joko nyt onnistaisi

Huomenta. [:)]

Paipapu, Tänään aattelin soittaa tai sit meen koulun terkalle. OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSASTA TEILLE! nyt sitä liimaa ja tarrasukkaa mukaan jotta pienokainen pysyy matkassa loppuun asti! [:)]

Tulitikku, Oikein paljon onnea ihanista ultrauutisista teille <3 toiv se nyt tajuaa sit pysymään loppuun asti matkassa! sullekin liimaa ja tarrasukkia vielä varmuudeksi mukaan!!

Muille meille tsemppiä omii oloihimme. Kuka nyt missäkin vaiheessa kiertoa menee.. [:)] Ite nyt aattelin rohkaistua ja ettiä numeron netistä ja ja soittaa tänää TAI sit mä meen terkalle käymään.

Oikein mukavaa keskiviikkoa nyt kaikille!!

tulitikku Onnea ultrauutisista ja toivotaan että asukki pysyy loppuun asti kyydissä[:)]

paipapu Oikein paljon onnea plussauksesta ja tarrasukkia ja pikaliimaa oikein paljon matkaan[:)][;)] Kiitoksia,no on se hyvä kun on jotain tekemistä eikä sitten pääse ajattelemaan raskautumista tai sitä että onko onnistanu tjn..Ensiviikolla sitten testin teko keskiviikkona ja jos ei mitään tulosta näytä vielä silloin niin sitten perjantaina viimeistää uus testi..[:D]

Omaa: Päivittelyjä,edelleen nännit kipeät,närästystä ja eilen oli ihan pientä limaista v-vuotoa..Eli rintoja nipistelee yhä..Ja välillä menkkamaisia kipuja ja maha ei toimi oikein hyvin,ihan sama mitä syö niin pistää kiertään.. [8|][&:]

Paipapu JESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! Niin ihanaa kuulla siitä sun plussasta, ettet arvaakkaan [:D]

Oma tuhruvuoto loppu lyhyeen (tiedä sitten mitä merkkaa?) ja aattelin jo sunnuntaina tuhlata ensimmäisen testin... vaikka siis toiveet eivät täälläkään korkealla ole ja yk11 odottelee nurkan takana.

PAIPAPU: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA !!!!!
Siis minulla tuli itku,kuin luin uutisesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olen niin onnellinen puolestanne,ettet tiedäkään*halaa ja rutistaa ihan hirveesti*
Siis aivan mieletöntä,että ensimmäisestä hoidosta tärppäsi..jee!!!!!!!!!!!!!!
Nyt lähetän teille ISON KASAN ENKELEITÄ JA TARRASUKKIA MATKALLENNE [:)][:)]
Ihanaa odotusta sinulle rakas ystävä [:)][:)][:)][:)][:)]!!!!!!!!!

Onnellinen Yönsäde

Wow, paipapu, ONNEA ihan älyttömän paljon!! Ihan loistavaa että sittenkin onnisti epäilyksistä huolimatta... Nyt hirmusti tarrasukkia ja enkeleitä mukaan että kaikki menee jatkossakin hyvin. Hienosti vedit tuon ilmoittamisen, omaan tyyliisi kommentoit kaikki läpi ja sitten vasta se tärkein [;)]

MK81:lle peukkuja, koskas meinaat testailla? Hyppäähän tulitikun ja paipapun kyytiin ja kisko meidätkin muut sitten viimeistään sueraavan kk odottajiin perässä...

Kiitosta tsempeistä <3

Myönnän, että kyllä vähän jänskättää. Ensimmäistä kertaa 10 kuukauden yrityksen aikana on vähän erilainen tunne. Sellanen pöhöttynyt, kaikki hajut (siis myös isännän pierut) erottuu ja vielä se tuhruvuoto siihen päälle. Voi että kun kävisi kaikki nämä tunteet toteen [:)]

Pidetään kuitenkin vielä jalat maassa ja yritän ymmärtää, että se tuhruvuoto voi myös olla siitä ovulaation matkasta kohtuun... koska gynehän silloin sanoi, että oli jättänyt matkalla jälkeensä nestettä tuubiin.

Parasta tässä keväässä on kyllä tämä auringonpaiste!!! Ehkäpä suurin raskausoire onkin meitsillä tämä mieletön onnellisuus auringonpaisteesta [:D]

Muillekin moi,

...Siis mun naama on ihan kuin naantalin aurinko..tulin niin onnelliseksi PAIPAPUN plussauutisista [:)]..Ja eilisistä TULITIKUN ultra-uutisista [:)]
Tää ei voi tarkoittaa muuta kuin,että me kaikki kyllä nyt plussataan [;)][:)]

RONNY: [:(]..Olen todella pahoillani [:(]*halaa ja rutistaa*
Mua kyllä oikein vetuttaa kunnolla ton bitchin takia [:@]..Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!
Nyt tehdään niin,että me molemmat MENNÄÄN JOULUKUISIIN ja näytetään tuolle akalle pitkää nenää [;)].
Ei meitä pysty nyt kukaan estää..eihän [:)]?
Käsi tuli vähän kipeeksi..ei paljoa,mutta sillain,etten pystynyt sillä kyljellä nukkua.
Sinulle hirveesti lähetän onnensäteitä,jotta täti häipyy pian ja ensi kierrossa sitten tärppää!!!!!
Koitahan jaksella rakas ystävä [:)][:)][:)]

MIPLIS: *Voimahali*
Toivottavasti saat ajan lääkärille/terveydenhoitajalle!!!!

MINNUSKA: Hyvältä kuulostaa oireesi [:)]
Peukkuja peukkuja testaukseen!!!!

OMAA: Ihana ilma jälleen [8D]..Tänään aamulla tuli aikast kovia kipuja alavatsalle ja sehän nyt merkkaa,että ovis kolkuttelee ovella TAI sitten kystat vaivaa.
Olkoot mitä onkin,niin sessyä harrastetaan kun tekee mieli ja parin viikon päästä taas kahtellaan,että onko tärpännyt vai inte.
Onneksi täällä monilla on näitä hyviä uutisia [:)][:)][:)]
Jeps,mutta me lähdetään tästä jälleen retkelle [8D]..Ei kyllä enään yhtään viihdytä sisällä tällaisilla ilmoilla.

IHANAA JA AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA LISÄÄ TYTÖT NIITÄ PLUSSAUUTISIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-33/5

hei!
pitää tänne kirjoittaa jos joku osais kertoo onko ihan normaalia.
eli mulla kolmastäti päivä oli eilen ja ollu aika niukka mut eilen illalla vuoti vähä enemmän.. viimenen kolmas terokuuri takana. eilen illalla ennen nukkumaan menoa kävin viel vessas ja semmonen hirvee verilöntti tai joku hyytymä tipahti pönttöön niin että lumpsahti. säikähin aivan älyttömästi! siis mulla on ennenki jotain pikku hyytymää tädin kans tullu mut ei näin isoja, varmaa jotain 3senttii pitkä/leveä. mitään kipuja ei oo, ja tänä aamuna tein raskaustestin (varalta) ja näytti puhdasta negaa. joten ei sit kai keskenmenoa tai mistää muusta vakavammasta kyse.? nyt tänään vuotoa tuskin yhtään taas. illalla olin aika kauhuissani ja aattelin et teen testin ja soitan neuvolaan mut ku testi sano negaa eikä mitään kipuja tai muuta vastaavaa oo niin en sit soittanu mihinkää.
sori jos oli vähä ällöttävää tekstiä [&o]
mut siis jos jollaki vastaavaa, kertokaa!

yönsäteelle: kiitos peukuista ja kaikesta!! <3 toivottavasti sun kivut johtuis oviksesta! ootko testejä tehny? todellakin nyt mennää sinne joulukuisiin eikä mikään meitä estä. otahan se plussan nyt ensin ja vedä mut mukaan sit!! [:)]

Hei,tulin taas päivittelemään asioita..Tänään mulla ihan just äsken tuli vähän puhtaan punaista verta mikä oli vähän limainen..Mistä johtuu? Ei ollut kipuja eikä mitään..Siis oli tullut ehkä teelusikallisen verrankun kävin äsken vessassa kun otin pienimuotoiset päiväunet..[:)]

Heippa ihanaiset!

Ja kiitos onnitteluista!Varovaisen onnellisina täällä ollaan,oon vaan päättäny nauttia jokaisesta raskauspäivästä joka suodaan ja toivoa,että kaikki menisi loppuun asti hyvin.Ultra vasta pääsiäisen jälkeen,joten nyt vaan nautitaan ja odotellaan.

Ronny:Pitäiskö sun katella tilannetta vielä tovi jos kipuja ei oo?Tosi erikoista kyllä...Ja mä en ymmärrä,miksei se täti voi tulla aina samalla tavalla kylään!?[:@] Tsemppiä!

Miplis:Tsemppiä!Kannustan sua täältä![:)]

Minnuska19:Että kuulostaa sulla hyvältä...Pidän peukkuja plussaa varten![:)]

MK81:Sinut niin mukaani ottaisin!Kuten toki kaikki...Mutta nyt siis plussa!Äläkähän luovuta!Mulla pahimmat menkkakivut aikoihin,en vielä la-su voinut kuvitellakaan että raskaana oltaisiin.Mulla kans hajut otti ja housut paino,samoin on nälkä ja jano ja pissattaa.Joten kyllä se plussa sieltä tulee,ystäväni!

Yönsäde:Kiitos...On se niin ihana kun on teitä tukijoita täällä,kun ei tästä salaisuudesta vielä viitti huikkia,vaikka haluaisikin huutaa koko maailmalle![:D] Viestisi lämmitti mieltä!Nyt siellä ihania retkiä sekä metsässä että makkarin puolella!Jos mulla on plussaa,kohta on muillakin,myös sulla,uskon siihen![:)]

Ja vielä lopuksi kannustan tutkimuksiiin ja hakemaan apua,jos ei oo tärpänny yli vuoteen...Meillä yritystä 1,5 vuotta,mutta nyt ikävistä uutisista on alle 3 kuukautta ja tässä ollaan![:)] Eli aina on toivoa!Kaikille paljon tsemppiä ja halauksia!!!

Paipapu Kiitoksia,no toivotaan että se pieni vuoto mitä mulla tuli niin oli kiinnittymisvuotoa eikä mitään muuta..[:)]

Ronny mä en tiedä mitä terot tekee elimistössä, mutta sulla vois olla suht hyvä hyytymistekijä! Mulla on joskus käyny samalla tavalla, jos oon istunut vaikka pitkään ni se veri on hyytynyt kohdun suulle ja sit kun nousen ylös  ja vessaan ni oikeen hulahtaa pönttöön tollasia kokkareita... tietty siitä on jo muutama vuosi, mutta kuitenskin.

Kuulostaa oudohkolle kyllä, mut toivotaan ettei muutu ihan kokkareiseksi sulla koko täti! Voimia selättämiseen [:)]

Nopsaa hopsaa,

RONNY: Pahoittelut negasta [:(]*halaa*
Mää en ikäväkyllä osaa yhtään sanoa mitään tuohon sinun hyytymä-asiaasi [8|]
Mistähän moinen hyytymä voisi johtua?
Onko sinulla nyt tullut lisää hyytymiä?
Varmaan tilannetta voi seurata ihan rauhassa ellei tule mitään kovia kipuja tai lisää hyytymiä tai vuoto muutu todella runsaaksi [8|]??
Ihan hirveesti sinulle rakas ystävä voimia ja jaksamisia [:)][:)][:)][:)]
Todella inhottava tilanne [&:]
Mutta ihanan positiivinen asenne sinulla silti on,että yhdessä mennään Jouluvauvoihin *peukuttaa*[:)]
Mulla on nyt alkanut aika kovat oviskivut tai sitten kystakivut ( samantapaisia molemmat [&:] ) ja ovislimaa tulee reippaasti.Eli kai tää sitten on oviskipua [;)]
Testin tein ja näytti ihan puhdasta yhtä viivaa eli ei ole odotettavissa ovista 24-48 tuntiin.
Mutta mun mielestä kyllä mulla on nyt ovis päällä.Ehkä aloitin tikutuksen liian myöhään [:D][:D]?
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)][:)]!!!!

PAIPAPU: KIITOS SUURI ihanista sanoistasi *halaa jälleen*
Eihän sitä ikinä voi liikaa halata;ainakaan me Suomalaiset [;)]
Sulla on niin oikea asenne,että *peukuttaa*
Juuri noin pitääkin edetä,että nautit joka RASKAUPÄIVÄSTÄ täysillä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mää saan nyt täällä jännittää sinun ultrakuulumisiasi [:)][:)][:)]
Aivan ihanaa vointia sinulle ja masullesi!!!!!!!!!!

OMAA: Ulkoa tulimme juuri ja poikki olen jälleen [:D]
Nuo on niin ihanan "rauhallisia" noi meidän lapset *viheltelee* [;)]
Meidän Nelonenkin meinasi horjahtaa tänään nuotioon..onneksi sain hänen hihansuusta kiinni.
Laitoin sitten Nelosen isin kanssa traktoriin hommiin,että tilanne rauhoittui vähän [:D][:D]

Joo,tosiaan ulkona alkoi nämä aika kovatkin alavatsa ja alaselkä kivut.Mullahan on ollut näitä kovia oviskipuja ja ne voivat kestää jopa 3 päivää [&:].Limaa tulee jo runsaasti.
Voikohan mulla olla näin aikaisin jo ovis [8|]?
Ei kai se mahdottomuus ole?

IHANAA ILTAA KAIKILLE JA HELLIKÄÄ MIEHIÄNNE [8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-33/5

[:)] Onnea kaikille, joilla tärpännyt!
Itse olen menossa huomenna gynekologille... Kiertopäiviä jo huimat 83, eikä tätiä näy. Viimeks viikko sitten testailin, jolloin tuli negatiivista. Nyt en ole edes halunnut kokeilla, tiedän ettei kuitenkaan ole tärpännyt, mutta silti takaraivossa sitä suo itselleen pienen toivonkipinän. Äiti kun kuuli gynekologille menostani, niin hän kuvitteli heti että olen raskaana. Ja kun kerroin että parin viikon aikana on yhden kerran ollut aamupahoinvointia ja useampana päivänä "nippailua", väsymystä ja rintaliivitkin piti vaihtaa isompiin kun entiset rupes vaan "ahistamaan", niin hän on nyt ihan varma että olen raskaana. Mutta kiukuttaa edes ajatella niin, kun ei sitä uskalla edes toivoa; ettei tarviis taas pettyä... (seitsemäs yrityskuukausi menossa)
Mutta huomenna toivottavasti vähän viisaampana. [8|]

paipapu: kiitos viestistäsi ja tsempeistä. katsellaan miten tää täst menee, kipuja ei oo eikä lisää isompia hyytymiä. joten iha ok fiilarit [:)]
voi ihanaa, nauti nyt, oot kyl ansainnu sen! toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin! [:)]

mk81: kiitos myös sinulle.[:)]  ihan hyvä tilanne täällä, vuotaa normaalisti eikä mitään isompia hyytymiä ole enää tullut.
pidän sulle peukut että kyytiläinen ois matkassa mukana!!![:)]

yönsäde: kiitos jälleen ihanista sanoistasi!
olin itse helpottunut että nega tuli testistä, ajatellen et eipähän ainakaa ole keskenmenosta johtuvaa se hyytymä.  nyt vuotaa normaalisti taas vaihteeksi, eikä isompia hyytymiä ole enää tullut. eikä kipuja oo eli jospa täst ois selvinny säikähdyksellä. [:)]
kyllä ne oviskipuja on sulla, testit on ihan huuhaata [;)][:D] eli peuhaamaan vaan ja ottaa tärppiä joulukuulle [:D][:D]

kcatri: tiedän tunteen! itselläni oli samanlainen tilanne loppu vuodesta. tätiä ei tullu ja testit näytti negaa. (ehdin testata 13kertaa). menin lääkärille, otettii verikokeet, ultrattiin, eikä kohdus ollu mitäään eikä mistään mitään syytä löydetty miksei tätiä näy. sain 3.kk.n terolut kuurin ja vihdoinkin täti tuli sit kiertopäivänä 133. . mut hirveesti peukkuja sulle et mistään ei myöskään sulta löydy mitään vikaa ja saat apua menkkojen alkamiseen, ellei siis löydy kyytiläistä massustasi!![:)] peukkuja hirveesti huomiselle! tulehan kertomaan sit mitä siel sanottii?

Moikka,

multa otettiin tänään taas HCG huomista ultraa varten ja se oli ilahduttavasti noussut juuri sinne minne pitääkin ollakseen normaaliraskaus eli se oli tänään (rv 5+ ehkä 3) 6200 :) Huikeat on odotukset huomisesta.

pikaisesti taas.
oma täti on ihan outo taas. Samanlainen kun viime kierrossa. Eka tiputtaa hiukan,sit suht kunnon vuotoa 2 pvä ja sit melkei loppuuki jo. Normaali tätihän vuotaa ku seula eka sen 4pvä ja sit kohtuusti viel 2-3pvä.
Kuka on rikkonut mun tädin[:D] No,josko kattelis sitä rahotusta lekuriin ja soittelis ni se sais selvitellä[;)]
Nyt oon kipeenä,kuumetta ei oikeen oo,ei muutakaan pahemmin mut ihan hiton heikko olo. Ihan ku olis kauheessa kuumeessa. Noh,voipi olla sitäkin et kroppa sanoo et rauhota tahtia,mitä onkaan,sais loppua sit alkuunsa,ei olis aikaa sairastella kun olis parit synttärit ja kaikki tässä tulossa[:)]

ronny en usko että KM on kyseessä,mulla ainakin aina plussa tullu viikon (viimeks jopa liki 2kk) jälkeen, että kyllä se olis varmaan näkyny vielä jos siitä olis kyse. Ja mullakin tulee noita hyytymiä välissä,esim tää täti on ollu ihan hullu. Jollen olis negaa testannu olisin voinu vaikka KM arvella ekan kahen pvä aikana,semmosia hyytymiä tuli. Kaipa se on sitä vanhaa verta joka poistuu onteloistaan sieltä. Toivottavasti ei olis sulla nyt mitään tyhmää tapahtumaa siellä,voimia[:)]

kcatri ompas tyhmä täti jos noin panttaa[:'(] toivon tosin että sullakin olis joku tosi myöhänen ylläri siellä ennemmin kun tuo tyhmä eukko. Voimia sinnekin

tatjuska ihanaa !!!!!!!!!! niiiiin paljon nyt tarrasukkia ja muita sinne,toivotaan parasta ultrassa[:)]

Takaisin