Jouluaattona vielä synnyttämättömät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja puapru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä yksi! Alan kyllä itseni vuoksi toivoa, että saisin huomenna poistaa tämän viestin... huoh tätä repivää kipua! :oops:

Hep! Supparit vähentyneet mutta viehättävä limavuoto on vielä seuranani.

Täällä myös vielä yhtenä kappaleena. Tänään 39 + 3 ja laskettu päivä tosiaan tulevana lauantaina. Toivoisin viettää joulun rauhassa ja vielä uuden vuodenkin.

Täällä just ja just joulukuun puolella laskettu aika eli 31.12. Nyt rv 38+6 ja ei vielä merkkiäkään että olis poika tulossa, taidetaan vielä reilusti ens vuoden puolelle mennä yhtenä kappaleena :grin

Täällä myös yhtenä kappaleena 40+4 :rolleyes: Nyt kun totuin ajatukseen, että. Joulu ollaan vielä miehen kanssa kahdestaan niin kai me sitten tässä pyhinä joudutaan kirmaan sairaalaan :grin

Onhan meitä aika monta vielä. :p

Täälläkään ei oie mitään tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä, laskettuaika on perjantaina. Taitaa mennä lisäkamman piikeille tämä odotus, mutta sitä mieltähän minä olen ollut aika pitkälti koko ajan, että menee sinne loppiaisen tienoille.

Täälläkin tarkastetaan aina aamusti että onko uusia pieniä ihmisiä syntyny maailmaan.
Meidän pieni perhe toivottaa kanssa hyvää ja rauhallista joulua kaikille jo nyyttinsä saaneille sekä sitä odottaville <3

Minäkin toivoin ettei joulua olisi tarvinut sairaalassa viettää. Ja toivoin, että aatoksi olisimme kotiin päässeet kuten ensin oli puhetta. Mutta eihän se oikeesti mitää haittaa, että me vietämme aaton kolmestaan sitten 25 päivä! On tämä kuitenkin niin ihana lahja <3 yksi päivä siispä sinne tai tänne

Täällä LA lauantaina ja olisin kyllä niin valmis synnyttämään jo minä hetkenä hyvänsä! :D mutta kun ei vauva tahdo tulla, kevyitä supistuksia ja menkkajomotuksia on kyllä ollut jo pitkään päivittäin. Neuvolassakin ennustivat että syntyis ennen joulua, mutta ei mun tapauksessa. Kaikki kolme mennyt LA:n yli joten eiköhän mene tämäkin , blääh

Täällä LA lauantaina ja olisin kyllä niin valmis synnyttämään jo minä hetkenä hyvänsä! :D mutta kun ei vauva tahdo tulla, kevyitä supistuksia ja menkkajomotuksia on kyllä ollut jo pitkään päivittäin. Neuvolassakin ennustivat että syntyis ennen joulua, mutta ei mun tapauksessa. Kaikki kolme mennyt LA:n yli joten eiköhän mene tämäkin , blääh

Takaisin