joko nyt onnistaisi

Pöppis: Täällä on sama tilanne, että jos tärppää nyt tai lähiaikoina niin on siirrettävä häitä. [:D] Ihan viimesillään tai aivan pienen vauvan kanssa voipi olla aika koettelemus.

Virpari: Tervetuloa mukaan! [:)] Toivotaan että sulla lähtis kierrot normaaleina käyntiin. Ja että se plussakin pärähtäis mahdollisimman nopeasti! [:D]

Omaa: Noniin, rinnat on ihan pinkeenä ja tooosi kipeet. Tänään alkanu kiepytyä sivuilta ihan toden teolla. Flunssa on alkanu parantua, pitää niistää kokoajan. [:D]

ginessa, enhän minä uskaltanu testata vielä ollenkaan, ajattelin odottaa tuonne perjantaihin asti jos täti ei ole vielä tänne sitten pyyhkäissyt niin perjantaina viimeistään testailen kun huomenna tädin pitäis tänne tulla [:)]

No voi hitsi,kävin eilen vähän väliä kattoo ja heti aamusta onko tänne tullu ilouutisia[;)]
eli peukutan täällä edelleen sua, ja tietty kaikkia muitakin [:D]

Plussaaaaaaaa!!!![:D]

virpari: Tervetuloa joukkoon...sanotaan että ovulatoriset kierrot palautuvat heti pillereiden pois jätön jälkeen ja uusien munarakkuloiden kehitys palautuu jo seitsämän päivää pillereiden lopettamisen jälkeen...eli ei tarvitse mitään sen kummempia taukoja pidellä...mutta onhan se ihan ihmis kohtaista...kun itse lopetin pillerit niin esikoinen syntyi vasta 2.5 vuotta pois jätön jälkeen..poika nyt 10kk..mutta pillerit tuskin oli se ainut syy miksi ei heti tärpännyt..tein raskasta kolmivuoro työtä ja stressasin sitä kun ei vaavia kuulu..sekin on tosi hyvä ehkäisy keino...[:@] mutta me olemme niin erilaisia kaikki...pidän täällä peukut pystyssä että teillä tärppää...

YK 2  kp 8/31

SANRA: Eipä siinä kauaa mennyt sitten =) Loistavia uutisia! Tarrasukkia nyt sinnekkin, täällä elämä etenee pahoinvoinnin ja lorvikatarrin merkeissä =D Odottelen että ekä kolmannes menisi ohi ja elättelen toiveita että olo helpottaisi sen myötä... Huomenna eka neuvola meillä.

VUODATUSTA:

Voi apua ja herraisä + kaikki kirosanat mitä ikinä keksin!

Just tällä hetkellä on semmonen tunne, että mä kuolen. Meille tuli tänään lappu, jossa luki että vuokrasopimus irtisanotaan. Vuokraisäntä tarvitsee taloa omaan käyttöön. Joudutaan lähtemään helmikuun loppuun mennessä. Että semmonen pommi. Ja ettei vaan mikään olis tarpeeksi niin hetken kuluttua kellarissa lotisi. VESIPUTKI oli jäätyny ja haljennu --> vuosi kellarin lattialle.

No nyt ollaan sitten paukkupakkasissa ilman vettä (no kaupasta saa pienille eläimille ja ihmisille juomavettä) HEVOSEN ja VASIKAN kanssa. Eli siis eikun aamulla jäitä rikkomaan lammesta ja lämmittämään rantasaunaa että pääsee tiskaamaan. Lähtö tulee siis nopeammin, kun putket pitää vaihtaa eikä tiedetä että kuinka syvälle asti on haljennut. Voi olla iso remppa siis. Eikä tosiaan noin isojen elukoiden kanssa voi olla ilman vettä. Missä mä pesen edes pyykkiä? Oon itkeny melkein silmäni ulos tänään.

No, ei kun uuden, väliaikaisen, kämpän etsintään. Kyllähän me asunto saadaan, mutta minnekkäs mä laitan mun hevosen. Vasikka olis menny teuraaksi kuitenkin lähiaikoina. Tota hevosta en aio myydä pois, niin hyvä ja sopiva se mulle on. Mutta mulla ei ole tällä hetkellä varaa elättää sitä vuokratallissa. Enkä varmaan löydä sille HYVÄÄ ylläpitopaikkaakaan näin nopeasti. Varsinkin kun sillä on nyt kaviot huonossa kunnossa, eli sillä ei voi heti ratsastaa. Tarttis ainakin pari kengittäjän käyntiä ennen sitä. Ne voisin toki maksaa, mutta ihmiset haluaa yleensä sellaisen jonka selkään pääsee heti seuraavana päivänä. Voi apua mitä ihmiselle voi käydä!

Onneksi päästään sentään kohta valmistelemaan uuden kahvilan remontointia, joten edes jotain hyvää tässä elämässä. Ja auton lämmitin alkoi toimimaan.

Musta tuntuu myös vahvasti siltä että oon raskaana. Tissikipu vaan pahenee. Ehkä surkein ajankohta kun voi raskaaksi tulla, mutta mun tuurilla se onkin just se milloin tärppää. Tottakai lapsi on edelleen yhtä toivottu, mutta kun kuvittelen itteni vielä oksentelemassa tuolla lammen jäällä vesiämpäri kourassa niin... Hieman epätoivonen olo just nyt. Tottakai yhdeksän kuukauden päästä on jo aivan eri tilanne.

Että semmosta tänne, näin se elämä yllättää. Mulla ei ole ollut ollenkaan edes menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa ennen kuin luin tänään sen irtisanomislapun. Mulla stressi laukaisee tosi voimakkaan reaktion: kuume nousee, alan voida pahoin, tärisen, tulee kylmä, hiki nousee pintaan. Nyt sitten tuli menkkakipujakin. Pelkään että jos oon raskaana niin menee nyt sitten vaan tämän stressin takia kesken. Täytyy kai yrittää ottaa vaan rauhassa.

Tervetuloa chrystal ainakin yleensä suht iloiseen ja positiiviseen joukkoomme! Ja onnea RiikkaJ:lle ekasta neuvolasta!

Fuyu: Voima haleja sinne...inhottavia tommoset ikävät yllätykset...ja on veemäistä kun kaikki inhottavuudet tulee samalla kertaa...meillä on tosi useesti ongelmia sähkön kanssa...tämä vuosi on ollut tosi huono sen suhteen...kesällä oltiin monesti ilman sähköä ja vettä..ja sähkö katkos osui aina silloin kun mies oli töissä..en osaa käyttää agrikaattia[:@] että olisi saanut kaivosta pumpattua vettä..mutta yritä pysyä positiivisena vaikka se ei helpolta nyt tuntuisi....[:)]

chrystal: tervetuloa mukaan... [:D]

Heippa taasen... ovispäivät menossa. Ja vaakamamboa on tullu harrastettua ahkerasti.
Ja ei muuta kun taas odottelemaan että miten käy....

Onnea kaikkille plussanneille. Ja muille tsemppiä yritykseen.

Minulla on täällä kauhea stressi nyt tämän pikku kakkosen yrittämisen osalta...mietin asiaa liikaa kun rupeaa lähestymään se hetki että voisi ehkä tärpätä...isäntäkin taas eilen sanoi että älä mieti liikaa..miten voi olla miettimättä..koska miehillä ei muuta tehtävää ole siinä lapsen teossa kun siemennys..aaarg [:@]
ja se että (tämä on nyt kaukaa haettua) kun olisi aika tehdä raskaustesti niin isäntä sanoo että ei tarvii tehä, kyllä hän tietää millon minä olen raskaana...mistä se sen tietää??? mulla kun tuolla mielessä hiippailee että mitä jos menee taas yli kaksi vuotta että tärppää niin kuin esikoista yrittäessä..pitäs vaan ottaa rennosti..nyt kun on kotona pojan kanssa niin kerkiää päivän aikana miettiä yhtä jos toista...

Siis mää en oikeen ymmärrä, en tiiä johtuuko tää tulevasta tädistä vai mistä kun alaselkä on hieman kipeä ja paineen tunnetta tuntuu alavatsassa suoraan tuossa keskellä kohdun kohdalla, eilen piti miehelle sanoa että ei puristele rinnoista ku kävi nänneihin kipeetä, päänsärkyä on ollu taas vaihteeks eilen ja huomasin että vessassa saa juosta aika tiuhaan tahtiin, yölläki heräsin kerran tai kaks vessaan, perjantaina olis tosiaan tarkoitus testata jos ei tätiä kuulu siihen mennessä. Viimeksi ollu täti täällä 23.10.

YK10

KP 33/32

PYHPAH

Täällä mitään ovista oo näkyny vaikka joka pv tikutellukki.. Ihan mälsä kierto taas :( Viime kierrossaka en saanu pongattua tikkuun asti ovista, vaikka ns. ovistuntemuksia luulin tunteneeni.. sama juttu tässäki kierrossa.. VOIKO OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ OLIS OVIS, VAIKKA EI TIKKUUN ASTI SITÄ SAA?

Laskurin mukaan siis eilen olis pitäny näkyy ovistikussa ovis, mut eipä oo näkyny tähän päivään saakka.. Aattelin jos kokeilis tikuttaa päivittäin viel tän viikon loppuun asti JOS vaikka tää kierto venyis normaalia pidemmäks.. Sitäki ku tää välillä kierto jojottelee.. ei oo kyl nyt pariin kiertoon tehny taas sitä, mut ei sitä koskaan tiedä..

Vauvakuume senkun isonee katsellessa 5 päivää vanhan siskon pojan vauvakuvia.. <3 Aijaij.. en mä oikee vieläkä oo käsittäny/sisäistäny koko asiaa, mut ehkä se sitku pääsee livenä pällisteleen pienokaista.. <3 Omaa nyyttiä odotellessa!

Fuyu, SIIS MITÄ?! häätö! Voi ei kamalaa!! :((( varmasti stressaavaa aikaa sulla tulee olemaan.. Ei voi oikein muuta sanoa kuin et koittakaas pärjäillä sielä ja tsemppejä jaksamiseen..

Joopa joo.. Tuskimpa tästä kierrosta sitä plussaa siis turhaan odottaa.. Olis kyllä laskettu aika ollu aika hauskaan aikaan jos täs kierros tärppäis.. Pari päivää miekkosen synttäripäivän jälkeen [:D]

Tsemppiä kaikille kiertoihin!!

YK 21, KP 22/33-34-35-39

miplis ilmeisesti voi olla, itekin kun mitä tikuttelin niin taisinko kerran bongata. Ja tosissaan tää on mun kolmas raskaus... Että näin. Ja senkin takia noi jäi käyttämättä kun ei toiminu mulla. En onnistunu saamaan niillä tikuilla kuin yhtä viivaa, että elä ressaa ainakaan niitten[:D] tikkujen takia. Ja sullahan on nyt maaginen toi YK 21 että eikun PANEMAAN VAAN !! Sillä se sieltä tulloo[:D][:D][;)]

Nuu_, Kiitos vinkistä.. Onhan täällä peittoja heiluteltu tikun negatiivisuudesta huolimatta ihan varmuudeks jos vaikka se ovis silti täällä olis käyny.. Saas nähä.. Mut siis voin sanoa että ei välttämättä noista sinun tikuista mulla johdu, koska viime kierrossa mä vielä tikuttelin ite ostamilla ja nekään ei sitä ovista löytäny, tosin ne tikut silloin loppu kesken ku se ykski mulahti pönttöö haha [:D] Ei täällä kirvestä heitetä kaivoon ennenku täti pyrähtää paikalle! Btw, hämää tuo nickis x)..

Eipä täs heti oo mitää uutta ihmeellistä kerrottavaa.. Tulin vaan vastailemaan heheh x)

RiikkaJ, mukava kuulla sinusta! [:D] Toivottavasti olo pian helpottaa! Itellä on myös ollut hieman etovaa oloa päivisin lounaan molemmin puolin, mutta en tiiä johtuuko se tästä ittestään vaan uusista silmälaseista.. [;)] Joko sulla alkaa masu näkymään?

Itellä on vieläkin vähän epätodellinen olo, mutta eiköhän se tästä koko ajan konkretisoidu. Meillä on myös ensimmäinen neuvola jo huomenna perjantaina (rv 5+0), minun mielestä hirmu aikasten, mutta ilmeisesti käytäntö täällä päin. Hieman jännittää.. Kuin teillä neuvola sujui? [:)]

Muille oikein paljon plussapuhalluksia ja jalat pystyyn, vaikka väittävät ettei siitä mitään hyötyä ole.. On siitä! [;)]

Sanra ja Masukki 4+6

Heipparallaa Sanra=) Ei näy masua vielä enempää kun ennenkään, saattaapi hetki mennä kun pläskien alla on kuitenkin joskus kovaakin rääkkiä kestänyt lihaksisto =D Tosin olishan se ihanaa jos alkais jo vähän näkyä.. Vielä mahtuu kaikki vaatteet lukuunottamatta parit suorat housut mitkä on napakat (=TÖRKEET), ja istuis paremmin jos olis -4kg.. Muuten ihan hienosti menee, olot on helpottanu toistaiseksi, kolmatta päivää mennään ilman oloja!! Ei tosin parane vielä juhlia, voi vielä tilanne muuttua.
Eka ultra on tulossa 3 vkon päästä =)

Omaa, eilen oli melkein koko päivän menkkakipuja ja illalla sitten tuli vähän kipeemmäksi ja alaselkä oli hieman kipeä, oon koko eilisen päivän rampannu vessassa tarkistamassa alkoko täti mutta ei alkanu ja eilen illalla ennen saunaan menoa kävin vessassa kun oli hieman enemmän niitä kipuja ja pyyhin sitten niin kappas en tiedä onko täti tänne tulossa piakkoin vai oliko se kiinnittymisvuotoa kun paperiin jäi ihan vähän vaaleanpunaista tuhrua ja menin sitten saunaan niin kivutkin katosi kun tulin pois saunasta, laitoin sitten siteen yöksi kun luulin että täti tänne pyörähti mutta nytten aamulla herätessä ei ollut tullu mitään vuotoa, ihan puhdas side oli... Mitähän tää olis voinu olla? Niin ja testailen varmaan tänään illemmalla tai huomenna aamulla

YK10:ssä edelleen mennään

KP 35/33

Täällä ei vielä tärpännyt niinkuin vähän aavistelinkin. Aamuyöllä alkoi menkat. Seuraavaa ovista odotellessa :)

Takaisin