Joulukuisten lista

Status
Not open for further replies.
Olisi kiva kuulla muiden tämänhetkisistä raskausoireista vai onko ollenkaan :) Itsellä viikkoja 19 + 3, muita oireita ei ole paitsi iltaisin esiintynyt närästystä mitä ei ikinä ennen ole ollut, sekä jalkojen turvotusta. Viikonloppuna oli muutto joten kroppa tällä hetkellä väsynyt ja kantapäät todella kipeät, toivottavasti pian menisi ohi :sad001
 
Välillä vähä huimausta ja väsymystä :meh: mutta muuta ei ole ollut :) miulla viikkoja 19+2 :) miulla kyl astmakin että voihan se huimaus ja väsymys johtua hapen puutteesta.oon myös koko raskaus ajan ollut aivan tukossa ja nenä vuotaa :D
 
Nyt kun sanoit niin mulla myös nenän tukkoisuutta, ei tosin koko raskausaikaa ole ollu vaan muutaman viikon. Välillä kyllä ärsyttää tää tukkoisuus.. :sad001
 
Joo tuntuu et ei jaksa koirankaan kanssa lenkkeillä kun happi ei kulje :D onneks miulla lääkäri laitto avamys-nenäsumutteen ni on auttanut :)
 
Talvitintti ja hirni joulukuisilla on myös ihan oma keskustelu näihin oireisiin liittyen :) suosittelen vilkaisemaan :)
 
Kiva Nannuska, kun tällä on toinenkin Porvooseen menijä! :) Mulla on laskettuaika vaan hieman aikaisemmin, 19.12.
 
Arya saattaa olla että ollaan samoihin aikoihin synnyttämässä jos kaikki menee hyvin :)
 
Juu, eihän sitä koskaan tiedä milloin vaavit päättävät maailmaan tulla :santa
 
Minäkin vihdoin päätin rekisteröityä ja liittyä seuraanne! :) la 10.12./ekaa odotellaan/ ikä 29/ jorviin synnyttämään.
 
Moikka kaikille! Pahoitteluni kun en ole pitkään aikaan täällä ollut :/ elämässä ollut vähän kaikennäköistä. Minulle voi muuten vaihtaa sairaalaksi kys:n.. onko täällä ollenkaan yksin odottajia kuopiosta tai tunteeko joku sellaisen? Olisi kiva saada kahvi ym seuraa samassa elämäntilanteessa olevalta. :happy:
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top