Joulukalenterit aikuisille

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Bella Swan, 2 marras 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
?

Aiotko hankkia joulukalenterin itsellesi?

1. Kyllä

9 vote(s)
    64.3%
  2. En

5 vote(s)
    35.7%
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Lapsille yleensä hankitaan joulukalenterit, mutta mites teillä, hankitteko itsellenne? Millaisen?
  2. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Mulla odottaa kaapissa jo Body Shopin kosmetiikkakalenteri, se keskihintainen. Niitä oli siis kolme erihintaista. Sain lahjaksi äidiltäni :) Sitten on myös Dammenbergin vegaaninen suklaakalenteri.
  3. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Missä on vastaus Ehkä/en tiedä? :grin
    Jos vastaan tulee jokin kiva kalenteri ja hinta on oikea, niin sitten kyllä.
    Kosmetiikkaa tai koruja en käytä, joten niitä en aio ostaa, ja suklaan ja karkit ostan mieluummin sinällään. Legokalenterikaan ei inspiroi.
  4. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Veikkauksen joulukalenteri hankitaan miehen kanssa yhteiseksi.
  5. Iiti86 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017 Maaliskuun äidit 2019

Kyllä, joka vuosi partiolaisten adventtikalenteri on pakko hommata :) oikeesti se on miulle mutta tottakai lasten kanss avataan yhessä. Ja tietää että rahat menee hyvään käyttöön lippukunnille :) Lapsille sitten myös sellanen kirjakalenteri.
  6. Ginger Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Ehkä haluaisin jonkun kosmetiikkakalenterin :oops: Ovat kyllä kalliita, enkä ole innokas meikkaaja, mutta jotenkin tekis mieli. Raskaushullutusta? :grin Netistä availen arvontakalentereja aina, varmaan tänäkin vuonna. Suklaakalenterit on pahoja, niin sellaista ei tule.
  7. Liirumlaarum Rakastunut foorumiin Helmiäidit 2020

Mies ostaa mulle jonkun karkkikalenterin minkä valitsen sitten likempänä :) Salmiakkikalenteria himoitsen, mutta en viitsi näin raskaana sitä ostaa. Ehkä joku kinderin kalenteri :grin Tavarakalenterit ei oikein sytytä kun en kosmetiikkaa käytä oikeastaan, mahdollisimman vähällä :)
  8. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Muumi- teekalenteri oottaa kaapissa, sain lahjaksi. Ehkäpä hankin vielä veikkauksen joulukalenterin taikka jonkun suklaakalenterin..
  9. Tips Rakastunut foorumiin Syysmammat 2018

En yleensä muista avata kalenterin luukkuja niin menevät minulle hukkaan. Lapsella on nyt parina jouluna ollut muumikirjakalenteri eikä vieläkään olla saatu kaikkia luettua! Siksi toiseksi me lähdetään reissuun reilu viikko ennen joulua eli jäisi kalenteri kesken. Mieluummin lasken päiviä matkan alkuun.
  10. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Hankitaan miehen kanssa aina toisillemme kalenterit. Miehelle olen tehnyt pilttipurkeista kalenterin, jonka aina täytän jollain kivalla. Yleensä lähinnä karkilla ja kivoilla lapuilla. Viime vuonna mies osti tee-kalenterin. Tänä vuonna on vielä hankkimatta. Olen vihjaillut että tee-kalenteri kelpaisi tänäkin vuonna tai sitten Potter-fanina Potter-legokalenteri. :oops:
  11. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Potter-lego-kalenterinhan mies minulle hankki. :grin
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu