Joulukalenterit aikuisille

Aiotko hankkia joulukalenterin itsellesi?

  • Kyllä

    Äänet: 11 68.8%
  • En

    Äänet: 5 31.3%

  • Kaikki äänestäjät
    16

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Lapsille yleensä hankitaan joulukalenterit, mutta mites teillä, hankitteko itsellenne? Millaisen?
 
Mulla odottaa kaapissa jo Body Shopin kosmetiikkakalenteri, se keskihintainen. Niitä oli siis kolme erihintaista. Sain lahjaksi äidiltäni :) Sitten on myös Dammenbergin vegaaninen suklaakalenteri.
 
Missä on vastaus Ehkä/en tiedä? :grin
Jos vastaan tulee jokin kiva kalenteri ja hinta on oikea, niin sitten kyllä.
Kosmetiikkaa tai koruja en käytä, joten niitä en aio ostaa, ja suklaan ja karkit ostan mieluummin sinällään. Legokalenterikaan ei inspiroi.
 
Kyllä, joka vuosi partiolaisten adventtikalenteri on pakko hommata :) oikeesti se on miulle mutta tottakai lasten kanss avataan yhessä. Ja tietää että rahat menee hyvään käyttöön lippukunnille :) Lapsille sitten myös sellanen kirjakalenteri.
 
Ehkä haluaisin jonkun kosmetiikkakalenterin :oops: Ovat kyllä kalliita, enkä ole innokas meikkaaja, mutta jotenkin tekis mieli. Raskaushullutusta? :grin Netistä availen arvontakalentereja aina, varmaan tänäkin vuonna. Suklaakalenterit on pahoja, niin sellaista ei tule.
 
Mies ostaa mulle jonkun karkkikalenterin minkä valitsen sitten likempänä :) Salmiakkikalenteria himoitsen, mutta en viitsi näin raskaana sitä ostaa. Ehkä joku kinderin kalenteri :grin Tavarakalenterit ei oikein sytytä kun en kosmetiikkaa käytä oikeastaan, mahdollisimman vähällä :)
 
Muumi- teekalenteri oottaa kaapissa, sain lahjaksi. Ehkäpä hankin vielä veikkauksen joulukalenterin taikka jonkun suklaakalenterin..
 
En yleensä muista avata kalenterin luukkuja niin menevät minulle hukkaan. Lapsella on nyt parina jouluna ollut muumikirjakalenteri eikä vieläkään olla saatu kaikkia luettua! Siksi toiseksi me lähdetään reissuun reilu viikko ennen joulua eli jäisi kalenteri kesken. Mieluummin lasken päiviä matkan alkuun.
 
Hankitaan miehen kanssa aina toisillemme kalenterit. Miehelle olen tehnyt pilttipurkeista kalenterin, jonka aina täytän jollain kivalla. Yleensä lähinnä karkilla ja kivoilla lapuilla. Viime vuonna mies osti tee-kalenterin. Tänä vuonna on vielä hankkimatta. Olen vihjaillut että tee-kalenteri kelpaisi tänäkin vuonna tai sitten Potter-fanina Potter-legokalenteri. :oops:
 
Nostan vähän tätä. :) Onko ilmestynyt itse tai vaikka puolison hankkimana muille aikuisille kalentereita?
 
Mun miehellä on perinteinen suklaakalenteri, kahvikapselikalenteri ja arpajoulukalenteri:)
 
Mulla Muumi teekalenteri, sain lahjaksi sekä ostin vielä Fazerin suklaakalenterin. Miehellä kinder.
 
Me hommattiin ihan semmoinen aikuisten kalenteri, eikä olla vielä katumapäälle tultu :p Siitä on riittänyt molemmille.
 
Minua alkoi eilen harmittaa, ettei ole joulukalenteria. Halusin jonkun hyvän suklaakalenterin, mutta esim. Lindtin kalenterit olivat niin kalliita, että päädyin ostamaan Lindtin suklaarasian kalenteriksi. Siinä on sopivasti 40 suklaata, eli jäljellä oleviksi päiviksi yksi minulle ja yksi miehelle per päivä. :) Nyt pitää vain pysyä lujana ettei hotkaista koko "kalenteria" parissa päivässä. :grin
 
Takaisin
Top