Jossittelupeli

...Niin kysyisin että mistä on sen itse lahjaksi ilmaisena saanut kun lahjoittaa nyt mulle.

Jos puolisosi lähtisi kahdeksi viikoksi työmatkalle niin...

Hoitaisin kotihommat niinkuin hoidin ne silloin, kun mies oli viikot jatkuvasti muualla töissä. Lumityöt kävisi lanko tekemässä traktorilla.

Jos miehesi saisi tolkuttoman naurukohtauksen kesken parhaan kaverisi vihkimisen, niin…

Työntäisin sormeni hänen kylkiluidensa väliin. Se ei ainakaan naurata. 😄

Jos menisit hierojalle ja hän tekisi vain kaikkea outoa kuten hieroisi sinua kaulimella niin...

antaisin homman jatkua, jos tuntisin sen vaikuttavan toivotulla tavalla. Olettaen, että hieronta-alue pysyisi sovitussa.

Jos hieronnassa tuntisit, että hieroja ei osaa hommaansa, eli mikään ei tunnu siltä, miltä pitäisi, niin…

Joko keskeyttäisin leikin tai jos oltaisiin siinä rajoilla onko siinä touhussa mitään järkeä niin en vain menisi uudelleen.

Jos kollegasi kutsuisi sinua toistuvasti väärällä nimellä niin...

Siinä sitten kutsuu. Välillä korjaisin, välillä varmaan en. Mielenkiinnosta kysyisin että mistä tuo tulee että muistaa mulle koko ajan väärän nimen. Esim. Muistutanko jotain hänen tuttuaan jonka nimellä kutsuu mua.

Jos lapsesi ovelle kääntyvä turvaistuin ei napsahtaisi kunnolla paikalleen selkämenosuuntaan-asentoon kun perheellenne alkaa olla kohta kiire lentolentälle?

Niin ottaisin kaikessa rauhassa tarvittavan ajan ja yrittäisin rauhassa katsoa ettei välissä ole mitään ja jos vaikuttaisi huonolta niin alkaisin suunnittelemaan turvaistuimellisen taksin tilausta kakkossuunnitelmana.

Jos joutuisit repimään peuranraatoa irti autosi puskurista niin...

Oksentaisin ja miettisin samalla, että kyllä minä siihen pystyn, kun kaverikin joutuu töissä peuranraatojen kanssa tekemisiin.

Jos olisit jonkun aineen yksityisopettaja (tai muuten vain tilanteessa, jossa opetat jollekin jotain kahdestaan) ja oppilaaltasi pääsisi oikein mojova pieru, niin…

Muokattu viimeksi:
Heittäisin jonkun tilanteeseen sopivan vitsin ja jatkaisin normaalisti. Kaikkein kiusallisimpia ovat pierut, jotka kaikki huomaavat, mutta joista ei kukaan sano mitään. 😂

Jos sinä itse pieraisisit kahdenkeskisessä opetustilanteessa kovaa niin...

Niin sanoisin "Oho, anteeksi".

Jos toinen autoilija tööttäisi sinulle kun et epähuomiossa käyttänyt vilkkua vaikka pitäisi, niin...

Ottaisin nootin vastaan ja heilauttaisin kättä pahoittelun merkiksi, koska jestas, että inhoan itsekin kaikkia apinoita (myös omaa miestäni) liikenteessä, joille se vilkun näyttäminen (myös ajoissa eikä vasta rattia kääntäessä...) tuntuu olevan ylivoimainen tehtävä. Miun verenpaineet ei kestä yhtään surkeita kuskeja. 😅

Jos joku olisi yöllä naarmuttanut autosi kylkeä avaimella niin...

Ihmettelisin, kuka sen on tehnyt (asutaan keskellä metsää) ja ottaisin kaksi vanhinta lasta kuulusteluun. Vaikka he eivät kyllä sellaista tekisi. Ärsyttäisi.

Jos hotellin käytävällä kulkisi koko ajan joku möykkäporukka, kun yrität nukuttaa vauvaasi, niin…

Kävisin sanomassa henkilöille itselleen tai respaan. Ja jos ei kumpikaan auttaisi niin menisin aamulla huudattamaan kaiuttimesta musiikkia heidän ovensa taakse, kun kärsivät krapulastaan ja jättäisin kakkavaipat oven viereen terveisenä. 😁 Hyvä kiertämään... eikun... 😁

Jos löytäisit metsästä lompakon täynnä seteleitä niin...

Yrittäisin löytää jonkun vinkin omistajasta. Jos en onnistuisi selvittämään omistajaa, veisin sisältöineen poliisilaitokselle.

Jos lompakkoosi olisi ilmestynyt 1000€, niin…

Olisin iloinen, sillä se tarkoittaisi, että olisimme saamassa uudet kaapistot. Tällä hetkellä se siintää useamman vuoden päässä.

Jos olisit kaupassa, kun synnytyksesi alkaisi voimakkaalla lapsivesien menolla ja kivuliailla supistuksilla, niin…

Vinkkaisin jollekinhenkilökunnasta, että siivousta tarvitaan käytävällä X ja samoin joku purkamaan meidän ostoskärry, kun lähdettäisiin siltä seisomalta kyllä synnärille miehen kanssa (yksin en loppuaikoina viimeksikään enää käynyt, kun kerran meinasin kauppaan jumittua supistusteni kanssa monta viikkoa ennen laskettua aikaa).

Jos sinun pitäisi elää jossain yhdessä Suomen kaupungissa/kunnassa loppuelämäsi niin...

Se olisi nykyinen, jossa on rauhaa ja luontoa tarpeeksi.

Jos sinun pitäisi mennä pyytämään muumitalosta yösijaa reppureissullasi, niin…

Takaisin