Joulu raskaana

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tänä vuonna ollaankin joulu raskaana, toivottavasti silloin kaikki vielä kasvattelevat masua:shy:
Miten raskaus vaikuttaa teidän jouluun?
 
Graavit kalat jää syömättä, samoin punaviini juomatta. Suomalaisia pästöroituja juustoja olen syönyt normaalisti.

Kinkku ja bataattilaatikko salaattien kanssa on mun joulu.

Suklaata ei sais nyt mättää kaksin käsin...:p
 
Riippuu kivuista, päästäänkö anoppilaan pitkän matkan päähän jouluksi. Toisaalta en enää jaksaisi matkustaa, mutta yritetään vielä tänä vuonna. Ens vuonna ollaankin ekaa joulua omalla perheellä :rolleyes:
 
Jää viinit ja juustot ottamati :grin Vielä en tiedä vaikuttaako sen kummemmin, toivon että olis jotenkin super tunnelmallista :shy:
 
Jouluisin on tullut hiihdettyä tai lasketeltua, nyt taitaa jäädä ainakin se laskettelu pois. Hiihtää kyllä meinasin, jos vain vatsa sallii.
Punkku, jälkiruokaliköörit ja monet juustot jää pois. Samoin siemenet/siemenleivät, kun niitäkään ei saa nykyisin syödä.
 
Viini ja kraavilohi jää syömättä/juomatta.
Muuten ei vaikuta mitenkään :D
 
Aurajuusto jää muille, mutta muuten ei vaikuta jouluun :)
 
Ei taida minulla vaikuttaa muuten kuin että odotan tällä hetkellä joulua todella paljon, yleensä en ole kovinkaan jouluihminen ollut :shy:
 
Terästetty glögi jää pois. Munkin pitäisi sitä suklaansyöntiä vahtia.. Siemenleipä maistuu normisti myös paremmin kuin hyvin.
 
Ei vaikuta oikeastaan mitenkään suuremmin. Maksalaatikkoa syön ehkä vähemmän, kuin normaalisti jouluna söisin.
 
Kalat jää syömättä ja herkkuja pitäis vähän hillitä, muuten varmaan ihan normaali joulu.
 
Ei vaikuta mitenkään, paitsi että varmaan itken silmäni päästä kun niin liikutun :p ja suklaan ja glögin nauttimista pitää yrittää varmaan vähän hillitä.. :angelic:
 
Kalat ja terästetty glöki jääköön tänä vuonna pois. Ja tänä jouluna ei liikuta mihinkään, informoin tuossa jo oman Äitini. En ole itse jouluihmisiä ja vielä nyt kun on määräys tullut ottaa iisisti, ei mun tarvitse ajatellakaan. Eli a dream come true. :D
 
Eli suppeampi kalavalikoima, valkkari, terästetty glögi ja maksaloota jää ottamatta. Muuten tuo ei kamalasti vaikuta kyllä millään tavalla. Teen kaikki tarjottavat itse alusta loppuun saakka, oon niin jouluihminen et ei malttais odottaa
 
Punaviiniä jään kaipaamaan. Sitä on kaivattu kyllä jo pitkin syksyä.
Esikoista odottaessa, joulu 2014, LA 01/15, jouluruokailun jälkeen iski kamala mahakipu, ku eihän se maha veny ihan samaan malliin, ku yleensä. :confused: Tänä jouluna tähän ehkä osaa jo varautua. :joyful:
 
Suunnittelen jo innoissani mitä haluan syödä jouluna:rolleyes: Joku vegekinkku, kukkakaali- ja parsakaaliwingsejä, perunaa, bataattilaatikkoa, tofua, cashew-karpalo-ciabattaa.. sit Pihlaja-karkkeja :Heartred ja riisipuuroa suolalla ja margariinilla :hungry:
 
Meillä joulu menee keskellä muuttohärdelliä, anoppi kärttää heille, mut se tietäis liki 600km ylimäärästä autoilua niin nou thanks kun muutenkin joulukuussa tulee ajelua uuden ja vanhan kodin välillä yli 1000km (näppärää muuttaa tällee pikkuhiljaa 300km päähän :hilarious:).. aion olla uudessa kodissa. Piste. Ihan sama vaikka olis kaaos ja puolet tavaroista vielä vanhassa, niin joulu ollaan siellä! Mut vääntöä tästä on varmasti tiedossa, anoppi on niin itsekäs et oli miehelle ehottanu jopa et mä jäisin itekseni jyväskylään ja mies kävis lasten kans siellä, kun miehen takia siis ajeltas sinne. Niin vissiin.. lapsetki ajelee sen yli 1000km mun kans ees taas niin ei niidenkään tarvi istua autossa yhtään enempää ja mä olen äiti niin mä päätän:mad: ja jos mies tuohon lähtee ni sit jäädään lasten kans jouluviikoksi vanhaan kotiin pakkaamaan ja saavat ihmetellä siel 600km päässä et kannattiko vängätä :shifty:
 
Takaisin
Top