Joulukalenterit aikuiselle

Millaisesta joulukalenterista olet kiinnostunut?

  • Suklaakalenteri

    Äänet: 11 55.0%
  • Kalenteri, jossa on jotain muuta syötävää, kuin suklaa

    Äänet: 5 25.0%
  • Kuvakalenteri

    Äänet: 2 10.0%
  • Eroottinen joulukalenteri

    Äänet: 2 10.0%
  • Kosmetiikkakalenteri

    Äänet: 6 30.0%
  • Arpakalenteri

    Äänet: 6 30.0%
  • Joku muu, mikä?

    Äänet: 2 10.0%
  • En aio hankkia kalenteria itselleni

    Äänet: 2 10.0%

  • Kaikki äänestäjät
    20

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko hankkineet tai meinaatteko hankkia itsellenne joulukalenterin? Millaisesta haaveilet?

Posti toi minulle Mokkapuun suklaakalenterin. Sellainen oli minulla muistaakseni toissavuonna, nyt taas teki mieli.:hungry: Joskus minulla on ollut kosmetiikkakalentereitakin, mutta tänä vuonna en tarvitse.
 
Tänä vuonna otin ekaa kertaa kosmetiikkakalenterin. Aiemmin ei oo ollut varaa. Suklaa kiinnostaa aina, mut sitä tulee muutenkin niin hitosti. Sipsikalenteri ois ollut kans mun juttu, mutta jos ens vuonna sit semmonen.
Arpakalenterit varmaan haen vielä itelle ja ukolle. Siinä saa kyllä todella olla tahdonvoimaa, ettei raaputa etukäteen. (Ei onnistunut viime vuonna.)
 
Muutamana vuonna ollut veikkauksen kalenteri. en ole muistaakseni tainnut voittaa niistä mitään tai sitten vain kalenterin hinnan takaisin. Ehkä ostan sellaisen tänäkin vuonna :)
 
Fazerin suklaakalenteri ja nordqvistin teekalenteriin löytyy tänä vuonna.
 
Ollaan miehen kanssa järjestetty useampana vuonna joulukalenterit toisillemme. Miehen joulukalenterin luukkuina on pilttipurkkeja, joihin laitan jotain kivaa (herkkuja, lappuja joissa lukee jotain kivaa, jotain pientä hyödyllistä...). Mies siis hankkii minulle kalenterin. Jää nähtäväksi millaisen tänä vuonna saan. Viime vuonna oli Harry Potter -legokalenteri, jonain toisena vuonna tee-kalenteri.
 
Meillä on lapsilla suklaakalenterit. Minä syön maitoallergisen 1-vuotiaan vegaanisuklaakalenterin, jos se ei hänelle kelpaa. Viime vuonna vielä ei marketeista löytynyt, nyt on jopa useampaa erilaista. Kehitys on mennyt eteenpäin.

Omaa en tänä vuonna viitsinyt ostaa. Kosmetiikkaa tai koruja en käytä, seksileluja on jo riittävä määrä, ja karkkia tai suklaata tulee popsittua ilman siihen rohkaisevaa kalenteriakin ihan riittävästi, ja teetä en juo siksi, että teeveden päällensä saanut pikkulapsi on yleisimpiä palovammapotilaita päivystyksissä. Meidän suvussa yksi lapsi on ollut viikkoja osastolla kuuman teeveden takia, toinen lapsi selvisi vähemmälllä ja meidän perheessä ei juoda teetä ennen kuin lapset ovat isompia.
 
Muokattu viimeksi:
Suski, kahvi mustana on toinen mikä aiheuttaa lasten palovammoja ja todellakin juuri niitä vakavimpia niin kuin teekin. Usein lapsia varjellaan, etteivät riehu ja liiku, mutta suurempi vaara tuo kuumien juomien juominen on.
 
Suklaakalenterien suklaat ovat siinä määrin pahoja, etten syönyt niitä edes lapsena. Lapsellekaan en aio ostaa ja toivon, ettei sukulaisiltakaan tule. Uskon, että tätä ei tosin kauheasti kunnioiteta. :rolleyes: Salmiakkikalenteri on ollut, mutta oli pienoinen pettymys. Tänä vuonna ajattelin, josko ensimmäistä kertaa testaisi kosmetiikkakalenteria. Katselin hieman mitä ne sisältävät, ihan halvinta ei ehkä kannata hankkia... Ehkä sellainen, tai en tiedä. Erotiikkakalenterikin hieman kiinnostaisi, mutta niillä on runsaasti hintaa ja mitä vähän tutkailin, sisältäisivät melko paljon turhiakin kamppeita. Veikkauksen arpakalenteri täälläkin on ollut joka vuosi ainakin jommallakummalla aikuisista.
 
Joku laadukas suklaakalenteri olisi kiva, esim. Lindtin. Myös kahvi- tai viinikalenteri kiinnostaisi, mutta kahvikalentereja en ole nähnyt, ja viinikalentereja ei kai ainakaan Suomesta saa.

Miehen kanssa ollaan joinakin vuosina pidetty yhteistä kalenteria, johon vuoropäivinä laitetaan toisillemme jotain (kuten herkkuja, lupaus jalkahieronnasta tai vaikka omatekoisista sämpylöistä jne). Sellainen voisi olla kiva tänäkin vuonna.

Kosmetiikkakalenteria en ole koskaan hankkinut, koska todennäköisesti 90 % sen sisällöstä olisi minulle turhaa. Käytän kosmetiikkaa melko vähän ja valikoivasti, joten en usko, että kalenterissa olisi juurikaan minulle tarpeellisia juttuja.
 
Sain tänä vuonna Dumle-kalenterin. Kelpaa sillä dumlet on hyviä nyt raskaanakin. :)

Seuraatteko jotain nettijoulukalentereita? Onko vinkata jotain kivoja?
 
Me ollaan jo muutaman vuoden ajan mun siskon kanssa tehty joulukalenterit toisillemme. Sellaisen sisältö on aina ollut mieluisa! Lisäksi mulla on arpakalenteri.
 
Takaisin
Top