joko nyt onnistaisi

Heippa täältäkin palstan lukijat - teen paluun haaveilijoiden ja kuumeilijoiden pariin. En ole käynyt foorumilla viime kesän km jälkeen muuta kuin satunnaisesti lueskelemassa.

Se ois pari päivää ja taas sais kaivaa testitikut esiin. Mutta en ehkä halua testata ensimmäisenä mahdollisena päivänä. Jos siellä on munasolu hiponut seinämiä ja tulee plussa, se on sitten omassa päässä keskenmeno jos täti tulee parin päivän jälkeen. Jos ei testaa ja vuoto alkaa myöhässä, se on vain epäsäännöllinen kierto.

Voi vitsi. Kylläpä se voi taas jännittää ja ahistaa ja ilostaa ja masentaa, kun yritetty on kesästä 2009 tuloksella 2 km. Ja lähipiirissä sitä vaan lisäännytään. Jopa puolitutut ja työn kautta tutut ovat alkaneet kysellä että ai eikö teillä vielä ole ja milloinkas ois aika. Varmaan vaan vaanivat työpaikkaani :D

Mutta nämä tissi- ja mahatuntemukset lupailee kyllä samaa kuin kahdella aiemmalla raskautumiskerralla, jos vaan kaveri pysyis kyydissä. Mulla on kaksi läheistä ystävää jotka on syntyneet syyskuussa, ja he kertoivat että vanhempansa ovat ylistäneet joulunpyhiä varsin rentouttavaksi ja sitä kautta hedelmälliseksi ajaksi :) Ja näinhän se meni tänä jouluna, ei ollu lahjasäkin suu kiinni vaan puski kovaa pakettia ;)

Iloista uutta vuotta ja tarmoa ja toivoa ja lohtua ja uskoa ja rakkautta ja voimia kaikille kuumeilijoille, mitä nyt kukin milloinkin tuntee tarvitsevansa. Samassa veneessä ollaan ja nämä paatit näköjään keikkuu kovasti.

Kuulkaas kummia.....emoticontestasin plussan !!!!!!!!

Kaikkea hyvää tänne palstalle, siirryn odottajiin (ja koitan pysyä siellä, vaikka ei kaikkeen voi vaikuttaa) ja toivon todella että kaikki tulette kans mahdollisimman pian ja pysyvästi sinne puolelleemoticon

VOIMIA, TSEMPPIÄ JA KAIKKEA HYVÄÄ

Oi HIENOA manda!!!! emoticon

Onneva paaaaljonpaljon!!!!<3 ja tarrasukkapaketti matkaan!!!=)

Ihana kuulla plussauutisia, olen tosi HAPPY sun puolesta!!!:))

emoticon 

Onnea plussasta kaikille jotka sen on saanut ja paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa matkalle :)

Omaa, oon ollu tässä nyt aika kauan taka-alalla ja tässä odotellaan ovulaatiota tänne saapuvaks, tuntemuksetkin on ihan just semmoset että ovulaatio täällä on kohta, kun välillä nipistelee alavatsaa ja rinnat on hieman kipeät yms yms..

Lääkäri aikaa en ole vielä saanut, eli sitäkin odotellaan täällä. Meillä koko perhe sairastelee, ensin minulle tuli flunssa ja kurkkukipu, neidillä vain pieni nuha, mies tuli sitten eilen flunssaan.

Toivotaan että me kaikki päästään pois täältä odottajien puolelle :)

Mutta lähden tästä nytten tuonne ukon kainaloon kattelemaan telkkaria kun neitikin nukkuu vielä päikkäreitä :)

YK12

KP 13/32

Heipatihei!

Onnea ihan älyttömästi Manda! Luin tuossa sun edellistä viestiä ja itselläni oli samanlaisia aatoksia uutena vuotena, että kun jotenkin sitä meni semmoseen henkiseen tilaan että mietti menneitä ja hiljentyi summaamaan kulunutta vuotta, niin itsellänihän meni ihan itkuksi että jos tämä 2011 on yhtä hyödytön ja turha vuosi vauvarintamalla kuin viime vuosi... onneksi oli hyvä ystävä halimassa.

June: tuo limahomma on jotaki poppahommia ainaki mulla. Olin eilen iltakävelyllä ja tunsin että housuun valahti. Ja kirosin, että sielläkö se täti nyt on. Eipä ollukaan kun kirkasta tai ehkä vähän vaaleaa vuotoa. No olin ihan varma että kohta tulee. Ja ei tullut. Kun viime kierrossa bongasin ovulaation jouluaattona testistä, ei limojen välillä ollut mitään vaihtelua. Eiköhän se ole yksilöllistä. Mitä nyt huomasin että sameampaa oli niinä päivinä kun vuodon olisi pitänyt alkaa. Ylipäätään tämä raskautuminen on ollu niin kahvinporoista ja taivaankappaleista ennustamista mulla että mikään oppikirjaesimerkki ei käy emoticon

Niin ja terveisiä vessasta:

En sitte tietenkään malttanut olla testaamatta kun tissit on raskaat (ei kipeät) ja aina kun suuhunsa jotain laittaa, alkaa kauhia vellotus ja röyhtäily ja turvotus. Tulos on: haaleista haalein haamu minkä olen nähnyt. Voisikohan asiaan vaikuttaa se, että kun koko ajan janottaa niin pitää rampata alle 2 tunnin välein vessassa, ja sitä hormonia ei ehdi erittyä virtsaan niin paljon..?

Otetaanpa aamulla uusinta. Vaikkei malttais odottaa!!! Manda, mää saatan vaikka seurata sua sinne syyskuun ihmeisiin.

Voi huh..

Ou jee!!! Tule vaan, ois ihanaa emoticon Pidän peukkuja!!!!!!!!!!!!!!!!! (mun oli pakko vielä testata tänään uusiks, kun ei meinaa uskoa)

Ja kiitos onnitteluista, myös muille jotka on laittanut. Toivon teidät kaikki messiin mahdollisimman pian -ja maaliin asti pääsyä meille kaikille. 

TSEMPPIÄ!!!!!!!!!!!!!!!

Ou jee!!! Tule vaan, ois ihanaa emoticon Pidän peukkuja!!!!!!!!!!!!!!!!! (mun oli pakko vielä testata tänään uusiks, kun ei meinaa uskoa)

Ja kiitos onnitteluista, myös muille jotka on laittanut. Toivon teidät kaikki messiin mahdollisimman pian -ja maaliin asti pääsyä meille kaikille. 

TSEMPPIÄ!!!!!!!!!!!!!!!

Mandan tavoin siirryn myös odottajien puolelle. Plussasin loppiaisena. (tein testin kolmesti, illalla, seuravana aamuna ja vielä kerran seuraavana aamuna) Pakko oli uskoa.

Toivon nyt kaikkille oikein paljon onnea vuodelle 2011!emoticon

Osamallekin isot hali onnittelut!!!! emoticon  JEEII!!!!:):)

Täällä bongattiin OVIS!!!! (kp15) eli se tuli jopa ajallaan, yippii!=)

Josko pääsis aaltoon mukaan...^^, oi ku makia ajatus!!!

Manda ja Osama, IHANAAAAA odotusta teille molemmille ja koittakaa saaha kyytiläiset pysymään hyvin kyytissä!=)
<3

Onnea onnelliset plussaajat!

Itsellä myös jännät ajat. KP 27/25-35..... toivottavasti pääsen testaamaan.

Voiko todellaki olla tämmösiä oireita ennen ovulaatiota kuin mulla on, siis on ollu jonku aikaa rinnat kipeet, eilen kattelin peilistä kun saunasta tulin niin noita rintoja ja musta näyttäis siltä että ne on kasvanut ja turvonnut kun katselin niitä nännien ympärillä olevia isoja tummia läiskiä, nekin on suurentuneet ja tänään sitten rinnat on ollu ihan sairaan kipeet, ei uskalla koskiakaan niihin ja vaikkei koske niin nipistelee ja välillä ihan polttelee tuosta nännien kohdalta ja välillä nipistelee rintojen sivuille ja on menkkamaisia kipuja.

Ja eilen illalla oli sairaan huono olo, tuntu että pitää mennä huutaan norjaa vessanpöntölle mutta mietin kokoajan niin kauan että nukahdin etten mene kyllä, olin syönyt iltapalan, kupin teetä ja kaks paahtoleipää missä oli kurkkua päällä. Mistä voisi johtua nuo oireet?

YK12

KP 15/32

Täällähän on ihania uutisia.. Onnea Manda ja Osama. Mäkin haluan tähän plussa-aaltoon mukaan, täällä menossa kp 14/27-31

kovasti paljon onnea plussanneille !!!! *puss*

PAAALJON PLUSSATUULIA PUUUUH !!!

Täällä aletaan olemaan valmista kauraa pikku hiljaa ;D
Vieläkään oikeen usko että omalle kohalle tää osu,
kun se oli se 21 kierto mistä vasta tärppäs.
Mutta ehkä sen sitten uskoo kun tää riehuja on ulkopuolella ;>

ONNEA ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE TASAPUOLISESTI emoticon
JA KAIKILLE MUILLE MILJOONASTI PEUKKUJA,ETTÄ SAISITTE SEN PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Poika 10pvemoticon ( tänään olisi rv 35+1)

Onnea täältäkin paljon uusille plussanneille, ja uuden vuoden maagiset plussapuhallukset kaikille sitä vielä odottaville! :)

Ja Yönsäde, mä jo kävinkin muualla kurkkimassa, että oot kaksiintunut ja perhe kasvanut yhdellä! Onnea valtavan paljon! :) Tää aika menee jotenkin kuitenkin niin äkkiä... Toivottavasti kaikki on teillä siellä hyvin, aikaisin on toinen maailmaan putkahtanut.

HEIPPA,

MINNUSKA:  KIITOS SUURI onnitteluista ja tsempeistä emoticon .Olit käynyt tuolla La Helmikuussa 2011 onnittelemassa.Sinulle toivon miljoonasti sitä plussaa!!!!!Olet ajatuksissani emoticon

MANQUE:  KIITOS SUURI sinullekin onnitteluista emoticon .Sinullakin on raskaus jo noin pitkällä..ihanaa!!Kuinka olet voinut?Ihanaa raskausaikaa sinulle!!

P.S.Jos jotain kiinnostaa,niin minun synnytystarinani on tuolla LASKETTU AIKA HELMIKUUSSA 2011 "Yönsäteelle syntyi poika" palstalla ja uudet vauvan kuulumiset on tuolla YLEINEN RASKAUSKESKUSTELU "Kuumeilijoista odottajiin" osiossa :).

Edelleenkin puhallan teille kaikille miljoonasti niitä vahvoja plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Poika ( Teräsmies ) 11pv emoticon ( tänään rv 35+2)

Täällä bongattiin tänään ovulaatio tuohon first signal testiin :) oikeestaan eilen illalla jo testasin huvikseni haamuplussan ovistestiin ja tänään oli vahvempi, sessyilty ollaan jo keskiviikosta asti :D

Tässä kuvaa testeistä:

Eilen illalla testailtu:

http://www.aijaa.com/v.php?i=7316027.jpg

Tänään aamulla testailtu:

http://www.aijaa.com/v.php?i=7316028.jpg

YK12

KP 19/32

Tsemppiä ovis-pupuilijoille!!!

Itsellä on nyt jännät päivät! Tuskin olen ainut, jonka mielestä nämä päivät kierron loppuvaiheilla venyy ja vanuu! Testejä olen satunnaisesti tehnyt kp 25 lähtien, negoja tietenkin, koska kiertoni on epäsäännöllinen 25-35. Tänään kp 33!!!

Oireita.. pari viikkoa sitten vuodattelin sekä "ovislimaa" että punaista muutaman päivän ja edelleen kirkasta saattaa pyyhkiessä tulla. Ei valkovuotoa ollenkaan. Mieleni ei ailahtele juurikaan, joskin itkuherkempi tunnen olevani. Rinnat on oudot, ei kuitenkaan niin arat mitä ekassa syksyisessä raskaudessa ja alavatsa pömpöttää lupaavasti kun makaa kyljellään..

Vielä kun pääsisi tädeittä kp 35 niin pääsisin korkkaamaan vikan testini...

lisäys> voisiko tästä aiheesta tehdä uuden topicin. Sivuja tässä kun on jo se 343... :P

Tämän aamuinen ovulaatiotesti näytti tämmöistä

http://www.aijaa.com/v.php?i=7323258.jpg

Eli kait se nyt sitten on se ovulaatioaika kun näyttäis että tuo testi-ikkunan viiva on hieman tummempi kuin kontrolli tai ainakin yhtä vahvat viivat.

YK12

KP20/32

Takaisin