Jossittelupeli

Yllättyisin kovasti ja kysyisin, onko elämässä kaikki hyvin.

Jos miehesi alkaisi aamulla puhumaan sinulle erittäin hempeästi, jopa vaaleanpunaisen elokuvamaisen romanttisesti, niin…
 
Kysyisin onko hän saanut töissä aivotärähdyksen vai onko tiedossa pitkääkin poikien reissua...

Jos sukulaisesi tivaisi sinulta pankkitilisi saldoa niin...
 
niin voisin näyttää erästä niistä. Olen jakamattoman perikunnan yhteisten rahojen vartija, joten kaikenlaiseen olen jo tottunut...

Jos sinun pitäisi valita vain yksi yhteinen ohjelmakanava, jota sinä ja perheesi seuraavat pari kuukautta katsoisitte, niin...
 
Se olisi varmaan ylen ykkönen tai kakkonen. Ei katsota televisiota oikeastaan ollenkaan niin samapa tuo. 💁‍♀️

Jos sinun pitäisi kuukaudeksi luopua älypuhelimesta niin...
 
Voisi tehdä aluksi tiukkaa, mutta saisin varmaan paljon enemmän asioita aikaiseksi 😅 eniten ehkä harmittaisi se, että musiikin ja podien kuuntelu salilla/ulkona ei onnistuisi

Jos saisit valita, minä kuukautena lapsesi syntyisi (tuleva tai nykyinen), niin valitsisit…
 
Tammikuun loppu olisi kiva!

Jos sinun perheinesi pitäisi muuttaa muutamaksi vuodeksi toiseen maahan niin...
 
Toivoisin läheisien vierailevan niin usein, että lapsille he säilyvät myös läheisinä ihmisinä. Tuo myös itse haluaisin vierailla heidän luonaan.

Jos Ranskan hallitus soittaisi sinulle ja tarvitsisi juuri sinun ammattitaitoasi erittäin tärkeään puolen vuoden projektiin, niin…
 
Olisin ihmeissäni mutta saattaisin suostua jos palkka ois riittävä.

Jos äitisi tai isäsi pyytäisi sinua omaishoitajakseen niin...
 
Lapseni oppisi uuden kielen.

Jos olisit keskellä yötä yksin isolla parkkipaikalla ja joku yrittäisi murtautua autoosi niin...
 
Soittaisin 112 (ja ihan kun rehellisiä ollaan, niin kiljuisin niin kovaa, että kurkku olisi kipeä vielä seuraavanakin päivänä)

Jos huvipuistolaite jäisi jumiin juuri, kun olisit pää alaspäin, niin…
 
Huokaisin ja uhriutuneena kysyisin, että "miksi aina minä?!". Toivoisin myös, että laite saataisiin pian liikkeelle.

Jos löytäisit etuoveltasi kuolleen kissan niin...
 
Säikähtäisin ja hautaisin sen metsään.

Jos edellisenä päivänä hautaamasi kissa löytyisi uudestaan oveltasi seuraavana aamuna, niin…
 
Miettisin onko siellä metsässä vähän erilainen lemmikkejen leposija.😱

Jos kaikki perheenne autot hajoaisivat samaan aikaan niin...
 
Mies joutuisi selvittää, voiko korjata itse vai täytyykö viedä ammattilaiselle. Hän luultavasti lainaisi veljensä autoa töihin päästäkseen ja kävisi kaupassa töiden jälkeen. Minä möllöttäisin kotona.

Jos lapsellasi alkaisi oksennustauti juuri kun olet menossa hänen ja suurten ruokaostosten kanssa kassalle, niin…
 
Ottaisin kassalta yhden muovipussin lapselle oksupussiksi ja hoitaisin ostokset ja siirtyisimme sitten kotiin sairastamaan.

Jos lapsesi kaverin vanhemmat kieltäisivät lastaan leikkimästä lapsesi kanssa niin...
 
Ottaisin heihin yhteyttä ja keskustelisin miksi he ovat näin tehneet.

Jos sinun olisi pakko viettää tuleva joulu ulkomailla, missä viettäisit sen?
 
Tämä on paha. Olen jouluihminen ja ollut välillä ulkomailla jouluna/ joulun alla, mutta lähinnä euroopassa. Olisi mielenkiintoista kokea kunnon amerikkalainen joulu. Ehkä jossain sellaisessa idyllisessä pikkukaupungissa mitä näkee niissä imelissä jouluelokuvissa. 😁

Jos sinun pitäisi lähteä appiukkosi kanssa viideksi viikoksi reppureissaamaan Aasiaan niin...
 
tutustuisin häneen paremmin ja kuulisin varmasti enemmän edesmenneestä anopistani jota en ole koskaan tavannut.

Jos saisit potkut töistä yllättäen, niin...
 
Keskittyisin muutaman viikon perheeseen ja kotiin, ja alkaisin sitten miettiä uutta työpaikkaa.

Jos työpaikassasi sattuisi massiivinen vesivahinko, niin…
 
Takaisin
Top