Jossittelupeli

Miettisin, että mikä ihme älynväläys sekin oli, että lähdin yötyöhön. Olen aina ollut sitä mieltä, ettei se sovi minulle.

Jos et saisi unen päästä kiinni yövuoron jälkeen, niin…

..voisi aina ilmoittaa kuinka kauan pesuohjelmaa jäljellä. Meillä halppisversio kalusteovella.

Jos kehitettäisiin laite joka lukee kaikkien ympärillä olevien ajatukset..

...toivottavasti saisin sen käsiini. Helpottaisi arkea kummasti, kun ei tarvitsisi jatkuvasti yrittää arvailla ihmisten vaikuttimia. En kyllä olisi suosittua seuraa, jos joku tajuaisi miulla olevan sellaisen. 😅

Jos yht äkkiä puolisosi alkaisi puhumaan kielellä jota et ymmärrä niin...

Kysyisin, mitä hän sanoi ja pyytäisin puhumaan kieltä, jota ymmärrän. Mies on lukenut ainakin paria kieltä, joita minä en.

Jos saisit nyt työtarjouksen työhön, josta et pidä, mutta palkka olisi 10 000 €/kk niin...

Ottaisin sen silti vastaan. Se toisi arkeemme paljon helpotusta.

Jos saisit valita kaikista maailman elokuvista maailman jossa eläisit niin...

Harry Potterin velhomaailma - ainakin jos saisin olla noita.

Jos sähköt katkeaisivat vuorokaudeksi, niin...

Tekisin tilannetsekkauksen. Laittaisin kännykän virransäästölle, tarkastaisin ruoat jääkaapissa. Etsisin tulitikut ja kynttilät valmiiksi ja sitten lähtisin päiväksi ulkoilemaan.

Jos alkaisi sataa ja se ei vaan loppuisi, vaan muodostuisi tulvia joissa kadut jäisivät täysin veden alle..

Niin harmittelisin etten ole ostanut kumivenettä, mutta kiittäisin onnea, että asumme rinteessä.

Jos huomaisit osaavasi lintujen kieltä niin...

Alkaisin varmaan parin päivän innostuneisuuden jälkeen jurpattaa niille linnuille, että olisivat välillä hiljaa. Linnunlaulun kuuntelu on ihanaa ja rentouttavaa, mutta se ei välttämättä olisi sitä, jos pitäisi kuunnella, kun emolintu valittaa naapuripesän poikasten metelistä, tai kun vanha lehtokurppa nalkuttaa ettei kaislikossa mahdu rauhassa peseytymään, kun nuoriso on vallannut sen. Saati, jos lähellä sattuisi asustelemaan juoruiluun taipuvainen joukko teeriä: ”oletko kuullut, että naapurin Jokkea melkein ammuttiin, kun se vietti aikaa läheisellä niityllä…”

Jos sinulle tulisi vastustamaton halu päästä oopperaan, niin…

Ihmettelisi asiaa kovasti, kun tähän mennessä moinen ei oo kyllä herättänyt kiinnostusta.

Jos sinua pyydettäisiin mukaan kirkkokuoroon, niin..

En lähtisi, koska en laula kuin yksin pimeässä enkä myöskään ole millään muotoa uskonnollinen ihminen.

Jos saisit antaa yhden ohjeen 18-vuotiaalle itsellesi, minkä ohjeen antaisit?

Sehän olisi vain mukavaa, jos joku muistaisi syntymäpäiväni ja tulisi kylään. 😄 täälläpäin on myös vielä osittain/joillain ihmisillä tapana mennä kylään kutsumatta, joten se ei olisi iso juttu.

Kiitos, @Pilkki24 , minä jo ajattelin, että eikö kukaan osaa arvostaa minun lintuhuumoriani. 😂

Jos kukaan ei reagoisi naurulla omasta mielestäsi erityisen onnistuneeseen huumorinkukkaseesi täällä peliosiossa, niin…

😂
tuntisin itseni ehkä hieman hölmöksi, mutta en sen enempää antaisi arvoa sille ettei joku ole jaksanut lähettää reaktiota.

Jos ensiviikko olisi kalenterissasi ihan tyhjä, ei myöskään töitä...

Niin se olisi ihan normiviikko minulle 😂
Jos saisit seuraavalla ateriallasi ihan mitä tahansa ruokaa, ei väliä hinnalla, saatavuudella tai osaamisellasi, niin mitä se ruoka olisi?

New Bamboo Centerin friteerattua tofua

Jos saisit mahdollisuuden tavata kenet tahansa historiallisen henkilön, kenet haluaisit tavata?

Jeesus. Olisipa aika mielenkiintoista 😲

Jos saisit tavata kenet tahansa elossa olevan henkilön, kuka se olisi?

Takaisin