Jossittelupeli

Sitähän voisi päästellä hieman vapaammin. Paitsi kyllähän siitä äänestä saisi paheksuntaa monissa paikoissa kuitenkin. 🤔😄

Jos ruusut alkaisivat haista pierulta, niin…

Varmaan miettisin aina naapurin puutarhan ohi kulkiessani, että taasko tuo on levittänyt paskaa pihalleen.

Jos joku pihasi lintu olisi päättänyt ystävystyä kanssasi (lennähtäisi olallesi ja odottelisi sinua aina kotisi terassikaiteella ja nokkisi ikkunaan juodessasi aamukahvia) niin...

Menisi hetki jos toinenkin saada se takaisin jollekin ymmärrettävämmälle kielelle. 😅

Jos puolisosi olisi muuttunut vihreäksi ja Shrekin näköiseksi niin...

Nipistäisin itseäni toiveena herääminen. Jos näin ei tapahtuisi, niin alkaisin varovasti jutella hänen kanssaan ja kysellä, onko ulkomuotoon jokin erityinen syy.

Jos itse olisit muuttunut aamulla merenneidoksi, niin…

Miettisin kuinka päissäni olen voinut osallistua merenneitouintikouluun, kun olen sammunut siinä asussa.

Jos hyvä ystäväsi voittaisi lotossa suuren summan ja haluaisi antaa sinulle siitä puolet niin...

En olisi yllättynyt, koska jotenkin noita kirjoja vain kertyy eikä uskoni IKEAan ole järin huikea. 😅

Jos kaupasta ei saisi enää sipsiä niin...

Kävisin vaikka järvessä peseytymässä useammin.

Jos tulisit kotiisi ja vastaan tulisi kannabiksen hajuinen savuverho niin...

tietäisin erään määrätyn henkilön tulleen kylään ja poikien illan siirtyneen hänen osaltaan miehen tietämättä tallista sisälle.

Jos äitisi yllättäen ilmoittaisi muuttavansa teille, niin ?

Ilmoittaisin ettei se nyt mitenkään sovi ja alkaisin miettimään onko hän tullut hulluksi.

Jos mummosi ilmottaisi muuttavansa teille niin...

Tietäisin jonkun soittavan pilapuhelua, sillä hän on levännyt haudassa jo kohta 20 vuotta.

Jos äitienpäivänä kukaan ei noteeraisi sitä, niin…

Olisin yllättynyt, koska mieheni on varsin hyvä tsemppaamaan jopa synttärini. Minä olen se meidän perheen homepää merkkipäivissä. 😅

jos saisit synttärilahjaksi pullon kiljua niin...

kiittäisin kohteliaasti lahjasta ja lahjantuojan lähdettyä kaataisin sisällön lepotilassa olevan kasvimaan pieneliöitä ilahduttamaan.

Jos puolisosi haluaisi tehdä sitä autossa, niin...?

Yllättyisin, koska hän ei ole hankalien paikkojen ystävä sen suhteen mikäli se tarkoittaa seksiä eikä vaikka autojenbongauspeliä.

Jos rattaistasi puhkeaisi rengas taaperon kanssa reissussa ollessa niin...

Yllättyisin, koska hän ei ole hankalien paikkojen ystävä sen suhteen mikäli se tarkoittaa seksiä eikä vaikka autojenbongauspeliä.

Mä laittaisin miehen hankkimaan / vuokraamaan meille ison matkailuauton. Sillä olisi sitten kiva lähteä käymään sukulaisista kun majapaikka kulkisi mukana.

Jos rattaistasi puhkeaisi rengas taaperon kanssa reissussa ollessa niin...

ajettaisiin suorinta reittiä takaisin lähtöpisteeseen. Suht tyhjällä rankaalla olen kerran sen tehnyt. Vaihdoin tyhjän edestä takarenkaaksi, oli helpompi keventää työntämistä aisasta nostamalla.

Jos eskariin sekä ala-ja yläkouluihin tulisi aamupala lapsille tarjolle, niin ?

Meidän tyttö syö sitten varmaan aamupalan koulussaan. Jos tuon vaan saa aikanaan heräämään sinne, kun nytkin vetelee hirsiä, vaikka pitäisi kohta jo pukea takkia päälle. 😅

Jos työpaikallasi alettaisiin tarjota aamiaista niin...

niin mieluusti minä sitä siellä työajalla talon tarvikkeista kokkaisin.

Jos 30min palkalliset ruokatauot palautettaisiin lailla kaikille 1h mittaisiksi ja palkattomiksi, niin...?

Takaisin