Jossittelupeli

Palauttaisin sen niiden muiden palautettavien kanssa. En ostaisi yhdeksää vaatetta kerralla.

Jos lapsesi haluaisi tehdä majan vaatehuoneeseen ja nukkua yön siellä, niin…

Ehkä minä en nyt vaan ymmärrä tuota radiota 🐸 vai meniköhän sinulta @VäriSointu nyt ketjujen ideat sekaisin? ... Tämä kun on jossitteluketju.
Meni, @Aaltokukka , minulla taas kerran sekaisin. 😂🤦🏼‍♀️

Kysytään siis jotain muuta ja säästetään tuo turha vai tarpeellinen -ketjuun. 😄

Jos puhelimesi valokuvakansioon olisi ilmestynyt valokuva sinusta halaamassa gorillanpoikasta, niin…

Luultavasti olisin juonut viiniä, kun aikuisiällä alkoholi on ainoa mikä tuon unissakävelyn laukaisee. 😅

Jos yöllä heräisit siihen, että joku vieras on tunkeutunut kotiisi niin...

...Kiljuisin täyttä kurkkua ja menisin paniikkiin. Naapuritkin heräisivät varmasti 😅

Jos saisit tietää puolisosi valehdelleen sinulle sanoessaan, että hän piti antamastasi joululahjasta, niin...

tietäisin näkeväni pahaa painajaisunta.

Jos pois muuttaneen naapurisi kissa ilmestyisi sinun ulko-ovesi taakse, niin..

Antaisin kissalle ruokaa ja vettä ja soittaisin naapurille. Jos en tietäisi kuka hän on/ saisi häntä kiinni niin veisin kissan löytöeläintaloon.

Jos joulukuusestasi löytyisi elävä orava niin...

se ei olisi mikään ihme.
Olen saanut kummisedältä jo lapsuudesta alkaen kesäisin valita seuraavan joulutonttukuusen...johon laitettiin samalla aina talvea varten joku merkki. Sinne ne kaikki ovat saaneet jäädä lisää kokoa kasvamaan kummisetä kun rauhoitti metsänsä... Porukalla niihin sitten joulun alla metsätontuille pähkinöitä ja talipalloja ruuaksi vietiin ja paluumatkalla kaivettiin eväsrepusta esille kuumaa kaakaota...

Jos joku entinen luokkakaverisi yllättäen kutsuisi sinut yläkoululuokan luokkakokoukseen, niin...?

En tiedä jaksaisinko vaivautua, kun en tunne heistä enää ketään. 😅 Toisaalta olisi ihan mielenkiintoista nähdä miten muiden elämä on mennyt, mutta en ole vaivautunut edes nettistalkkaamaan niin jaksaisinko sitten vaivautua paikan päällekään. 🙈

Jos sinulla ei olisi enää varaa asua yksin niin...

minua ei hävettäisi muuttaa tilapäisesti vanhempien taloon/ mökille.

Jos saisit kutsua itsesi kenen tahansa illallis/ päivällisvieraaksi, niin...?

...Ohjaisin dokumentaarisen lyhytelokuvan jostakin aiheesta 🤔

Jos lapsesi haluaisi värjätä hiuksensa mustiksi, käyttää mustaa kajaalia ja pukeutua vain mustiin housuihin ja bändipaitoihin, niin...

Takaisin