaus saapuisi, en yhtään kyllä tiiä kauanko sen postitus kestää!
 
Ja taas.. En vieläkään oo muistanut täyttää sitä hakemusta :facepalm: jospa huomenna..
 
Ikävä kuulla! Ymmärrettävää että menee yöunet rakkaiden lemmikkien takia, toivottavasti tulee kuntoon:Heartred!

Joo mulle tuli kelalta ilmoitus että 17.12. Olisi paketti lähtenyt tulemaan ja että se tulee kahden viikon kuluessa eli 31.12. mutta mitään ilmoitusta ei ole tullut edes lähetystunnuksesta tms kun tulee matkahuollon kautta. Varmaan joulun pyhät sotkenut aikataulua, mutta toivon että vielä tällä viikolla saataisiin paketti perille:)

Koiriin liittyviä uudenvuoden suunnitelmia täälläkin, tosin ei kovin kivoja :sad001 Täällä lapsuudenkodissa vanhempi koiruus on melko huonossa kunnossa, ja odottelen koko ajan soittoa eläinlääkäristä, että mihin aikaan päästäisiin käymään. Toivon kovasti, että saataisiin vielä vanha herra kuntoon. Pari edellistä yötä on valvottu raukan kanssa, muutama tunti saatu unta.
Eipä tässä siis oikeen oo fiiliksiä mitään erikoista tehdä, varmaan tavalliseen tapaan kattelen telkkaria (ja raketteja). Itse en aio ampua - ei oo koskaan ollut tapana meillä - mutta veli osti pari paukkua, kun on jo pitkään haaveillut :D Kai ne pitää käydä kattomassa sitten, tietysti turvallisen välimatkan päästä.

Pitäis itsekin osata lopettaa herkuttelu jo... Mutta kun joulukarkit on niin hyviä, ja eilen oli jo kaupassa -50% :grin
 
Pitäisi laittaa myös laput vetämään!

Ens viikolla pitäis tulla äitiyspakkauksen :Heartred toivottavasti ne on ok laatua ne vaatteet.

Jostain muistan lukeneeni, että tänä vuonna olisi panostettu määrän sijasta enemmänkin laatuun. Tosin jännä nähdä kumman vuoden paketti sieltä oikein tulee! Te ketkä ootte saaneet paketin tai tulee lähiaikoina, kertokaa ihmeessä, kiinnostaa jo ennakkoon tietää! :)
 
En toki ottanut pakettia, mutta viime vuoden paketti on yhä jaossa! Uusi paketti lähtee yleensä jakoon maalis-huhtikuun vaihteessa eikä sitä ole vielä julkaistukaan.
 
Aaivan! Mä jotenkin ajattelin että huhtikuisille olis jo, mutta lähteekin vasta jakoon silloin. Nyt selkeni! Viime vuoden pakettia siis odotellessa:grin
 
Ei käyny koiran kanssa hyvin, sille tielleen jäi :'( Ammuttiin raketit rakkaan papparaisen muistolle. Ei ollu oikeen mukava vuoden lopetus/alotus :sad001 Onneks on sentään toinen koira vielä, ettei ihan tyhjin käsin joudu olemaan, mutta kyllä silti huomaa koko ajan, että joku puuttuu...
 
Takaisin
Top