Jos olisit saanut esikoisen samassa iässä kuin äitisi...

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Minkä ikäinen lapsi sinulla olisi, jos olisit saanut esikoisen samassa iässä kuin äitisi sai esikoisen? Vai olisiko sinulla vielä lasta ollenkaan?

Oma äitini oli esikoisen saadessaan 23 kun taas itse olin 22. Eli poika olisi vuoden nuorempi. Tai jos katsoo kuukausia eikä pelkkää iän näyttävää numeroa niin olisi oikeastaan vain muutaman kuukauden nuorempi. Poika täyttää syksyllä 6-vuotta. Olisi siis ajatustavasta riippuen 4-vuotias tai täyttänyt alkuvuodesta 5-vuotta.
 
Esikoinen olisi 5 vuotta vanhempi kuin nyt, jos olisin saanut hänet 22-vuotiaana kuten äitini sai esikoisensa.
 
Minä olisin vasta raskaana. Äitini on ollut 32v, kun on minut saanut. Omat isommat täyttivät juuri 5v.
 
Esikoinen olisi 3 vuotta nuorempi kuin nyt. Äitini oli 25 esikoisen saadessaan, ja itse olin 22 esikoisen syntyessä.
 
Äitini sai minut 31-vuotiaana kun taas mulle syntyi esikoinen 30-vuotiaana. eli siis lapsi olisi vuoden nuorempi, reilun vuoden ikäinen nyt, jos olisin mennyt äitini tahdissa.
 
Minun äitini oli 27-vuotias kun sai minut. Oma esikoinen olisi siis 2 vuotta vanhempi ja pienenkin pitäisi olla jo 3-vuotias.
 
Äitini sai isosiskoni ollessaan 21, oma esikoinen syntyi kun olin juuri täyttänyt 23, eli poika olisi nyt parisen vuotta vanhempi. Jos saisin esikoisen silloin kun äiti sai minut, en saisi lapsia vielä viiteentoista vuoteen :wideyed:
 
Lapseni olisivat nyt 16- ja 13-vuotiaat, jos olisin saanut ne saman ikäisenä kuin äitini.
 
Esikoiseni olisi 10-vuotias, jos olisin saanut hänet samassa iässä kuin äitini sai oman esikoisensa. Äiti oli tuolloin 24-vuotias; itse olin 26-vuotias esikoiseni saadessani, eli hän on nyt 8 vuotta.

Jos olisin saanut kaikki lapseni samassa iässä kuin äitini, he olisivat nyt 10, 8 ja 6. Tosiasiassa lapseni ovat 8, 4 ja 2.
 
Esikoinen olisi 10 v. eikä 9 kk. :nailbiting: Pelkkä ajatuskin kauhistuttaa. Äitini oli siis 19 v. kun sai siskoni. Itse en olisi mitenkään ollut valmis äidiksi niin nuorena.
 
Saisin esikoiseni vasta tänä vuonna. Äitini sai minut kun oli 36, itse olin juuri täyttänyt 31 kun esikoinen syntyi.
 
Äiti sai minut 26-vuotiaana. Näin ollen minulla olisi nyt 8-vuotias lapsi, jos olisin itse saanut esikoisen samassa iässä. Odotan tällä hetkellä ensimmäistä lastani.
 
Minulla olisi nyt reilun vuoden ikäinen vauva ja lisäksi kaksi muuta lasta 6 ja 4.v :happy: Lapset olisi siis jo kaikki tehty, kun nyt on noin 4kk vauva vasta.
 
Äitini oli 26-vuotias saadessaan minut, itse sain esikoiseni 22-vuotiaana (ja kaksoset 23-vuotiaana :grin). Jos olisin saanut esikoiseni saman ikäisenä kuin äitini, hän olisi nyt puolitoistavuotias :).
 
Takaisin
Top