hei palstalaiset. emoticon Täälläkin yksi ajoittainen hermoraunio...

Eli vähän infoa: Iältäni olen noin puolessa välissä kahtakymppiä, mies muutaman vuoden vanhempi. Muutama vuosi yhteiseloa takana. Avoliitossa asutaan. Haaveissa/toiveissa esikoinen. Yritystä takana noin 1 vuosi..vähän vajaa. Aluksi tulee jos on tullakseen, ja kun ei alkanut kuulumaan niin monenlaista tunnetta käyty läpi.. kovasti niin haluttais tulla vanhemmiksi.. kun se oikea on kummallekkin nyt löytynyt toisistamme emoticon Lapsista kumpikin tahoillaan aina tykännyt, ja omia toivonut (vaikka mulla kyllä oli nuorempana oli kovat kauhut synnytystä kohtaan, että aattelin sen olevan este sille, että uskallanko edes yrittää..heh, niin se mieli muuttuu).

Olen käynyt noin vuoden verran täällä palstoilla lueskelemassa, ja vau:n sivuilla ylipäätänsäkin. Keskusteluun ryhdyin nyt, koska vaan tuntui siltä. Tuntuu just tällä hetkellä, näin vuoden vaihteessa siltä, että olo toisaalta tyhjä, mutta toisaalta raskas. Kun sitä mitä toivoo, ei joulupukkikaan tuonut.........ainakaan suurella todennäköisyydellä.  Ja tuntuu et nyt kyllä tarttis jotakin tuen sanaa, että tästä vois lähtee hyvillä mielin vuoten 2011.

Kovasti tsemppiä kaikille -kaikkeen!