Jossittelupeli

Niin ihmettelisin miksi yksikään mun puhelimista ei olisi laulanut jo aiemmin. (Olen ko kiinteistön yhteyshenkilö tuollaisissa hätätilanteissa).

Jos puolisosi haluaisi silittää kaikki lakanat + tyynyliinat aina pesun jälkeen, niin?
 
Siinähän silittelisi. Minä en sellaiseen hömpötykseen jaksa osallistua. Luultavasti kuitenkin epäluuloisena oudosta käytöksestä laittaisin herneen hänen patjansa alle ja tarkistaisin onko hänestä tullut prinsessa.

Jos puolisosi haluaisi sinun silittävän kaikki hänen vaatteensa sukkia ja alushousuja myöden niin...
 
Epäilisin hänen haluavan tarkistaa, että olenko yhä järjissäni. Jos alkaisin silittää, hän toteaisi minun olevan ylirasittuneessa tilassa ja kykenemätön järjelliseen ajatteluun. Se, miten hän tähän reagoisi, jää arvailujen varaan. Itse toivon, että hän ostaisi minulle viikonlopun hemmotteluloman kylpylään. Se olisikin mukavaa. Kävisiköhän näin, jos alkaisin huomenna silittää hänen alusvaatteitaan…? 🤔😄

Jos pomosi tulisi töihin korkkareissa, niin…
 
Tietäisin hänen testaavan meidän reaktioita.

Jos näkisit hiiren tms jälkien vastasataneessa lumessa johtavan autosi moottoritilan alle, niin...?
 
Epäilisin esikoisen viettäneen sen kanssa enemmän aikaa kuin luulin. Esikoinen tykkää kovasti laulaa. Ottaisin myös videoita koirasta ja lähettelisin niitä ympäriinsä.

Jos miehesi alkaisi ulvomaan Ukko Nooa -laulua, niin…
 
Nousisin ja söisin kun tekee mieli, istuisin aamukahvilla hiljaa tuijotellen ikkunasta ulos hiljaisuudessa.

Jos sinun pitäisi nimetä paras ominaisuutesi, niin…
 
Se olisi älykkyyteni, mutta kasvotusten oikeassa elämässä luultavasti sanoisin, että organisointitaidot tai rohkeus. 🙈🙊

Jos sinun pitäisi nimetä huonoin ominaisuutesi niin...
 
se olisi kyvyttömyys laittaa tavarat käytön jälkeen paikoilleen.

Jos sinun pitäisi pukeutua kuukauden verran vain yhteen väriin, niin…
Tuo on myös minun mieheni huonoin ominaisuus ja voi että minä joskus haaveilen paritalosta missä molemmilla olisi omat asuntonsa. 😅

Väri olisi ruskea näin syksyn kunniaksi. 🍁🍂

Jos joku onnistuisi kaappaamaan sähköpostitilisi niin...
 
Takaisin
Top