joko nyt onnistaisi

HELLOUTA JÄLLEEN!!!!

NIA:   Siis mulle tuli ihan kyyneleet silmiin,kun luin tuon sinun kirjoituksesi:)
Aivan SUUREMMOINEN IHME todellakin teillä nyt kasvaa masussa <3<3<3
Pidän sinulle miljoonasti peukkuja,että saatte niitä ihania uutisia varhaisultrassa!!!Ja tietystihän te niitä saattekin!!!
Tulehan kertomaan sitten ultrakuulumiset!!
IHANAA VOINTIA SINULLE!!!!

GINESSA:  JEE JEE..MIELETÖNTÄ :):)
ONNEA oviksen bongauksesta!!!!!
Nyt sitten 2 viikon päästä täällä odotetaan niitä ihania uutisia<3
Hitsit..En pääse ollenkaan sisään tuonne Yleiseen raskauskeskusteluun *murisee*
Olisi kiva lukea sieltäkin teidän kuulumisia..tää on ihan persiistä tää uudistus *ja taas hän murisee ja hormonit heittelee*:D

KCATRI:  Oi oi..Siellä eletään nyt TOSI jänniä aikoja:)
Koska uskallat testata?
Siis nuo sinun oireesi ainakin kuulostavat tosi lupaavilta..jee!!!
MILJOONASTI pidän sinulle peukkuja ja varpaita pystyssä,että nyt saat sen plussan<3<3
Mulla on laskettu aika 15.2.<3

Siis mulla oikeesti palaa hermo tähän palstaan..
En pääse sisään kuin tälle forumille..No onneksi sentäs pääsen edes tänne sisään:D
Ja hei..Mistä te saatte noin ihania hymiöitä??Mää en siis osaa yhtään käyttää tätä uutta juttua..jos tämä nyt edes toimisikaan *hieroo nystyröitään*

JA PALJON PLUSSATUULIA TEILLE JOKAISELLE ++++++++++
NYT SEURAATTE NIAA ODOTTAJIEN PUOLELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Mini rv 30+0 <3

On taas hetki vierähtänyt kun oon täällä piipahtanut ja olen näköjään jäänyt paitsi plussa uutisista...

Nia:
Todella paljon onnea plussa uutisista..ihanaa..tulee itsellekkin tosi kiva fiilis kun joku onnistuu
emoticon

ginessa: Kiva kun bongasit oviksen... emoticon

Mulla olis nyt menossa kp 21/31 elikkäs pitäs vielä ensi viikkoon jaksaa ootella että testiä kannattaisi tehä...odottavan aika käy pitkäksi..mutta onneksi noi joulu touhut vie vähän ajatuksia muualle...

Hidas on tosiaan tää uus foorumi.

Niaa jo tuossa aiemmin onnittelinki ja on kyllä uskomattoman ihanasti teillä käynyt.  Onnea vielä kerran. emoticon

Omaa: Kävin tänään gynellä, kun olen kahdessa kierrossa syönyt clomeja, tarkistuttamassa tilanteen. Yksi iso munasolu oli irtoamaisillaan ja kohdun limakalvokin oli sentin paksuinen ja puhtaan näköinen  ja se kehotti tänään ja muutamana seuraavana päivänä puuhastelemaan. Nyt sit pidetään peukkuja korkeella, et munis irtoais, hedelmöittyis ja kiinnittyis paikoilleen.emoticonVuosi tulee yritystä täyteen kierron lopussa. Olishan se ihana plussata jouluviikolla ja antaa omille ja miehen vanhemmille ihana joululahja emoticon .

Kcatri, pidetään peukut korkeella sullekin, oireethan kuulostaa lupaavilta!
emoticon

Marzille myös peukut pystyyn!

Päivää! Kuokin tänne vieraisiin pöytiin... mutta Yönsäteeltä kysyisin, että minne meidän raskaana olevien isompien perheiden ketju on hävinnyt?!! emoticon Vastaile tänne tai tuonne kesäkuisiin 2010, uudelleenraskautuneisiin...

Ja muille PLUSSATUULIA!!!!!

Yönsäde Aion testata huomenna perjantaina. Lauantaina olisi tiedossa pikkujoulut, niin pitää tietää pystyykö huomenna ostamaan siideriä. :) Samoin maanantaina on lääkärin soittoaika, kun saatan joutua kolonoskopia- toimenpiteeseen, ja siihen vaikuttaa mahdollinen raskautuminen... Oon kyllä niin monta kertaa saanut pettyä testiä tehdessä, että vaikea on uskoa että siinä mitään kahta viivaa näkyy... Mutta saa nähdä... emoticon

Omaa: Täällä menossa kp 36/31-40. Oireita: Palelua... kolmatta päivää menkkamaiset kivut, paitsi menkat ei ole alkaneet (koskaan aiemmin ei ole ollut kipuja ilman menkkoja)... päänsärky aamuisin... pissattaa usein... rinnat hellänä varsinkin iltaisin/ aamuisin... Mutta suurin osa oireista voi johtua Terolut- kuurista... En millään meinaa uskoa, että oikeasti voisi olla tärpännyt... Noh, huomenna se selviää, ehkä? Jos menkat alkaa ensi viikolla, niin vedän loput Terolutit pöntöstä alas!

tyttökoo: teidn ketju näkyy edellee olevan siel alueella.en nyt muist mikä.mut paikka ja sit kun klikkaaat viimeisimmät niin teidän keskustelu tulee ehkää viidenneksi tjn.

Täällä minä kärvistelen... nyt olisi kp 24/31 en millään malttais ootella ensi viikkoon...mulla on kyllä ollut semmoinen tunne että ei olisi tärpännyt..nyt kyllä on ollut semmosta hentoista jomotusta muutaman päivän alavatsassa..ja eilen illalla kun hain puita ja kumartelin alaspäin niin tuntui jomotusta..saattaa tietenkin johtua siitä että menkat on lähestymässä...tiessejä olen yrittänyt kolpalta mutta mitään kipuilua ei tunnu...ei mulla kyllä ollut ensimmäisen muksunkaan kohdalla mitään oireita vasta kun päivä sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa..

on vaan pelko persiessä että meneekö jälleen 2.5 vuotta että tärppää..näin kävi esikoisen kohdalla...emoticon

Ihmeiden aika ei ole ohi! Tein tänä aamuna positiivisen raskaustestin (vahvat kaksi viivaa ilmestyi heti) ja koska olen luonnostani skeptinen, niin tein heti vielä digitaalisen viikkonäytöllisen testin, johon ilmestyi teksti "Raskaana 2-3"!! emoticon
Olen tosi tosi onnellinen, takana yritystä 08/09 lähtien. Epätodellinen olo, että onko siellä oikeasti mitään... Tänäänkin on ollut menkkamaisia tuntemuksia, mutta pakko kai se on uskoa!! Toivotaan vaan että pikkuinen pysyy kyydissä mukana loppuun asti!!

emoticon

Puhaltelee plussatuulia ++++++++++++++++++++++ ja nostattaa uutta plussa-aaltoa!!!

Laskurin mukaan nyt on menossa suunnilleen 4 viikkoa + 5 päivää. 30.12. on eka hoitaja-aika ja 4.1. eka lääkäri/ ultra. emoticon

Nuu_ Kiitos!!!

Kokeilen samalla toimiiko laskuri... Vaun laskuri näytti 4+5, mutta stickerin näytti 5+2, joten en tiiä ihan varmaksi itse... Viimeiset menkat alkoi 4.11. ja ovis oli 21.11. :)

Kcatri: TOSI TOSI PALJON ONNEA.... ihana kuulla vauva uutisia

emoticon

Nyt oikein paljon tsemppiä odotukseen..aivan ihana joulu lahja sinulle ja miehellesi

marzi Kiitos! :) Parempaa lahjaa ei olisi voinut kuvitellakaan...

Olen menossa ensi viikolla työhaastatteluun, sijaisuus olisi 1.1.-30.5.2011. Mietin, että menetänkö pisteeni kertoessani raskaudesta?! Toisaalta, jos kaikki menee hyvin, ei raskauden pitäisi haitata/ vaikuttaa työntekoon... ja kun ei kyse ole kuitenkaan vakkaripaikasta. Mietin tänään, että varmaankin kerron suoraan, koska jos homma etenee niin neuvola-aikoja yms. on kuitenkin säännöllisesti ja työvuorojakin täytyy neuvotella eikä haluaisi valehdella heti uudessa paikassa... Hmm...

Kcatri tosi paljon onnea plussasta!! emoticon

Nyt muutkin mukaan Nian ja Kcatrin aloittamaan plussa-aaltoon. Itse pääsen toivottavasti parin viikon päästä mukaan...

Ovis oli tiistaina ja niin selkeästi havaittavissa, ettei siitä voinut erehtyä. Saatiin siittiöt sisään pari tuntia ennen irtoamista ja nyt on toiveet sit korkeella. Onneksi on jouluvalmisteluja tässä tuloillaan, niin ei ehdi liikaa miettiä oireita ynnä muita.
Hyvää viikonloppua kaikille!emoticon

Pöppis Kiitos paljon ja pidän peukkuja myös sinulle! Meilläkin kävi niin, että pupuiltiin juuri edellisenä päivänä ennen ovista. Otin vielä oviksen jälkeen Terolutia kuurin verran. :)

Jos ei haittaa ketään, niin roikun täällä vielä hetken verran. Melko epätodellinen olo... välillä tulee aina mieleen, että "ainiin, mähän oon raskaana"... pitää monta juttua miettiä uusiksi, mitä suuhun pistää jne. Mutta ei haittaa!! emoticon

Kcatri
Paljon paljon paljon onnea!! Mä niin tiesin tänään ku kävin lukemassa kuulumisia, että plussahan sieltä tulee sulle
emoticon

Pakko oli tulla tarkistaan ^^
tarrasukkia ja enkeleitä matkaan mukaan!
Etpä vissiin siideriä ostakkaan enää ;)
Sä oot kyllä raskaudessa vielä niin alussa, että et välttämättä tienny työhaastattelun aikaan olevas raskaana...?
Ei oo väärin jättää semmosta asiaa noin alussa kertomatta, ainakaan mun tietääkseni. jos raskaus näkyis ja siitä ei puhuis
sanaakaan, tai mennään jo vko 12 yli niin sitten kertoisin. Eihän sitä tiiä viel mitä tapahtuu kaikkea (Ihan hiljaa sanottuna,
ettei täti kuule), toivottavasti kuitenkaan ei näin tapahdu, vaan kaikki menis hyvin^^

Marzi
Toivottavasti tärppäis nopeemmin ku viimeks :)
Odottelu että kyläileekö täti vai ei niin on tosi turhauttavaa
emoticon

Omanapa:
Hmm... mä en tiiä miten päin pitäis olla. Voiskohan näinkin pitkässä kierrossa vihdoin ja viimein ovuloida - jälleen monta viikkoo myöhässä...
Koska viime sunnuntaina olisko ollu viikko sit just, ku mua panetti ja niin paljon et meinas kyl mennä pasmat ihan sekasin. Ja limat ollu runsaat ennen sitä. Olisko ollu joku isompi nippauskin sillon. Juu, ja pari päivää ennen sitä sessyiltiin ja sunnuntaina kans... emoticon

Ja nyt on ollu nippailuja, tänään vatsa niin mielettömän arka että huhhuh. Saas nähä, joutuuko taas parin viikon sisässä testailemaan... Väsyn kohta tähän turhaan negojen saamiseen ...

Mulla tullu ihmemotivaatio käydä sittenkin ehkä nykyinen koulu loppuun... oon huomenna ja sunnuntainakin menossa kouluun korvaamaan poissaoloja. Kerran kun on mahdollisuus - näyttö tulossa ja voin viimeistellä seinien pohjatyöt, mihin tapetoinja maalaan sitten näytön aikana.

Muuttokin vois olla mahdollinen tammi-helmikuussa, käytiin yhtä kolmioo kattoos miehen kanssa eilen, oli aivan täydellinen ja realialta sanottiin, että jos tykätään, niin ei mitään estettä vuokraamiselle oo!! emoticon

Rikosasiat etenee - pari ihmistä käyny jo kuultavana. Nyt oottelen enää että muhun otetaan uudelleen yhteys poliisilta... Oon käyny masennuksen tunteiden takia kerran viikossa koulun terkkarilla tunnin verran juttelees - se auttaa vaikka kuinka paljon.

Miehen kanssa puhuttu rakentavasti viime viikonloppuna - helpotti kaikkea. Siivonnu ja tehny kaikkea rentouttavaa... ^^

Lääkäriajan sain 29.12 klo 9.30, josko sit pääsis tutkimuksiin, ellei vaikka jotain ihmeellistä ylläriplussaa tuu ennen joulua... emoticon

nojosnytriittäistaastääpuheripuli!
Dark
kp66/28-47-80

Hih, mikä teksti mulla omilla sivuilla... xD
Tänään on 10. joulukuu, ja on meneillään kiertosi 66 päivä. Ovulaatiosi: 82 päivää jäljellä, 2. maaliskuu, ja 15 päivän kuluttua raskaustesti voi näyttää positiivista

WOOT?!

No mut siis apua. Oli pakko tulla vielä tää sit sanomaan, et ihan vähän aikaa sitten .. hmm.. oikea sana hakusessa: vaikka nipisti/vihlas alavatsaa niin paljon, et oli ihan pakko kiljasta ku sattu niin tajuttomasti. Sit se lähti melkee yhtä nopeesti ku tuliki. Ja muutenkin koko päivän alavatsa ollu äärettömän hellänä ja jotenkin ... oudon oloinen.HUI

Huomenta vaan kaikille....

Mulla on taas ollut ihan ihme oloja...eilen illalla rupes ala selkää polttelemaan ihan hirveesti..tunnin varmaan sängyssäkin möyhensin ennen kun sain unen päästä kiinni..sit mulla on aina alku illasta jomotellut ala vatsaa ihan kun olisi menkka kipuja..mut onneksi ei ole kipeesti jomotellut..nyt aamulla kun heräsin niin söin aamupalan ihan normaalisti ja muutaman kupi kaffetta...siitä 1h eteen päin niin mua rupes öklöttään...vetäsin tosta namu kupista yhen mariannen niin olo helpottu...

Kumpa papunen olisi lähtenyt itämään eikä nämä olisi mitään PMS oireita..emoticon     niin hirmuisesti toivon pikkuista...

Nyt olisi kp 25/31  

Kokeilin netissä yhden laskurin mikä kertoi että voisin jo 15.12 rueta testaamaan olenko raskautunut...mutta taidan odottaa sen ylitse ellei menkat ala....

Dark: josko haikara olisi laskeutunut teidänkin katolle...pidän peukkuja

ginessa Kiitos!! Laskurin mukaan laskettuaika olisi 14.8.2011. Mutta saas nähdä!
Dark Kiitos!! Se työhaastattelu on mulla vasta tulossa, ensi torstaina... päiväkotiin pienten ryhmään. :) Ajattelin kyllä kertoa rehellisesti raskaudesta, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa heidän päätökseensä. Jos ei onnista, niin sitten ei voi mitään...

Kcatri: Onneksi olkoon! Tuuhan tuonne elokuisiin sitten porisemaan myös! Mulla la. 6.8.2011. Ensimmäinen ultra olis 21.12 ja eka neuvola 5.1.2011. Toivottavasti meillä menee hyvin tämä alkuraskaus!

Itse painiskelen kanssa tuon työhomman kanssa: Mun määräaikainen soppari loppuu 31.1.2011 ja mulle tarjottiin jo jatkoakin. Oli puhetta vuoden määräaikaisesta. En tiedä, pitäisikö minun kertoa raskaudesta, jos kertoisin todennäköisesti ei olisi töitä. Jos en kerro, niin tulee itselle valehtelija olo, koska tiedän, etten voi kovin pitkään sitten loppujen lopuksi jatkaa. Olen pienessä firmassa töissä, meitä on kolme ihmistä siinä, eli tämä vaikuttaa kaikkiin. Toisaalta en voi jäädä työttömäksikään, koska se ei taloudellisesti onnistu. Mieheni on pitkäaikais sairauslomalla. Hän voisi periaatteessa mennä töihin, mutta en ole varma haluaako ja pystyykö. Periaatteessa hänen sairautensa on loppuelämän kestävä sairaus, että sen kanssa olisi vain opeteltava elämään ja hänellä olisi työpaikkakin minne mennä, mutta en tiedä. Hankalaa on. Avauduin tästä jo tuonne elokuisiinkin. Jos jollakin on jotain ideaa, kokemuksia tai tietoutta, niin ottaisin hyvin mielellään vastaan!

Takaisin