joko nyt onnistaisi

Nyt on kovin kummallista..
muistatteko kun vaahtosin noista kummallisista edellisistä menkoista?
No nyt sitten täti jo poistunut aikaa sitten ja peittoa heiluteltu jonkun verran.

Tänään aamulla koiran kanssa ulkoillessani meinasi tajua lähteä [:-]
Siis ihan aikuisten oikeasti, meinasin lakota maahan keskellä metikköä ja sain jotenkin kammettua
itteni sisälle asti kauheessa pään huminassa ja tuskahiessä.
Makoilin sohvalla jonkun aikaa niin sitten helpotti, ja eikun töihin [:)]
Ja sitten tuon episodin jälkeen, oli niin paha olo ettei mitään määrää. Meinasi oikeasti oksennus
tulla pariin otteeseen eikä pystynyt syömään mitään.
Kun väkisin sitten tuossa päivällä söin niin helpotti kovasti oloa [:-]

Kummallista, ihan ihmeellisiä olotiloja..

oiskos kp 15 / 26-31 YK7

Täällä täti kurvasi kylään taas.... olis voinut jäädä tulematta.[:@]
No toisaalta olisi maailman paras joululahja jos täti jättäisi tulematta joulun jälkeen [:D]

Fuyu: Tsemppiä asunnon hakuun ja pakkaamiseen, toivottavasti kaikki järjestyy pian.

Pahoittelut kaikille, joiden vieraaksi täti on kutsumatta tullut.

Kohta pitäisi testata, mun epäsäännölliset on myöhässä. Ei varmaan merkkaa mitään vielä, n.5pv myöhässä. Silti olo on kuin lauantaina lottokupongin kanssa, niin kauheasti kuin sitä haluaisi, niin silti se jättipotti menee aina muualle ja hetken päästä kaduttaa kun tuli lotottua (testattua) ...Tuntuu kuin nekin rahat ois voinut käyttää johonkin tarpeellisempaan...

Täällä on jännäpäivät menossa.. huh. Täti kurvannu yleensä kp 25-27 kylään, mut nyt kp27 eikä tätiä näy.. lauantaina testailen :) jännittää!!

Kirjotinko ehkä hirveen pitusen tekstin ja se katos kokonaan :(
Kirjotan uudelleen päivemmällä ja vastailen muille, mut omanapa näin nopeesti sit:

Kp 59 menossa. Mitä mä teen?
Toisaalta haluais testata, olishan tässä mahiskin raskauteen... tosin viime kierron perusteella en uskalla testatakkaan. kp80 (plussa) kp81 olikin sitten kp1.
Eilen nukahdin istualtaan sohvalle, ja olin jo puol kuuden aikaan sitä mieltä et voisin mennä nukkumaan. Tää väsymys on jotain aivan kamalaa. Huhhuh... Onneks kohta koululounas - lohta.. nams.. Plääh, tää uus forum ottaa nyt ainakin vielä ennen tähän tottumista päähän, varsinkin kun äsken kadotin pitkän tekstini :(

Vielä oli testi nega, neuvolassa sanoi että odottaa maanantaihin ja tekee uudelleen, jollei tätiä näy:) mieskin pidätelly henkeään töissä :D

Meillä on myös jännätpäivät käsillä. Mutta luulen että Täti moonika tulee kyllä käymään...

Ps. helvetti kun tää foorumi on hidas. Onko teillä muilla?

Täältä iloisia uutisia. Plussasin yli vuoden yrittämisen jälkeen tänä aamuna. Tällä hetkellä menossa rv 4+6. :)

PAAAAALJON ONNEA NIA JA TARRASUKKIA MUKAAN MATKALAISELLE !!!!!!! IHAN MAHTIA !!!
Sutkin muistan enemmän kuin hyvin täältä ;)

PLUSSATUULIA MUILLEKIN !

Tervehdys!

Meni hetki miettiessä miten tää uus foorumi toimii. Tykkäsin enemmän vanhasta, mutta niinhän se tuntuu aina olevan kun joku asia uudistuu.

Me saatiin se rivitaloasunto. Muutto on siis siinä 15. pvän tienoilla. En yhtään tiiä mitä teen tolle hevoselle. Apua!

Ovista odotellaan täällä, mitään ihmeellistä ei oo tapahtunu.

Onnea paljon, Nia! Tarrasukkia matkaan! :)

IHANIA UUTISIA TÄÄLLÄ!!!!

NIA:  SYLINTÄYDELTÄ MILJOONASTI TEILLE ONNEA PLUSSASTA..JEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Että nuo sinun ilouutisesi sai minut niin onnelliseksi!!
Paljon paljon tarrasukkia sekä Enkeleitä matkallenne mukaan!!!!

...Tämä uusi uudistus on kyllä ihan persiistä *murisee*
Tämä on hidas..onneton..mistään ei löydä enään mitään..hermot vain palaa;)
Onneksi nuo NIAn uutiset sentäs piristivät:)

JA KAIKILLE TEILLE MUILLEKIN SUUREN SUURET PLUSSATUULET+++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 29+5

Kiitos Yönsäde! Sinut toivoinkin tällä viestillä tavoittavani, koska olet tsempannut niin ihanasti koko minun pitkän matkan. Kiitos siitä tuhannesti! Sulla ja minilläki jo pitkällä viikot. Tästä rv 5 se meikälläki lähtee sitte kasvamaan <3

Aivan epätodellinen olo... Onnellinen.

Hmm... vai tällaista uudistusta täällä. Hidas on juu. Ei tee mielikään lähtee lukemaan edellisiä sivuja - siihen menis ihan liikaa aikaa!

Onnittelut Nia! (Ja jos edellisillä sivuilla joku muukin on plussannut, ni oniittelut muillekin!)

Täällä vaan ollaan ja odotetaan jos tulis jotain odotettavaa :)

Onnea Nia!

Tää uus on hidas - eikä lähetä sitä mitä mä haluun lähettää. Ei jaksa kirjoittaa uudestaa kaikkee. Tarvii varmaan copypasteta tekstinsä, ni voi lähettää sen niin moneen kertaa kun kärsivällisyys riittää ;)

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!

NIA: KIITOS sinulle ihanista sanoistasi *halaa*
Oli se onni,että onnistuin tänne pääsemään ja näin nuo sinun/teidän iloiset uutiset!!
Kyllä minulle tuli niin ihana mieli,kun näin,että vihdosta viimein teillä oli tärpännyt:)
Edelleen MILJOONASTI ONNEA ja IHANAA MASUNKASVATUSTA!!!!
Tulehan kertomaan kuulumisiasi tuonne YLEISEEN RASKAUSKESKUSTELUUN ja siellä tuonne "Kuumeilijoista odottajiin lasketusta ajasta välittämättä"
Siellä minäkin kirjoittelen aina välillä;)

Yönsäde ja Mini rv 29+6

Hups...

mä olen bongannut ovulaation eilen...emoticon
Hui että,
jokos ne menkat tai pieni taimi matkais sitten parin viikon päästä matkassa ..huhhuh!!emoticon

Onnea NIA:lle emoticon

Moi kaikille! Mua ärsyttää tosi paljon, kun en meinaa saada tätä palstaa toimimaan. Täällä on niin paljon viestejä, niin sivut latautuu tosi kauan. Sain näkymään ensimmäisen ja viimeisen sivun, joten en tiedä kaikkea mitä on kerennyt tapahtua!
Nia on ilmeisesti plussannut?! Onnea! emoticon

Yönsäteellä on raskaus jo pitkällä!! Milloin laskettu aika?

Omaa: Täällä menossa kp 32/? Vaun laskurin mukaan tädin olisi pitänyt tulla jo eilen, ja eilen tulikin juuri kaksi viikkoa kuluneeksi aikaa oviksesta. Mutta kun söin siihen päälle vielä Terolut-kuurin, joka loppui viime keskiviikkona, niin odottelen varmuuden vuoksi tätiä vielä 15. päivään asti. Se olis sitten kaksi viikkoa Terojen loppumisesta. On kyllä ollut rinnat hellinä, mutta se voi johtua Teroista. Paleltanut on pari iltaa, lämmöt ollut 37,6 eli asteen koholla normaalista, mutta ei muuten ole kuumeinen olo tai flunssaoireita... viikko sitten oli kurkku kipeänä, mutta se meni ohi parissa päivässä... Tässä taas jännityksellä odotellaan, että tajuaisko täti pysyä poissa. Olisi ihana kertoa jouluyllätyksenä sukulaisille mieluinen uutinen... emoticon

Noniin, nyt minulla on hetki aikaa kertoilla omia kuulumisia hiukan tarkemmin.

Ensinnäkin lämmin kiitos kaikille onnittelijoille! Kuten jo tuossa Yönsäteellekin mainitsin, niin tämä palsta on ollut kyllä semmoinen tuki koko tämän ajan, ettei parempaa voisi toivoa. Ihan uskomatonta, että näin hyvän mielen voi saada internetistä :DDD.

Pitääpä kertoa lyhyesti tämä minun plussatarina, koska se on aika innostava. Olen viimeisen vuoden laukannut naistentautien polilla, koska alavatsani on temppuillut ja menkat epäsäännölliset. Tuloksena kaikki mahdolliset hedelmällisyyttä heikentävät tekijät: kilpirauhasen vajaatoiminta (diagnoosi 2008), PCO (2009), Endometrioosi (2010), ovulaatiohäiriö (2010). Kävin marraskuun alussa taas naistentaudeilla ja sain murskatuomion, että tässä tilanteessa ei lapsia kannata odotella, että täytyy leikata. En kuitenkaan tuohon leikkaukseen halunnut ja unohdin koko lapsenteon.

Puolisentoista viikkoa sitten tein negatiivisen raskaustestin, tiesin sen olevan negatiivinen, mutta ihan varulta vain. Nyt lauantai aamuna 4.12 heräsin tuntia ennen kellon soittoa ( olin menossa töihin ) ja säntäsin vessaan pissimään tikkuun. Tuli vain semmoinen olo, että täytyy tehdä se vielä kerran, koska menkkoja ei kuulunut ja hetihän siihen kaksi viivaa ilmestyi. Itkuhan siinä pääsi. Täydellinen yllärivauva, positiivinen yllätys ehdottomasti.

Nyt tässä ollaan sitten rv 5+2 ja edelleen ihan uskomattomat tunnelmat. Olo on todellakin sellainen, että nyt sitä ollaan raskaana.

Oireita:
-rintojen arkuus
-välillä kylmä, välillä hiki
-lämpöä
-ei menkkoja
-menkkamaisia kipuja ajoittain, kestävät max 10min putkeen
-koko ajan nälkä
-pissattaa ja janottaa

Aion mennä varhaisultraan todennäköisesti tuossa viikoilla 7-8. Jospa siellä jo sitten sydämensyke näkyisi. Toivottavasti tämä tyyppi pysyisi mukana loppuun asti.

Ei voi muuta sanoa, kuin onnea teille kaikille matkaan. Ihmeitä voi tapahtua. Varsinkin, kun niitä vähiten odottaa.

NIA
!!

Todella ihanalta kuullosti tuo,
juuri niinkuin sen pitäisikin mennä.
Ihme.
Kaunis joulunalus aika täydentyy ihmeellä !!!emoticon
Ihan mielettömän paljon siis onneaemoticon

Mua jännittää tää oma tilanne,mutta silti jalat maassa..tai ainakin yritän niitä siellä pitää!!
Samaan aikaan eilen yöllä tuli ajatus siitä että pelottaa,
sekä tahtoisin tietty vielä yhden ..se vaan että Oman tyttöni toivoisin kuitenkin olevan täysillä hetken pieni ja antaa hänelle aikaa..sekä tietty omalle 9 vuotiaalleni..kun nytkin on aikapula....
Ikäni vaan tulee jo pahasti vastaan..nyt tai ei koskaan.!!

Oih voih kaikkea sitä miettii emoticon

Takaisin