Joulukuiset odottajat 2012

11.12.12. Jasy/ 25/ esikoinen/ TAYS/ pirkanmaa :) LA:n oli ensin mun syntymäpäivä (16.12), tosin eikös eka mee yleensä aina jonkun verran yli? Oh no!! Silti paras lahja ikinä.. :) <3>
 
Täällä olis vielä yks pinon päälle..lähetin nyt tunari kyllä Baais sulle viestin, ennen ku sain tämän tulemaan oikeaan paikkaan :D
Eli 19.12.12/borg/22/toinen/OYS/Pohjois-Pohjanmaa
 
Mulla tarkentui tänään laskettu, eli se ois 26.12. Ja synnytyssairaalaksi vaihtuu OYS/Oulu. :) Kiitos!
 
Hei :)

Uskallanpa ilmoittaa itsenikin tähän ketjuun. Tänään oli np-ultra ja hienosti uiskenteli tyyppi <3

Anne-Marie/32/neljäs/Pori/Satakunnan sairaanhoitopiiri
 
No niinhän tässä sitten valitettavasti kävi, että minut voi poistaa tältä listalta. Katsotaan josko syksymmällä pääsisin liittymään johonkin toiseen listaan.
Onnellista loppuodotusta teille kaikille joulukuisille.
 
Jonkun verran palstaa olen lukenut ja jospa vihdoin "uskaltautuisin" mukaan.. ;p

Eli voi lisätä listaan:
7.12.2012 miuku@mauku / 29 / ensimmäinen / TYKS / Turku
 
Minut voi poistaa tästä listasta. LA tarkentui ultrassa tammikuun puolelle, joten siirryn sinne.
 
Täällä olisi yksi iloinen odottaja vähemmän tässä keskustelussa edustetulta Keski-Suomen alueelta.

10.12.2012 Puolukkainen / 26 / esikoinen/ Keski-Suomi/ Jyväskylä
 
Hei,

mahtaisitteko lisätä minutkin listalle? Hiljattain keskenmenon kokeneena toivon voivani luottaa nyt siihen, että tämä pikkuinen tiitiäinen pysyy mukana laskettuun saakka <3

25.12.2012 Saara76 / 36 / 1 / Satks / Eura 
 
Takaisin
Top