Joulukuisten plussatestien kuvia

View attachment 120757
Tän illan testi, selkeästi vahvistunu!
Mulla on kaks mahollisuutta millon ollu ovis, joko 16 päivä tai 20 päivä. Ovis jos ois ollu 20.3 nii oisin saanu haamun 2+6 ja nyt ois 3+4, onkoha ihan mahollista? Ja
Milloin cb voi mahollisesti tulla 2-3?

Ekat haamut oli kummiski näinki vahvat
Ylempi pc ja alempi apteekin ultra

Liitteet

• 481F7C4F-1A1A-47B4-889E-EB200DEBDE47.png
    481F7C4F-1A1A-47B4-889E-EB200DEBDE47.png
    6.2 MB · Katsottu: 94
Siinä tapauksessa on aika varmasti ollut ovis tona aikaisempana päivänä, koska kiinnittyminen tapahtuu yleensä dpo8-10, mut jopa dpo6-12 harvoin, eli ei millään voi dpo6 tulla haamua testiin kun implantaatiosta menee vielä ~2 päivää ennen kuin testissä näkyy mitään. Eli ovis ois ollut 16.3., haamu ois tullut dpo10 testiin (hyvin tavallinen aika!) ja nyt ois dpo15 ☺️ viivan vahvuus on hyvä dpo15:ksi!
Eikä, kiitos sinulle! ❤️ ihana kun on tuollaisia ihmisiä olemassa. 😊

Nää vihreät testit on Normalin 20mlU vahvusia ja toi ylin on rfsun herkkä 10mlU/ml. Nyt siis menossa dpo12 kp26/28. Miltä tää teistä näyttää? Jotenki toivoisin jo näkeväni tummempaa viivaa mutta toki eihän ne menkatkaa oo vielä myöhässä... ompas stressaavaa touhua🙈20230401_211907.jpg

Nää vihreät testit on Normalin 20mlU vahvusia ja toi ylin on rfsun herkkä 10mlU/ml. Nyt siis menossa dpo12 kp26/28. Miltä tää teistä näyttää? Jotenki toivoisin jo näkeväni tummempaa viivaa mutta toki eihän ne menkatkaa oo vielä myöhässä... ompas stressaavaa touhua🙈View attachment 120788
Mun mielestä dpo12:lle hyvät noilla vahvuuksilla, mutta vahvistumista pitäis vielä seurata! Jatka vielä keskenään vertailtavien testien tekemistä, kun nyt vasta näyttää siltä että toi normalin testi rupee kunnolla lukemaan ja toivottavasti se siitä vielä vahvistuis.

Hyvin tummuu testit @Metu :smiling face with heart-eyes: meinasitko vielä jatkaa testailuja? Kovin paljon vahvemmaksi viivaa ei tosta enää taida saada :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Tänään 17 dpo, viivat taas vahvistuneet eilisestä! 🥰 Tää testien teko on hullun koukuttavaa. En uskalla laskea paljonko oon törsänny rahaa näihin🙈 Tekis mieli ostaa pari cbn viikkonäytöllisiä testejä mut äh en tiiä raaskinko, onko se nyt vähän turhaa?! Ootteko seurannu niiden testien kanssa sitä et nouseeko viikot ja onko antanu mielenrauhaa?😊 20230406_061137.jpg

@Sarppana mulla sama, en viitsi edes laskea miten paljon rahaa mennyt testeihin 🙈

Itse oon käyttänyt pc:n liuskoja ja niistä seurasin vahvistumista, yhden viikkodigin ostin jonka ajattelin käyttäö ensi viikolla. Ja varmaan silloinkin teen ensin yhden liuskan 😄

Mä ostin tossa pari kuuta sitten amazon.de:stä halvalla easy@home -merkkisiä, 100kpl ovistestejä ja 20kpl raskaustestejä, ja nää on paitsi tosi hyviä niin myös tosi halpoja 😂

Ostin viime viikolla viikkodigin ja ostan uuden tällä viikolla, koska viimeks oli 1-2 ja haluan nyt nähdä sen 2-3 viikkoa, vaikka voisin kyllä vaan uskoa näitä liuskoja kun nää tummenee hienosti 😅

Noista digeistä - mä oon kirjanmerkinnyt ittelleni tän lepuksen kommentin jossa käydään läpi että ihan sika korkeilla hcg:illä (8000) saattaa huonolla tuurilla saada 2-3viikkoa, koska toi digi on jotenkin tosi epäluotettava näyttämään sen 3+. Että älä säikähdä jos ei näy!

Takaisin