Jossittelupeli

On yrittänyt ja sain keploteltua pois 😂 Nyt voisin ihan hyvin lähteä.

Jos menisit katsomaan tilitilannettasi ja huomaisit oman pankkisi siirtäneen tilillesi 100 000€, niin...

Soittaisin pankkiin ja kysyisin mikä homma. En uskaltaisi käyttää senttiäkään ennen kuin olen saanut vastauksen että kyseessä ei ole velka vaan lahjoitus. Jos summa ois velaksi palauttaisin sen hetimmiten 🙈

Jos näkisit pihallasi yksisarvisen?

Epäilisin miehen tempuksi tai olisin unessa 🤷🏼‍♀️

Jos sinulla olisi laatikoittain hyvää, mutta halpaa tavaraa mistä pitää päästä nopeasti eroon, niin...

Veisin pienissä erissä taloyhtiön roskakatokseen. Siellä on ovensuussa kierrätyshylly mistä näkyy tavara kiertävän jotenkin hämmentävän hyvin. 😂

Jos saisit puolisoltasi joululahjaksi vaatteen tai korun, jota varmasti et ikinä tule käyttämään…

Niin vihjaisin "hienovaraisesti" (eli sanoisin suoraan😅), että kuitti olisi kiva, ettei tämä nyt ole ihan tyyliäni. Ollaan siis mieheni kanssa aika suoria puolin jos toisin. 🤭

Jos ehtisit laittaa jouluvalot kuuseen ja vasta sitten huomaisit niiden olevan rikki niin...

Epäilisin sen olevan huono enne ja pelkäisin koko joulun jotain onnettomuutta (en ole yhtään taikauskoinen 🙄).

Jos sinut kutsuttaisiin naturistien tapahtumaan niin...

Tuumaisin että kutsu tuli väärään osoitteeseen ja jättäisin menemättä 🤷🏼‍♀️

Jos tajuaisit että sinulla on ehkä viisi kertaa niin paljon vaatteita kuin oikeasti tarvit, mutta mikään ei oikein miellytä niin...

Tuumaisin että jatkossa vaatteita ostaessa tekisin harkitsevampia ostopäätöksiä. Kun olisin saanut haalittua muutaman vaatteen mistä ihan oikeasti pidän niin alkaisin pikkuhiljaa raivata sitä mukaa kaapista pois niitä ei niin miellyttäviä vaatteita. Jos heti heittäisin kaiken pois niin kiireessä tulisi vaan taas ostettua niitä ei niin kivoja vaatteita.

Jos miehesi haluaisi juoda alkoholia mutta ei mielellään haluaisi että sinä juot myös niin..

Hän todennäköisesti haluaisi minut kännivahdiksi tai -kuskiksi itselleen, sillä hän ei ole juonut moneen vuoteen. 😅

Jos puolisosi ei suostuisi juomaan pisaraakaan alkoholia niin...

Myisin positiivisesti yllättyneenä. 😂 En ole taiteellisesti kovinkaan lahjakas.

Jos saisit tilaisuuden ostaa halvalla unelmien omakotitalon, joka olisi kuitenkin valtavan remontin tarpeessa...

Jättäisin tilaisuuden käyttämättä koska minulla on jo riittävän ihana koti ja mökki ja remontointia riittää näissäkin🤣

Jos oven edestäsi löytyisi suloinen koiranpentu kauniissa korissa ja teksti "Lahja sinulle"

Apua 😂 Just yritetään yhdestä koirasta päästä eroon ja se on kauheaa.. Valitettavasti nyt veisin koiranpennun löytöeläinpaikkaan.

Jos miehesi alkaisi vihjailemaan lapsesta, mutta itse et ollut ajatellut tämän olevan hyvä hetki...

Niin sanoisin, että mennään nyt kuitenkin tällä sovitulla suunnitelmalla ja jätetään lapsiluku tähän. Olen jo 43 ja esivaihdevuodet on selkeästi päällä. Sain myös 3 perättäistä keskenmenoa ennen kuopusta ja se oli tosi rankkaa. Uskon miehen olevan samoilla linjoilla ja toipuvan tilapäisestä ja yllättävästä vauvakuumeessa.

Jos miehesi ehdottaisi, että ostatte isomman talon, jotta molempien vanhemmat mahtuvat luoksenne vanhuudenpäiviksi, niin…

En yllättyisi yhtään. Ollaankin jo vähän puhuttu, että jos miehen isä muuttaa hänen sisaruksensa kanssa niin me pitäisimme vähän vahtia mun vanhemmista (koska tämä ei tunnu olevan vahva osa suomalaista kulttuuria niin en paljon laske omien sisarusten varaan.)

Jos vanhempasi muuttaisivat teille putkiremontin tieltä kuukaudeksi, niin...

Olisin varmaan ikionnellinen, vasta yhden rupisen valosarjan oon saanut itse ripustettua 🤣

Jos perheesi ilmoittaisi, etteivät ole oikeastaan kiinnostuneita mitenkään juhlimaan joulua tänö vuonna…

Järjestäisin omassa kodissa joulunviettoa ja kutsuisin kaikkia joilla arvelen olevan yksinäinen joulu..

Jos hyvä ystäväsi ilmaisisi olevansa jouluna yksinäinen, vaikkakaan ei vihjaillen, mutta teillä on jo tarkat suunnitelmat oman perhekunnan kesken...

No eiköhän niihin suunnitelmiin ystäväkin mahtuisi mukaan 😊 meillä ajatus viettää joulua kotona, mutta vieraita otetaan kyllä tervetulleiksi jos tulijoita on.

Jos vauvasi vaipasta vuotaisi kunnon ripulikakat sohvallesi niin..

Takaisin