joko nyt onnistaisi

Marzi
Toivottavasti siel olis kans nyt tärpänny, eikä olis vaan mitää PMS-oireilua!! Pidän peukut pystyssä! Lähetä vaikka se täti punainen sieltä tänne, niin että ei varmastikkaan kyläile sielläpäin ;)
Voihan olla, että olis tärpänny, mutta kuitenkin enemmän uskon ettei ole. Näin pitkä kierto ja plussa tulis ehkä ens viikon puolella, soitan neuvolaan ja sit sanon: joo mun viimesimmät kuukautiset alko 8.10... Olisin niitten laskureitten mukaan menossa jo vaikka kuin pitkällä, hahhah!
Joo, laskuri antaa mulle tulosta, että oon raskaana 9+2... Juu en tosissaan muuten ole niin pitkälläemoticon
Jos vaikka tossa parin viikon sisällä kattois jos testailis...

Kcatri
Jos ne tosissaan siellä haastattelussa päättää raskauden takia hylätä sut työnhakijana, vaikkei siihen ookkaan mitään oikeutta, niin toivottavasti et lannistu :)
Eihän se sun vika oo, jos ne on typeryksiä. Muistat vaan painottaa, että riippumatta tilanteesta, oot aina valmis työhön ku työhön tms, niin hyvin se menee!

Nia on ihan oikeessa siinä, että valehtelija-olohan siitä tulee jos sen jättää sanomatta... Tääkin niin kakspiippunen juttu, vaikka semmoisen asian takia ei saisi jättää työnhakijaa pois laskuista.

Kysy vaikka haastiksessa ensin, että mihin asti määräaikaista pestiä olis tarjolla, ja päätä sitten mitä teet. Ja en usko että tuollaiseen työhön olis haittapuolena raskaus :) Ethän kuitenkaan joudu kemikaalien ja muiden vaarallisten aineiden kanssa tekemisiin ;)

Omanapa
Mies vihdoinkin saanut työnhaun alkuun! Tänään lähti 7 hakemusta erinäisiin paikkoihin, ja huomenna täyttää vielä pari netissä. Toivottavasti pesti jostain irtoais, niin olis taloudellisesti pikkasen helpompaa tää elämä :)

Joo ja alkuiltapäivästä heräämisen jälkeen huimas ja aika pirusti... yritän nyt kuitenkin koittaa ajatella, ettei liittyis raskauteen, silti kuitenkin mietin, kuinka ihanaa olis silitellä kasvavaa vatsaa yms...
Ja sitä tunnetta, "oon raskaana" on niin ikävä...

Maaliskuisissa oli kirjotettu jotain, et miehen herätyskello soi aamulla ja vauva oli heränny masussa ja ruvennu kauhee melske... Ja sit se oli silitelly vatsaansa ja puhunu et saadaan nukkuu viel pari tuntia, isi lähtee töihin... Ja vauva oli nukahtanut. Meinaspa tulla itku, ku tiedän, et jos ei olisi kesken menny, olisin nyt 26+3 menossa. :(

Haluun niin hirmusti oman pikku nyytin!emoticon
Ootan, että tulis hirveet raskausoireet ja tällä hetkellä tuntuu, että varmaan nauttisin siitä, että saisin joka aamu jutella norjaa vessanpöntölle tietäen, että johtuu jostain... semmoisesta... emoticon

Eikä unet auta asiaa yhtään... :(
Argh, miten jäätävä päänsärky -.-
Täytynee nukkumaan mennä... Hyvät sunnuntait sinne kaikille, nauttikaa ja koittakaa rentoutua! :)

Dark kp67 teknisesti ennemmin kyl jo kp68....

Oikein paljon onnea plussasta Kcatri ja Nia, todella paljon tarrasukkia matkaan ja ihmisliimaa että pysyy matkassa loppuun asti.

Omaa, täällä ollaan vähän oltu taka-alalla ja ajattelin tässä kierrossa olla testaamatta ovista kun viime kierrossakin tuntui ovulaatio ihan ja jos vaikka tärppäis kun en ajattele kokoajan sitä oviksen bongaamista ja testailua yms. Ollaan menty nytten ihan omalla painolla enkä oo kyllä ajatellu koko muksun yrittämis asiaakaan, varsinkaan eilen enkä tänään kun kuulin eilen illalla että mun todella vanha ja ihana ystävä on kuollut toissayönä, tappanut ittensä ja löydetty eilen aamulla kuolleena autotallista. Hän oli vasta 25v mies. Vitsi että ikävä on ihan mieletön. Hän oli niin ihana ihminen ja mun todella hyvä kaveri, oon tuntenu hänet 8-9 vuotta ja onneksi muistot kuitenkin on säilynyt siitä ihmisestä ja muistan hyvin kaikki missä tutustuttiin yms. Hirmuisen ikävä on häntä emoticon

Sä nukuit pois rauhallisena niin.
Lensit pilviin puhtaan valkoisiin, ainakin uskon niin.
Mun oli pakko jäädä valvomaan, ehkä vielä sut joskus nähdä saan.

Lepää rauhassa Tontza♥

Mutta eteenpäin on jatkettava, oli kuinka vaikeaa tahansa. Ja vaikka suruaika onkin niin ei se kuitenkaan estä meidän lapsentekoa. Jos vaikka onnistaisi nytten kun ei ajattele yhtään raskautumista yms.

Mutta muille oikein paljon plussatuulia +++++

YK11

KP 17/34

Minnuska89 Kiitos. Toivotaan, että raskaus etenisi hyvin...
Otan todella paljon osaa suruusi!! Minäkin olen menettänyt paljon läheisiäni, mutta (onneksi) en vielä koskaan yhtään ystävää. Sitä kipua ei voi edes kuvitella.
Paljon jaksamisia! emoticon

SIIS MITÄ SILMÄNI NÄKEVÄTKÄÄN....................

KCATRI:  SYDÄMELLISEN SUUREMMOISET ONNITTELUT <3<3<3!!!Määhän sanoin,että sinä olet raskaana..jee!!!Miljoonasti Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!!!!!!!!

MINNUSKA:  Jaksamisia surun kanssa!!!!!!

JA PUHALLUSTA PUHALLUSTA...NYT ON NIIN HYVÄT PLUSSATUULET TÄÄLLÄ,ETTÄ LENTÄKÄÄHÄN NYT KAIKKI PYÖRREMYRSKYN VOIMIN TUONNE ODOTTAJIEN PUOLELLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 30+6 <3

Onnea tuhannesti Kcatri, oot sinäkin täällä jo ihan tarpeeksi kauan plussaa odotellut ;) Peukkuja & tarrasukkia että kirppu pysyy kyydissä!

Yönsäde ja Bandida Kiitos tuhannesti onnitteluista!! Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja sykerö pysyy matkassa mukana. emoticon

Tänään se tapahtui...olin malttamaton ja tein CB:n digitestin..ja sieltähän se pätkähti... Raskaana

emoticon En oikein meinaa vielä uskoa asiaa todeksi..soitan kyllä vielä huomenna terveys asemalle ja pyydän testi ajan...hihiiiii

JA JÄLLEEN PLUSSIA....

MARZI:  Mielettömän paljon ONNEA sinullekin plussasta!!!!Ja paljon niitä Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!

JEE..TÄMÄ PALSTA ON SITTEN KOHTA IHAN TYHJÄNÄ..JEE!!NYT SITTEN LOPUILLEKIN PALSTALAISILLE TOIVOTAN SYDÄMESTÄNI NIITÄ PLUSSATUULIA+++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 31+0 <3

Marzi, oikein paljon onnea malttamattomuudestasi, välillä se kannattaa!   emoticon

Itse pitäisi odotella vielä viikon verran testausta. Mahassa on kylläkin nippaillut samassa kohtaa jo kolmatta päivää ja tänä aamuna herätessä muljus alavatsassa niin, et tuli vähän höntti olo.

Nyt ootan sitten sitä kolmatta hyvää uutista (toivottavasti ens viikon positiivinen r-testi).  emoticon Pääsin nimittäin kahteen kouluun opiskelemaan ja tänään tein päätöksen lähteä lukemaan uuden ammatin itselleni. Toinen opiskelupaikka olisi ollut lisäkoulutusta. Jotenkin tuntuu niin mukavalta, kun viimeinkin alkaa asiat järjestymään. Elokuu ja syyskuu olivatkin niin perusteellisen p***koja aikoja, etten yhtään pistä vastaan nykyistä olotilaa. Ykstoista vuotta on siitä, kun oon viimeksi istunut koulunpenkillä...emoticon Kääk, osaakohan sitä vielä!!

Kiitos pöppis ja yönsäde

pöppis:
Itsekkin rupesin jo haaveilemaan kouluun lähdöstä uudelleen...mulla kyllä on vakituinen työpaikka, mutta tunnit on todella huonot ja työ matka sen verran pitkä että palkka menee tyyliin bensoihin.....mutta nyt olen hoitovapaalla kun meillä ennestään on 10kk ikäinen poika...opiskelu on kyllä todella hyvä juttu...zemiä siihen!!!

emoticon

http://Lilypie Pregnancy tickers

Tosiaan onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkallenne <3

Omaa, täällä voidaan jo hyvin tuosta kaverin kuolemasta kun on saanut vähän muuta mietittävää. Eilen tunsin ovulaation ihan kipuineen päivineen ja saa nähdä tuleeko tänään kipuja vielä, sessyiltiin miehen kanssa sit eilen illalla ja toissa päivänäkin ollaan, vois sanoa jopa että joka päivä alkukuusta ollaan kerran päivässä sessyilty ja toissa iltana en edes tiennyt että ovis tulisi näinkin pian. Nyt vaan sit ootellaan ja katellaan tuottaako tulosta vieläkään vaikka olishan se ihan kiva saada kiva joululahja itsellekin. Tosiaan Tammikuun 13.päivä tulee jo vuosi keskenmenosta ja kohta ollaan vuosi yritetty. Mutta en jaksa innostua nytten tulevasta ettei taas pety sitten, mutta katellaan tuottaako tulosta vai ei. Ajattelin testata vasta sitten kun täti on sitten päivän tai pari myöhässä. Eli testata pitäis jo ensviikon keskiviikkona tai torstaina, eli tuo tickeri ei sitten pidä paikkaansa, eilen mulla oli nimittäin ovulaatio kun tänään ei tunnu mitään kipuja mahassa ainakaan vielä. Ja ette usko kuinka onnellinen oon kun tää kierto sitten on vissiin nyt niin hemmetin kohillaan että voisin pomppia onnesta, kun viimekuussakin tunsin ovulaation juuri oikeana aikana ja nytten tuon tickerin mukaan päivää ennen tunsin oviksen kuin olisi pitänyt.

Ja kaikille muille jotka eivät sitä plussaa vieläkään ole saanut, minut mukaan lukien niin nytten toivon niin kovasti että me päästäis tuohon ihanaan plussa-aaltoon mukaan, jotenka siis lähettelen niin sylin täydeltä niitä plussapuhalluksia +++++++++

YK11

KP 21/34

emoticon

Heissan vaan pitkästä aikaa!

En oo täällä jaksanu enkä ehtiny käymään. On niin älyttömän hidas tää uus foorumi! Latasin äsken TUNNIN tätä vastausikkunaa.

Täällä ollaan, uudessa kodissa. Muutto sujuu hitaasti mutta varmasti ja kahvilakin aukeaa ens kuussa. Hevonen lähtee todennäköisesti Pohjanmaalle ja kissat on saanu uudet kodit. Vasikan viimeinen päivä on ens viikon torstai. :(

Vauvajuttuihin liittyen ei oo tapahtunu mitään erikoista. Menkkoja oottelen nyt ens viikon lopulla alkaviksi. Ovulaation taisin bongata ihan ajallaan. Tosin oli niin laimeet oireet, että en nyt ihan satavarma ole tuliko ovis ollenkaan. Yritys kuitenkin hyvä 10. Pupuiltu on ahkerasti.

Näin lyhyesti tällä kertaa, tulin vaan ilmottamaan että hengissä ollaan. Toivottavasti tää foorumikin kehittyy tästä vielä vähän helpommin käytettäväksi.

PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE! TARRASUKKIA (ja joulusukkia..), ENKELEITÄ JA KAIKKEA HYVÄÄ MATKAAN!

Muille onnea yritykseen. Ootte ajatuksissa, vaikka nyt on ollu vähän taukoa kirjottelussa. :)

Terkuin, Fuyu

Täällä ollaan niin onnellisia kun Suvi Teräsniskan kuoro voitti kuorosodan ja hyväntekeväisyys rahat menee Oulun syöpää sairastaville lapsille uuteen kantasolu laitteeseen, meinas ihan itku tulla kun Suvi julistettiin voittajaksi. Mulla on avopuolison isosikon tyttö siellä osastolla joka on 3v ja nimeltään Ebba, on telkkarissakin näytetty silloin kuorosodan alku aikoina. Nyttenki Ebba joutuu olemaan jouluaatonkin eristyksissä sairaalassa ja pääsee kotia toipumaan sitten vasta tammikuun lopulla ehkä, eli 2kk menee eristyksissä.

Mutta tässä jännäillään miten tämä kierto menee ja onko tärppiä käynyt, varmaan ennen jouluaattoa testaan yhden ja sitten ensviikon alussa testaan toisen kerran.

Muille plussatuulia+++++

YK11

KP 25/34

Fuyu, mukava kuulla, että teillä on asumisasiat selvinneet ja kahvila projekti edistynyt emoticon.

Minnuska89, se on varmaan vaikeaa aikaa miehesi siskon perheellä joulunaika. Ainakin jos omalle kohdalle vastaavan tilanteen kuvittelisin, niin ei olisi helppoa. Mutta toivottavasti kaikki menee hänen kohdallaan hyvin.emoticon

Omaa, huomiseksi odottelin menkkoja alkavaksi ja tänään alkoi vaaleanpunainen vuoto tutuilla selkä- ja mahajomotuksilla. Eilen testasin lisäksi negan. Nyt on sit vuosi tullut täyteen yritystä. Pettymys alkaa vaan käydä joka kuukaudella vaan vaikeemmaksi kestää... emoticon

Kaikille muille toivottelen plussatuulia!!

Heips!

Junen puolesta pahoittelut!!!emoticon   Kyllä se vielä sieltä tulee, tää vuoristorata on aika raskasta aikaa.
Täällä on yritetty vuosi (pillereiden lopetuksen jälkeen, kierto haki puolisen vuotta omaa "rytmiään", vaikka ei sitä taida voida kunnon rytmiksi vieläkään sanoa..)

Itellä kans tosi masis aamu, 12YK, aamulla tein testin josta todella odotin plussaa koska nyt on kp36 (edellinen kierto 29, ennen sitä 30, sitä ennen32) ja oireita ollu...mutta ei. Oli tosi vaikeaa lähteä aamulla töihin, olin jo toiveikas että nyt tärppää kun ed testit oli negoja...:(

Ja vielä hoidin tänään tuttujen 9kk mulattipoikaa, oikea suklaasimmu ja ihanat paksut mustat kiharat sillä<3

Ja suvussa myös kaks alle puol vee:(

peukkuja ja plussatoiveita June!!!!!!

Aattelin to tai pe vielä testata, tilasin testejä netistä suoraan kotiin. Kokeilen nyt Clearblueta sitten, en jostain syystä luota muihin joita oon kokeillu ja C:ta on kehuttu...

Tänään ja eilenillalla olen ollut huomaavinani uutta oireilua, toivottavasti eivät ole mielikuvituksen tuotetta.

Mutta niinku tuolla yhdessä toisessa keskustelussa oli puhetta, niin kaikilla ei erity tarpeeksi hCG:tä pissaan tai voi tulla joku hormonihäiriö jonka takia raskaus ei näy testissä (?).

Toivotaan nyt meille molemmille niitä plussatuulia, se oma pieni olis niin toivottu täällä, varmasti sielläkinemoticon

Ja Pöppikselle plussatuulia tietty kans!!!emoticon

Kaikki me täällä samassa veneessä kellutaan...

Mutta KYLLÄ mekin saahaan vielä ne omat pikku pullanmurut!!!:) <3

Pöppis, June ja Zuvi...

Tiedän niin, miltä teistä tuntuu. Täällä yritystä takana jo kohta 1 ½ vuotta ja takana myös valitettavasti yksi erittäin suuren pettymyksen aiheuttanut keskenmeno (3vk sitten) Olo on sanoinkuvaamattoman tyhjä ja surullinen, vaikka olenkin saanut käännettyä ajatukseni jo tulevaisuuteen. Silti tuo kipeä keskenmeno pyörii mielessäni ja aina tulee sellaisia tilanteita, joissa huomaan ensin ajattelevani, etten voi, koska olen raskaana... ai niin, paitsi en olekaan... tai sellaisia tilanteita, joissa normaalisti tässä vaiheessa kertoisin onnellisena muille raskaudestani. Olimme niin suunnitelleet kertovamme omille isovanhemmillemme jouluaattona ilouutiset, ja nyt en sitten saakaan sitä kertoa. Tulee varmasti olemaan siinä mielessä rankkaa kohdata vanhukset jouluna...

Muutenkin on raskasta, kun kuukausi kuukauden jälkeen odottaa ja toivoo ja aina saa pettyä uudestaan. Nyt täällä odotellaan ensimmäisiä menkkoja keskenmenon jälkeen, että päästään taas jatkamaan uutta yritystä. Toivottavasti niissä puheissa, joiden mukaan keskenmenon jälkeen tulee helpommin raskaaksi, olisi edes jotain perää. Ainoa lääke keskenmenoon taitaa olla uusi raskaus, joka etenee normaalisti.

Toivon niin kovasti lasta, mutta samalla pelkään jo valmiiksi uutta raskautta. Mielessä pyörii koko ajan uusi keskenmenon mahdollisuus. Eikä sen kokemista soisi kyllä kenellekään, semmoinen tuska siitä oli ja henkinen tuska on edelleen...

Jospa joulu olisi meille kaikille armollinen ja toisi plussatuulia ensi vuodeksi. Otetaan tavoite, että ensi jouluna meillä kaikilla on ne omat nyytit sylissä :)

Maikkie:

Voimia ja jaksamista!!! Meinas tulla itku silmään kun luin sun viestin..:(

Ehditkö pitkälle raskaudessa ennen kuin meni kesken?
Mulla tuli keväällä keskari muutaman päivän raskauden jälkeen, en ollut (toisaalta onneksi..) ehtinyt tehdä testiä vielä mutta oli jo siinä kohtaa vahva epäilys raskaudesta ja se vahvistui sitten kun "menkat" alko, eli ei mitkään menkat oikeasti vaan kohtu tyhjeni sen raskauden jäljiltä. Vieläkin usein tulee mieleen että jos se olis onnistunut niin eihän tässä olisi kauaa kun saisin sen pienen syliini... Silloin aluksi en oikein tiennyt miten suhtautua, se kaikki kävi niin yllättäen enkä ollut varmistunut asiasta testillä ennen keskaria, se tuli ihan 4-5 päivää hedelmöittymisen jälkeen (kp jotain 25 tai alle, mun kierto oli silloin öbaut 45-50 päivää!). Mutta oli se jo kuitenkin elävä pieni ihmisen alku. <3 Mun mies otti sen tosi raskaasti, näin sen vaikka se ei siitä puhunut..
Noh, mutta jotenkin se antaa toivoa siitä että mitään vikaa ei pitäisi olla...? Että ei vain ole tärpännyt. Ja niinkuin sanoit, mahdollisuuksien pitäisi olla paremmat.

Koitahan selvitä pyhistä, kaikkea reippautta ja jaksamista sinne!!!!!emoticon

ps. Ei edelleenkään mitään tapahdu täällä, kp 38/29-30...hohhoijaa...

Takaisin