Jos järjestäisit naistenillan, niin mitä se sisältäisi?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Eli haluaisin järjestää ns. Naistenillan, johon kutsuisin läheisimmät naiset, mutta mietin, että millaiset ne olisi. Lähinnä ajatuksena oli hyvää syötävää ja juotavaa, saunomista, yhdessä oloa, mutta haluaisin myös jotain muutakin lisäksi. Mietin, että olisin lisäksi tilannut esittelijän, joka esittelee eri hoitotuotteita ja samalla tehtäisiin kasvo- tai jalkahoitoja. Vai tulisiko vaikka vaate-esittelijä naisteniltaan? Tai olisiko jollain joku muu kiva idea? Lähinnä siis ideana se, että oltaisiin meidän kotona ja vietettäisiin koko ilta siellä yhdessä. Kaikki vinkit ovat tervetulleita. :)
 
Viiniä, naposteltavaa, sauna ja hius/kasvo naamioit ja koko kropan kuorinta! Kaiken kruunaa hauska seura ja kiireetön oleminen:) siinä se mun haave... hauskaa naisten iltaa Sohwia
 
Lautapelejä? Ompelukerho? Tai ilta, jolloin tehdään yhdessä jotain hyväntekeväisyyteen, kuten sukkia, pipoja tai turvalonkeroita synnärille, sytomyssyjä syöpäsairaille, jne, netistä löytyy ohjeet, ja materiaalitkin ovat halpoja.

Sinänsä joku tuote-esittelijä voi pilata illan tunnelman, koska hän on ulkopuolinen eikä osa lähipiiriä. Ja toisaalta moni ei tykkää verkostomarkkinoinnista ja jättää tulematta ihan vain siksi.
 
Ihana idea! Kuulostaa jo sellaisenaan todella kivalta, eikä mukaan välttämättä tarvittaisi mitään ekstraa. Jos kuitenkin jotain tuohon lisäksi haluaisit, niin meillä oli ystävän polttareissa sellainen luonnonkosmetiikan asiantuntija, jonka johdolla valmistimme luonnonkosmetiikkaa hänen tuomistaan aineksista. Se oli tosi kiva ja kaikkien paikalla olleiden mieleen. Toki se ei ollut tuote-esittelijöiden tapaan ilmainen juttu, mutta ei kauhean kalliskaan, ja voisihan ajatella, että halukkaat osallistujat kustantaisivat itse oman osuutensa?

Toki hyvän merkin vaate-esittelijä tai muu vastaava voisi sekin olla ihan kiva lisä. :)
 
Tai, jos haluaa päästä halvemmalla, netistä varmasti löytyy reseptejä luonnonkosmetiikan valmistamiseen ihan omin päin. Sekin siis voisi olla vaihtoehto, että hommaisit sopivia aineksia ja valmistaisitte niistä erilaisia juttuja. :)
 
Vaatekutsut on kiva idea! Itse arvostan sitä, että pääsee kokeilemaan ja sovittelemaan ennen tilaamista. Tosin siinä menee kyllä aikaa kauan, ettei paljon muuta ehdi.

Tai sitten ihan jutustelua, musiikkia ja naposteltavaa ja sauna. Ehtisi kerrankin jutella rauhassa ja saisi vain olla tekemättä mitään.

Itse jättäisin väliin jos luvassa olisi minkäänlaista pelaamista, kilpailua tai käsitöitä.
 
Mä kyllä omalle porukalle ottaisin seksiväline-esittelijän. Olen sellaisilla kutsuilla ollut, oli hauskaa ja rentoa, esittelijä todella hauska ja rento, loi tunnelman. Lisäksi voisin ottaa jotain erikoisolutmaistajaisia (tosin omista kavereista muutama tykkää lisäkseni, ei olisi ehkä kaikille) tai kokkailisin hyvää ruokaa. Ehdottomasti hyvää musiikkia. Omat kaverini ovat hyvinkin erilaisia keskenään, joten yhtä hyvää linjaa hyvin hankala ottaa.

Voisin myös pitää jonkin rentoutushetken, joogaa tai muuta aluksi :grin Toisaalta itseä houkuttelee ihan vain oleminen, jos menen jonnekin iltaa istumaan.
 
Minä olisin kyllä Suskin kanssa samoilla linjoilla, että ulkopuolinen esittelijä ei olisi tervetullut. Meillä on naisporukassa ollut usein metsälenkki, sauna & grillaus. Saunan ja grillauksen voi myös vaihtaa johonkin muuhun, mutta se metsä on paras aloitus.
 
Mä kyllä omalle porukalle ottaisin seksiväline-esittelijän. Olen sellaisilla kutsuilla ollut, oli hauskaa ja rentoa, esittelijä todella hauska ja rento, loi tunnelman.

Mun kaveri oli kans järkänny tyttöjen iltaan seksiväline-esittelijän ja oli kyllä huippu hauskaa. Ajattelin että vois joskus ite järjestää samanlaisen. :wink
 
Aloitettaisiin yhdessä kokkaamisella (kunhan menuusta on päästy sopuun :grin ) . Ihan alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka. Eikä tartte olla mitään uberhienoa a'la carten tasoista.

Tämän jälkeen voisi olla kiva joku vaate-esittely, lerssiesittely ( :hilarious: ) , viinin/oluen/siiderin maistiaiset ja sit vaan ihan yhdessäoloa.

Tai sit vaate/keittiöväline/younameit -vaihtajaiset (eli jos vaan on samaa kokoluokkaa niin tavara uudelleen kiertoon).

Mua häiritsi aikoinaan tietyn porukan kanssa se leffojen vahtaaminen, kun kuitenkin piti joustaa (kauhu tai ei mitään! ...), kukaan ei kuitenkaan sitä leffaa täysillä seurannut mutta se yhteinen jutustelukin sit jäi sen leffan takia.
 
Oi tänne oli tullut paljon kivoja ehdotuksia, kiitos tosi paljon niistä! :) Täytyy kysellä vähän mielipiteitä noilta muilta naisilta ja katsoa sitten mikä ehdotuksista ois se mieluisin. :)
 
Meillä ollut tyttöjenillassa mukana kosmetologi joka on ensin esitellyt muutaman tuotteen ja sitten laittanut/värjännyt/nyppinyt kaikkien kulmakarvat vuorotellen. Siinä samalla kaikki muut ympärillä naposteltiin ja juteltiin. Ei tullut aika kellekään pitkäksi vaikka siinä makasikin, todella hauskaa. :grin tässä tietenkin auttoi se että kosmetologi oli hyvä ystäväni, eli ei täysin ulkopuolinen. Ja tämähän ei toimi jos on liikaa porukkaa.

Meillä oli myöa kavereiden kanssa teemana "älä arvostele mun illallista". Eli samalla konseptilla kuin televisio-ohjelmassa: tasaisin väliajoin aina kaikki kokoontuivat yhden kaverin luo joka valmisti kolmen ruokalajin illallisen + pienen ohjelman. Oli esim. tietovisaa, musiikkiesitys, kuppikakkujen koristelua jne, ja olihan tämä konsepti jo ohjelmanumero itsessään!

Oman iltani teemana järjestin lastenkutsut! Oli spagettia pääruokana ja jälkiruokana koottiin omat jäätelöannokset. Kuunneltiin sitten Backstreet Boyseja ja sitten oli tietovisa jonka teema oli 90-luku. Ohjelmassa oli myös "kalastusta" josta jokainen sai pienen lahjapussin. Sisältä löytyi glitterkynsilakkaa, karkkia, hiuspinnejä ja huulirasvaa.
Ja tosiaan: kenenkään illallista ei arvosteltu! :hilarious:
 
Takaisin
Top