joko nyt onnistaisi

Moikka! Pitkästä aikaa tulin tänne kattoo :) meille ei mitään uutta, jouduttiin laittamaan raskaushaaveet hetkeks pois kun multa löytyi solumuutoksii, jotka pitää ehkä poistaa leikkauksella emoticon että sellaista tänne. Plussaa kaikille ja onnea vauvan saanneille ja plussanneilleemoticon

nonnii... nyt on siis 5 testiä takana...

3 liuskaa tein ekana ja digin viimeiseksi...

järjestys on alhaalta ylöspäin.

http://aijaa.com/v.php?i=001647354283.jpg

JEIIII, etköhän sinä sitten raskaana ole!!!!!!!:)

ONNEA PALJON komeasta plussauksesta!!!! <3emoticon

Vautsi vau!:D Nyt sitten paljon vauvaliimaa ja tarrasukkasia jne!!!

emoticon 

Kauanko muuten ehittä yrittää ennen kuin tärppäsi? Näin mielenkiinnosta kyselen.:)

Minä oottelen maanantaita tulevaksi että selviäis tämä oma tilanne täällä...ü
Meillä siis YK10/13kk takana.

alissa22: pillerit jätin pois toukokuun puolivälissä, eli mitäs siitä nyt tulee.. 8 menkat mulla oli ennenku plussasin, hirveetä stressiä otin ja laskin päiviä ja testasin ovista ja ja ja ja ja :) sitte ku ukko ärähti mulle mun höösäämisestä ja "tänää ois niinku se päivä" puheista nii sit nappas... en enää antanu itteni "kontrolloida" tilannetta. toki oli jonkin näkönen haju et milloin ois päivät mut tarkkaa tietoo ei, koskan kielsin itseltäni laskemisen ja kalenterin kyttäämisen :) kyllä se raastavaa oli mutta tiesin ukkelin olevan oikeessa stressin suhteen... niinkuin olikin. hänelläkin joskus tutkittu ja ilmoitettu että lasten saanti hyvin epätodennäköistä... ja vieraissa en ole käynyt niin emoticon

kaikki on mahollista, pitää ottaa vaan iisisti ja ajatella että kaikki kyllä aikanaan (vaikka päässä pyöri NYT NYT NYT)

ja lämmin kiitos kaikille onnittelijoille <3

plussatuulia tasavertaisesti ja paljon kaikille :)

HEIPPA JOKAISELLE,

ÖRKKI: KIITOS SUURI emoticon .Mahtaa Kyproksen matkaa teille ja tuohan nyt sieltä matkalta se iloinen uutinen tänne:)

PALLEROINEN: Paljon onnea plussasta ja Enkeleitä matkallanne:)

Meidän Teräsmies pääsi torstaina kotiin emoticon .Painoa oli "huimat" 2300g,kun kotiuduttiin.Lääkärin tarakastuksessa kaikki ok!!Lääkäri kehui,että Poika on ollut kokoajan pirteä ja hyväkuntoinen.Tuo paino vaan oli ongelma,mutta nyt sekin on saatu nousemaan.Toivottavasti kotonakin menee kaikki hyvin!!Rautalääkitys jatkuu noin vuoden ikään asti.Ihanaa olla kotona.Kyllä tämä 4 viikon sairaalaputki jo väsyttikin ja masensi.Kyllä muutkin lapset ovat onnessaan,kun äiti ja pikkuveli ovat vihdosta viimein kotona!

KAIKILLE SUURET VILKUTUKSET SEKÄ PLUSSAPUHALLUKSET ++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Teräsmies huomenna 3 vkoa emoticon

Voi että, on kyllä ihan mahti juttu että teillä tärppäsi!=) ja kuites suhteellisen pian.emoticon
Mun täytyy varmaan asennoitua samalla lailla, tai olenkin ajatellut lopettaa kalenterin kyttäämisen jne. kunhan nyt ensin näkee tuleeko tässä kierrossa menkat ajallaan (jos nyt ei ole sitten onni potkaissut, mutta yritän uskotella jo valmiiksi itelleni ettei potkassu ettei tunnu se menkkojen alkaminen niin pahalta taas..)
Ois kyllä ovistikkuja kaapissa toistakymmentä vielä, saa nähä käyttäiskö ne pois, mutta uusia en ainakaan ole tilaamassa.
Mulleki mies naurahti puolitotisena että "eihän sun pitäny enää stressata mistään ja SILTI SÄ STRESSAAT kaikesta", hehheh..:P

Oij, nyt paljon liimaa sinun pienelle masu-asukkaalle ja sinulle onnellista odotusta, kaikki menee varmasti HYVIN!=)

Ois kiva kuulla sun kuulumisia edelleen, nii että elähän sitten ihan tyystin katoa tuonne odottajiin jookos;) emoticon

Ja yönsäteelle onnittelut kotiutumisen johdosta!=)
Lueskelin teidän poitin syntymisestä tuolta joltain toiselta palstalta. ONNEA!!!=)
Voi kun teidän poju on pikkuinen, no syntyikin kyllä aika aikaisin. Kaikkea hyvää myös pienelle. <3

Onnea Palleroiselle plussasta! emoticon

Omaa:

Jotain hyvin outoa on meneillään... Tänään mennään kp 25/27-32 ovis oli luultavasti viime sunnuntaina eli kp 19/27-32. Äsken vessassa paperiin tuli ruskeaa vuotoa. Eihän menkkojen pitäisi tulla vielä kun oviskin ollut vasta vajaa viikko sitten???? Mä en nyt ymmärrä, ikinä aikaisemmin ei oo ollu tällasta.

Rinnat on tosin ollu ajoittain vähän kipeet viime sunnuntaista lähien, mutta mitäköhän toi vuoto on??

Uskallanko hiljaa kuiskaten edes toivoa että olis kyse kiinnittymisvuodosta vai onko mulla yhtäkkiä mennyt kierto ihan sekaisin?

Osaisko joku viisaampi selittää mistä vois olla kyse? Vuoto siis oli ruskeaa ja juoksevaa ei mitenkään limaista..

Pyydän anteeksi sekavaa tekstiä mutta en tiedä mitä ajatella..

Oikein kivaa sunnuntai iltaa!

Oon ollu vähän aikaa poissa täältä taas ja kirjotellut tuonne yhteen toiseen keskustelu palstalle ja jättänyt tänne kirjottamisen vähäksi aikaa tosiaan. Nytten sitten ajattelin kirjoitella tänne ja kysellä teiltä että mitäs teille kuuluu?

Itse täällä odottelen ensviikon perjantaita että pääsis testailemaan kun tänään ovulaatiosta tullut tasan viikko ja ollut koko päivän välillä kipeitä menkkamaisia kipuja jotka on kestäny jonkin aikaa ja mennyt ohi, sitten tullut vähän ajan päästä takaisin ja tuolta vasemmalta ja oikealta puolelta on nipistellyt myös, äskettäin tuntui semmoinen nippailu oikean puoleiseen kylkeen asti ja meni hetken päästä ohi.

Mutta tiedä sitten mitä tääkään on, lääkäri mulla on 27. päivä ja sinne siis menen kun aloitetaan ne lapsettomuus tutkimukset. Toivottavasti ei tarvitsisi sinne mennä ja saisin testiin sen plussan ennen tuota.

Mutta jooh, tässä nyt taas vähän juttua. Seuraavan kerran varmaan ilmoittelen itsestäni sitten perjantaina, mutta lukemassa olen käynyt jokapäivä täällä teidän muiden kuulumisia :)

Paljon plussapuhalluksia kaikille ++++++++

YK12

KP 27/32

Tulin tuolta elokuisista kurkistelemaan!
palleroinen
Paljon onnea plussasta!!! emoticon

Peikko83 Toivotaan, että kyse oli kiinnittymisvuodosta! Itselläkin tuli sitä silloin ihan tippa, mutta luulin jo tädin saapuneen. Ei sitä kuitenkaan sitten tullut enempää. Ja pian siitä alkoi menkkamaiset kivut ilman tätiä... emoticon

Minnuska89 Pidän sulle peukkuja, että säkin saisit sen plussan vihdoin!!!

Ja kaikille muillekin tsemppiä yritykseen!! emoticon

kp29 on loppusuoralla, ei täti tullut ainakaan tänään vaikka tänään odotin alkavaksi..

Aamulla tein testin, oli puhdas nega ainakin vielä..

Ehkäpä huomenna olis viisaampi..tai viimeistään ylihuomenna?
KUNPA tämä oireilu olis nyt sitä...eikä mitään valeraskautta/menkkaoireita taas...!!!!

Sorry tällainen tylsä omannavan kommentointi vain tänään...emoticon 

Täällä sitten alkoi yk 6 kp 1/27-32.

Eipä ollutkaan kiinnittymisvuotoa vaan menkat alkoi tänään emoticon Olisin niin jo toivonut sitä plussaa. Mitä ihmettä me tehdään väärin???? Ja miks menkat alkaa jo 9 päivää oviksesta?

Ollaankohan me aikaisemmin ajoitettu yrittäminen väärään ajankohtaan?

No joka tapauksessa ovistestit otetaan käyttöön nyt tässä kierrossa tuliskohan sitä yhtään viisammaksi niiden avulla?

Onnea Yönsäteelle pienestä ja palleroiselle plussasta! Ja onnea myös muille, jotka ovat poissaoloni aikana plussanneet.

Puoli vuotta sitten olin aika hajalla ja ajattelin, että kauheaa jos tässä menee vuosi lasta yrittäessä. Mietin, että mitenkähän sitä selviää täysipäisenä tästä. Nyt meilläkin alkaa lapsettomuustutkimukset, kun vuosi on vierähtänyt. Ensimmäinen lääkärikäynti on helmikuun puolessa välissä. Jännittää kovasti, mutta positiivisella tavalla. emoticon Kiva saada jotain selvyttä tähän tilanteeseen.

Lisäksi meillä on ystäväpariskunta, jolla on juuri hoidot alkamassa. Tietää ainakin keneltä saa ymärrystä omaan tilanteeseen. Ihanasti ovat tukeneet meitä!

Omaa, huomenna olis se perhesuunnittelu lääkärille meno ja toivottavasti olisi ihan turha reissu, en tiedä pitäisikö huomenna testata jo ennen kuin menee sinne lääkäriin ja käväistä koulussa vessassa tekemässä sen testin ihan varmuuden vuoksi, täällä viimeyönä kärsin ihan sairaan kipeestä vihlaisusta oikealle puolelle alavatsaa kun aloin kääntymään vasemmalta kyljeltä oikealle kyljelle, se vihlaisukipu kesti hetken ja siinä tuntu että itku tulee ja hieroin jonkin aikaa sitä kohtaa missä vihlaisu oli, tuntui ihan kuin olisi puukolla viilletty.

Aamulla sitten koulussa painoin siitä kohtaa alavatsasta mihin se vihlaisu oli tullut niin aika arka se oli. Nipistelee aika kovalla syötöllä tälläkin hetkellä tänne kirjoittaessa tuolta alavatsasta ja närästys on ihan joka päiväistä ja vessassa saa kyllä juosta ja vilunväreitäkin tulee.

YK12

KP 30/32

Moikka taas pitkästä aikaa!

Tässä mä kirjotan nyt, meidän uudessa kahvilassa, on hiljanen hetki just eikä ole asiakkaita. :) Tuntuu vihdoin, että elämä on järjestyksessä ja vaikka teen paljon töitä niin tuntuu että tässä vaiheessa olisi turvallista alkaa odottamaan sitä meidän omaa nyyttiä. 

En ole laskenut edes menkkakiertoja, mutta pupuiltu ollaan joka päivä viimesten kuukausien ajan. Oon ajatellu, että ihan turha tässä häslingissä ottaa vielä stressia vauva-asiastakin, sillä tavalla saan vaan pääni aivan pyörälle. Olen siis huoletta heittänyt kalenterin nurkkaan ja keskittynyt muihin asioihin.

Maanantaina huomasin, että nännit on kipeät. Hiukan ajoissa tulee menkkaoireet siis tässä kierrossa, jos nyt menkkaoireita ovat. Nythän on jo torstai, eikä rinnat ole muuten kipeytyneet niinkuin yleensä. Nännit vain. Näin mulle kävi viime raskaudessakin. Oon myös kärsinyt etovasta olosta, ja siihen liittyvistä unista (näen unta että oksennan kokoajan, joka huoneeseen yms.), mutta olen yhdistänyt sen päällä olevaan antibiottikuurin. Viime viikolla lääkkeet eivät kuitenkaan aiheuttaneet (jatkuvaa) etovaa oloa. Kaiken lisäksi ruoka ällöttää, mutta tekee kokoajan mieli syödä! 

No, oli mitä oli niin mielenkiinnolla odotellaan. Ehkä menkkojen alkaessa (jota en toivo. ;D) laitan taas päivämäärän ylös. 

Täältä on kadonnut tuttua porukkaa ja tullut niin paljon uusia, etten pysy yhtään jutuissa perässä. Nyt kuitenkin pääsen taas tänne useammin, niin ehkä pääsen kärryille! 

Onnea kaikille plussanneille ja muille onnea yritykseen! Minnuska, teille onnea lääkärikäynnile!

Fuyu

Peikko83, piti ihan kommentoimaan tulla, sillä mulla oli juurikin 9 päivää aina oviksesta menkkoihin 14 päivän sijaan (luteraalivaihe). Ovisplussasta aina 9-10 päivän kuluttua oli täti vierailulla. Stressasin aika paljon, että tuon takia en voi raskaaksi edes tulla, mutta sitten saapui tuo sinullakin alkanut maaginen yk 6 (vai olikohan 7), jonka seuraus on tänään puolivälissä matkalla maailmaan! :) Joten tsemppiä ja plussapuhalluksia sinne tähän kiertoon!

Ja muille toki myös plussatuulia toivottelen! :)

Elämäni onnellisimpia päiviä... PLUSSASIN!emoticon

Taidan hilautua tuonne odottajien puolelle. (rv4+6, LA 2.10. näillä näkymin<3)

Kaikille runsaasti vauvaonnea ja plussatuulta!!!!emoticon
Tulkaa kiireenvilkkaa perässä!!<3

kp 6/27-32

Kiitos Manque lohdutuksesta ja rohkaisusta, ehkä meilläkin joskus tärppää. Toivottavasti mahdollisimman pian. =)

Alissa22: Onnea plussasta!

Toivottavasti meillä tärppäisi tässä kierrossa. Plussa testissä olisi paras mahdollinen synttärilahja.emoticon

Takaisin