Moikka taas pitkästä aikaa!
Tässä mä kirjotan nyt, meidän uudessa kahvilassa, on hiljanen hetki just eikä ole asiakkaita. :) Tuntuu vihdoin, että elämä on järjestyksessä ja vaikka teen paljon töitä niin tuntuu että tässä vaiheessa olisi turvallista alkaa odottamaan sitä meidän omaa nyyttiä.
En ole laskenut edes menkkakiertoja, mutta pupuiltu ollaan joka päivä viimesten kuukausien ajan. Oon ajatellu, että ihan turha tässä häslingissä ottaa vielä stressia vauva-asiastakin, sillä tavalla saan vaan pääni aivan pyörälle. Olen siis huoletta heittänyt kalenterin nurkkaan ja keskittynyt muihin asioihin.
Maanantaina huomasin, että nännit on kipeät. Hiukan ajoissa tulee menkkaoireet siis tässä kierrossa, jos nyt menkkaoireita ovat. Nythän on jo torstai, eikä rinnat ole muuten kipeytyneet niinkuin yleensä. Nännit vain. Näin mulle kävi viime raskaudessakin. Oon myös kärsinyt etovasta olosta, ja siihen liittyvistä unista (näen unta että oksennan kokoajan, joka huoneeseen yms.), mutta olen yhdistänyt sen päällä olevaan antibiottikuurin. Viime viikolla lääkkeet eivät kuitenkaan aiheuttaneet (jatkuvaa) etovaa oloa. Kaiken lisäksi ruoka ällöttää, mutta tekee kokoajan mieli syödä!
No, oli mitä oli niin mielenkiinnolla odotellaan. Ehkä menkkojen alkaessa (jota en toivo. ;D) laitan taas päivämäärän ylös.
Täältä on kadonnut tuttua porukkaa ja tullut niin paljon uusia, etten pysy yhtään jutuissa perässä. Nyt kuitenkin pääsen taas tänne useammin, niin ehkä pääsen kärryille!
Onnea kaikille plussanneille ja muille onnea yritykseen! Minnuska, teille onnea lääkärikäynnile!
Fuyu