joko nyt onnistaisi

tatjuska: kiitos tsempeistä! hyviä vointeja sinulle!!!

miplis: peukkuja sulle ettei täti tule sinne enää!!

yönsäde: kiitos myötätunnosta! [:)] höpsistä, et tietenkää pahoittanu mieltäni!! [:D] en vain ite jaksa jäädä suremaan sen enempää, vaikka itsekkin jo plussaa odotin!
oih, teillä on taas ollut siellä hieno päivä koko perheen voimin! [:D] nyt varmasti uni maistuu! hyvejä vointeja sullekkin!!![:)] ja peukkuja edelleen että plussan nyt saat!!!![:D]

mk81: jospa saatki nyt plussan kun vähiten sitä odotat tältä kierrolta! [:D] peukkuja peukkuja ettei täti sinne tule enäää!!!

anu75: peukkuja peukkuja hirveesti että saat vahvan plussan maanantaina!!!

noppa: ok. en kyl osaa sanoa, luulis et se menee noin. [:)] kerro jos toimii [;)]

nyt on jo monilla testiajat menossa joten plussia tytöt nyt!!!! puhaltaa!!!

MOIKKA kaikille ihanille tsemppareille [:)] *HALAAA*

Tällä viivat ja plussat vahvistui [:)] lekurissa kävin vielä varmuuden vuoksi ja kyllä se on uskottava että masussa on asukas <3 <3!!
Otetaan nyt ihan iisisti ja esim. sali treeni jää nyt vähemmälle ja tilalle lisää ulkoilua koirien kanssa :)
Viikonloppu laivareissussa joka menee tietenkin rauhallisesti shoppailun ja hyvän ruuan merkeissä [:)]

Toivon että mun plussa saa kunnon plussatuulet liikkeelle!!! Ihanaa viikonloppua kaikille!++++++++++PLUSSSAAAAAAA++++++++++++++++++++

Huomenta!

Tulimpahan tänne huutelemaan teille että Oikein mukavaa ensi viikkoa kaikille (itsellä hiihtoloma)!! Mä palailen nettitaajuuksille ensi viikon viikonloppuna [:)] Et elkää ihmetelkö kun ei viikkoon musta mitään täällä kuulu!! Tulen sitten hyvin levänneenä ja toivottavasti ILMAN tätiä takaisin.. Tossa ku heräilin tähän päivään niin oli taas menkkamaisia kipuja. [&:] Vituttaa suorastaan se et raskaudessa ja menkoissa on niin samanlaisia oireita!! vois olla sillain et olis selkeesti erilaiset mut ei tietenkä oo [:@]

anu75, Toivotaan että tikussa olisi haamu.. Testaile parin päivän päästä uudestaa ellei täti tuu vierailulle (EI SE TULE). Tsempit ja peukut täältä!!

MK81, Tsempit ja peukut täältä. Ei kaikille tule mitään oireita raskautumisesta. Jännää jännää.. Milloin testailet?

Yönsäde, Sehä täs just potuttaaki ku menkkamaiset kivut voi johtua kahesta eri asiasta [:D] Ei voi kuin odotella. En oo edes valmiiks ostanu tätitarpeita [8D] pitäs vissii ihan varmuudeks.. OIJ rantasauna <3 Kelpais mullekki!

Nyt plussia sun muita kehiin!! lueskelen sitte viikonpäästä kaikki viestinne ja toivottavasti niillä joilla testiajat käsillä ni testaisivat sen plussan ja vetäisivät mutki samalla mukaansa siihen porukkaan!!! [:D]

Yk 12, Kp 31/(35-)39

Tulihan niitä mitaleja,

...Hyvä Suomen naishiihtäjät pronssista [:)]!!Nythän hiihtäjät ovat niin hyvää pataa toisetensa kanssa ja riidat sovittu..hienoa!!
Ja hyvä Suomen lätkänaiset [:)]!!
Ja tänään tietty me viedään Usalaisia niin,että kalsarit tutisee [;)]

ANU75: Varovaiset onnittelut haaleasta viivasta [:)][:)]!!
Kovasti peukkuja,että viiva vahvistuu ja että salamatkustaja olisi kyydissä!!!
Tee jo tänään tai huomenna uusi testi [;)]??Olisi niin kiva jo kuulla,että mitä testi näyttää [:D]

RONNY: KIITOS KIITOS Ihanainen [:)][:)]!!
Se on sovittu jo,että minä plussaan ja sinä plussaaat sitten pikkasen myöhemmin ja yhdessä talsitaan kohti marraskuisia [;)]
Kerrohan sitten,että mitä sulle ne ovistikut näyttivät?
Paljon peukkuja tikutuksiin [:)][:)]..ja onneksi sinulla on niitä paljon [;)]..niitä meinaan kuluu ja paljon ( ainakin minulla silloin ) [:D]

ONNIKO: Vielä kerran SUUREMMOISET ONNITTELUT..IHANAA [:)][:)]
Nyt vaan paljon tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi mukaan!!!

MIPLIS: IHANAA JA ROMANTTISTA HIIHTOLOMAA TEILLE [:)][:)][8D][8D]!!
TUlehan sitten hiihtoloman jälkeen kertomaan ne ihanat ja odotetut plussauutiset!!!!
*peuk peuk peuk* ihan hirveesti sinulle matkalle mukaan [:)]!!!

OMAA: Siis eihän tähän kroppaan ole yhtään mitään raportoitavaa [;)][:D][:D]..
normaalit olotilat.
Yö tuli hyvin nukuttua;nukuin siis ihan tarkoituksella,että jaksan tänään virkeenä katsoa SUOMI-USA pelin..jee [:)].Hitsit,kun se peli jännittää.Suomen poijaat eivät ole oikein nyt näyttäneet mitään hyviä pelisaavutuksia vielä.Toivottavasti tänään aukeaa uusi lehti kirjassa [;)]

Täällä sataa taas lunta [:'(]..eilen oli niin ihana auringonpaiste,että räystäiltäkin jo tippui vettä.Oli niin ihanaa nautiskella rantasaunalla.Mutta nyt on taas ihan talvinen päivä..plääh.

PLUSSATUULIA PUHALTELEN JÄLLEEN JA JATKAN MATKAANI [;)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 20/28-30/4

nopeasti tulin vaan kertomaan että negaa tuli. Eli tämä tädin varjo on ihan täti. Ei ole salamatkustajia. Pienoinen pettymys kyllä,vaikka tiesinkin tuloksen jo. Mutta uuteen kiertoon vaan,katsotaan koska tilaan itelleni lekuri aikaa. Vai pidänkö välikierron vallan.

onniko onnea paljon vahvistuneista viivoista[:)]

Miplis, sunnuntaina ajattelin testata herkällä liuskalla kun maanantaina olis firman hippalot, tosin silloin laskurin mukaan vasta 3+5. Negaa odotellaan. Testataan sitten uusiksi keskiviikkona sitten, jos tulee tarvetta. Digitaalista en viitsi tohon tuhlata, koska siinä ei sitten ole mitään "haamun" tulkintaa.

Ihanainen viikonloppu tulossa! Räntää ja punaviiniä [:D] Aattelin istahtaa telkkarin ääreen ja nauttia vaan olosta. Nyt täytyy sanoa, että onneksi ei ole mitään ihmeellisiä PMS oireitakaan, koska se tästä enää puuttuisi, että niitä luulisin aidoksi asiaksi.

Mulla on vähän sellanen kutina, että tästäkin ryhmästä saadaan vielä parin viikon sisään useampi plussaaja!!! Jos en minä niin sitten muut, toivotaan näin [:)]

Ja sanottakoon vielä: HYVÄ SUOMI, näyttäkää niille USAlaisille mistä kaamos tulee!!!! Mitä naiset edellä, sitä miehet perässä [;)]

Argh, piti vielä tulla avautumaan, kun yks raskaana olevan ystäväni mies soitteli mulle yhtä miestäni koskevaa yllärijuttua ja siinä samalla onnistui kysymään "milloinkas te rupeette lapsia hankkimaan"?? Vitsi mulla menee herne nykyään ton "hankkia" sanan kanssa. Törkeesti kysyin itse suoraan, että paljonkos te omastanne maksatte, kun kerran oikein hankitte.... Ei tajunnu ja mua kadutti saman tien, että menin avautumaan [:@]

Noh, se niistä ja sillee... sanoin sit vaan ihan suoraan, että ei ole meille niin helppoa, kuin mitä teille oli, joten eipä keskustella siitä. Mun mies nirhaa mut taas, kun kuulee et oon puhunut meidän asioita muille. Ei tykkää ei.

Täti ei vieläkään tullu [:)] yleensä tulee tosi säännöllisesti. pientä tiputtelu vuotoa on ollu pitkin päivää. mutta ei edes sidettä tarvia. pienä nippailua on ollu tänään ja nyt on vähän menkkamaista kipua. jos ei huomenna ala niin teen kylla testin uusiks.

"Ihanaa Leijonat ihanaa",

WASTIS: Pahoittelut negasta [:(]
Minäkin täällä ihan salaa toivoin,että jospa sinulla olisikin kyseessä raskaus eikä niukka täti!!!
Peukkuja hirveesti tähän kiertoon [:)]!!

MK81: Peukkuja ja varpaita ihan hirveesti huomiseen testaukseen [:)]!!

ANU75: Jippii,ettei tätiä ole siellä näkynyt!!
Monilla naisillahan on ihan normaalia,että tiputtelee raskauden alkuvaiheessa.Joillakin naisilla tulee jopa kunnon menkat,vaikka ovat onnellisesti raskaana!!!
Teeppä nyt uusi testi huomenna ja tulehan kertomaan kuulumiset!!
Peukkuja ihan hirveesti,että vauva on matkassa mukana ja kaikki menee hyvin loppuun asti!!!

OMAA: Vitutus on valtava,kun Suomen pojat sössi täysin eilisen pelin..*murisee*
Katoin peliä 2-0 tilanteeseen saakka ja sitten pamahti hermot lopullisesti [;)]
En ole ikinä nähnyt noin onnetonta pelaamista.
No,peliähän se vain oli;enkä nyt ihan tosissani tässä kirjoita noista suuttumuksistani [;)][:D]

Mulla tänä aamuna tuli ihan ihmeellinen ja kova alavatsakipu/kouristuskohtaus [8|][&:]
En sitten tiedä,että mikä se oli?Ehkä kyseessä oli vain "eksynyt pieru" tai jotain sinne päin [;)][:D][:D]

PLUSSATUULIA PUHALLAN JA IHAN MILJUUNASTI
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/28-30/4

Kuulostaa kivalta tuo Yönsäteen kesän odottelu - maaseudun ääniä. Itellä vaan tuntuu kesä olevan kaukana, eilen tein lumitöitä katolla 4,5 tuntia ja tänään paikat kipeenä.

Punainen viiru viikko sitten oli jotain tuntematonta. Tänään tuli täti kylään ferrarillaan ja se hyvä puoli elämässä on, se tuli kylään ilman viikon kestävää tiputtelua! Jes!! Ehkä mun kroppa on nyt tottunut elämään omillaan, eikä odottele enää jotain hormonaalista ehkäisyä. Ja se ikävä asia tietysti, että ei ollut hyötyä siitä miehen kihtistä jalkaa vaivata ovistelun aikaan - mutt eihän sitä etukäteen tiennyt.

Isot onnittelut onnikolle plussasta!

Ronny:Juu sellasia pieniä ötököitä, örkkejä, ihmisiä, olioita, sikiöitä, alkioita, salamatkustajia, riiviöitä... rakkaalla lapsella monta nimee. Ja erivaiheissa erinimiä [:D]

Eipä tänne sitte kai mitää muuta. Katsellaan ja odotellaan mitä seuraava kierros tuo tullessaan.

Täällä on nyt ovis päällänsä, eilen tuli kauheet limat ja tänään jomottaa oikeen kunnolla irrotuskipua. Hyödynnettiin... Kierrot kyllä aika lyhkäsiä koska mulla taitaa olla nyt siis kp 10.

onniko: Onnea vielä kerran!! ja tarroja matkalle mukaan! [:)]

Miplis: oikein mukavaa ja rentouttavaa lomaa!!

yönsäde: jeps, tulen kertomaan sit mitä nuo liuskat sanoo, toivottavasti jossain välis näyttää sitä kahtaviivaa et tietää ovuloivan [:)]
hmm..mikähän vatsakouristus sulla sielä ollut [:o] älä vain päästä sitä tätiä sinne enää!![;)]

wastis: pahoittelut negasta [:@][:'(][:@][:(][>:]

mk81: onnea testiin, toivotaan plussaa!!![:)]
joo tosi tympeitä nuo kyselijät, ku kysellään et millon tulee vauva tai joko ootat jne.. kiva siihen vastata sit jotain, ku yritystä kokoajan. toisille se on niin helppoa...

örkki: pahoittelut tädistä [&:] onnea uuteen kiertoon!! nyt niitä olioita, örkkejä, salamatkustajia kehiin, meille kaikille [;)][:D]

tatjuska: onnea ovikseen, toivottavasti nyt tärppää!! [:)]

anu75: pahoittelut tädistä!!! pitikin sinne tulla [:@] mut onnea uuteen kiertoon!!

ommaa nappaa: täti on jo menossa pois[:-][:-][:-] ihmetys suuri, yleensä viikon täällä vierailee mut nyt jättää puoli tiehen. mut ei haittaa, aivan mahtavaa![:D] sitten vaan ovista etsimään [:D]

plussapuhureita kaikkille!!!

Kiitti Ronny, mun ei pitäny enää tuijottaa näihin oviksiin mut minkäs teet kun niin selkeet merkit on ja tosi roisit irrotuskivut ja nyt kun mulla tiputti sen tädin 9v niin ei ehtiny ees miettiä et milloin ois ovispäivä, et tuli vähän puun takaa et hei nyt se on. Ja toivoa nostaa se kun viime kierrossa ei ollu oviskipuilua vaikka oli limat. Ja nyt kun ei ollu suorituspaineita niin sekstailukin tuli kyllä hyvin spontaanisti (mies oli viime yön pois kotoota kaverin polttareissa niin kutkutti sopivan mukavasti ja kun toi täti oli tos vieraillu edellisen viikon). Sanoinkin miehelle että ei väliä jos kierto on taas 24 kun kerran oviskin on sit kummiskin pari viikkoo ennen ja kun nyt se vuoto oli niin minimaalista niin oiskohan voinu limis olla kohdussa kohdillaan... no nyt coolisti reilut pari viikkoo.... :)

Huomenta leidit,

Täällä testattiin jälleen kerran täysin tyylipuhdas-10 pisteen- nega. Ei jaksaisi nostattaa edes mitään toiveita, kun tuollainen erittäin herkkä (10miu) liuskatesti ei anna haamuakaan, joten sitä hormoonia ei sitten vaan kertakaikkiaan ole. Ei kyllä ole minkäänlaisia oireitakaan.

Huomenia päiviä,

ÖRKKI: Lumityöt rules [;)][:D]
Kyllä täälläkin on pirusti tiputeltu lumia navetan katolta sekä eläinten katoksista..eikä todellakaan ole mitään kevyttä jobia.
Just äsken talon katolta tipahti isot kinokset lumia pois..jee!!Toi on hyvä juttu,ettei meidän kotitalon katolta tarvi tiputella lumia,kun on peltikatto sekä kestävät rakenteet.
Tuo navetta onkin vähän vanhempaa tekoa [:D]
Ja edelleen täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa sitä kesää ja ihania kesän äännähdyksiä ja tuoksahduksia [;)]
Suuret pahoittelut tädistä [:(][:@]
Olen näköjään hoitanut hommani helvetin huonosti,joten annan tämän "tädin listimis työn" nyt jollekin osaavammalle henkilölle [;)]
Peukkuja ihan hirveesti tähän kiertoon!!!!!

ANU75: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:@]
Niin olin varma,että sinulla olisi ollut salamatkustaja kyydissä!!
Hirveesti peukkuja tähän kiertoon [:)]!!!!

RONNY: Tuossa jo Örkille purnasin omaa huonouttani,kun en ole millään kyennyt teilata sitä tädin perkelettä kunnolla [:@]..joten luovutan tämän homman nyt jollekin osaavammalle henkilölle [;)]..Haluatko ottaa työn vastaan [;)]??
JEE JEE..Onnittelut tädin lähdöstä [:)][:)][:)]Upeeta mahtavaa!!!!
Nyt sitten hirveesti peukkuja oviksen metsästykseen!!!!!!
Ja nappaat sitten sen plussan tässä kierrossa [:)]!!!!

MK81: Pahoittelut negasta [:(]
Toivotaan kumminkin vielä,että nega muuttuisi plussaksi [:)]!!!

OMAA: No johan pomppasi,että Suomi voitti kun voittikin pronssin..jee [:)][:)]
Meinasin jo telkun sammuttaa kesken pelin,mutta onneksi nyt katoin pelin loppuun asti [;)][:D]

Kropassa ei ole mitään raportoitavaa..eilisen vatsakrampin jälkeen ei ole ollut mitään oireita eli tätiä odotellessa [:'(]
Tosin toki loppuun asti pidän toivoa yllä [;)]

PLUSSATUULIA PUHALLAN JÄLLEEN KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/28-30/4

kylläpäs täällä on hiljaista!

tatjuska: no niin, hienoa! pidän sulle peukkuja että tästä kierrosta sen plussan saat!![:D]

mk81: pahoittelut negasta!! mutta älä vielä heitä toivoa. kyllä se plussa vielä tästä kierrosta voi sulle tulla!!! pidän peukkuja![:)]

yönsäde: kiitos mutta ei kiitos, en taija minäkää saaha sitä tätiä hengiltä [:@] se piru on nii viekas. joten vielä ois paikka auki jos sen joku tahtoo??? [;)][:D] mut kiitos peukutuksista!!! [:)]
äläkä sinä sitä tätiä sielä oota, se ei nääs sinne sun luo tuu enää!! toivotaan parasta ja peukut pystyssä!!!!!!!!

omaan ei uutta, täti poistui ja heti hommat käyntiin [;)] ovista ois tarkotus jo heti alkaa kahtelee ku testejä on läjä päin. mut tälle päivää ei oo viel muistanu, unohtuu aina et ei saa juoda eikä käydä vessas pariin tuntiin. [&o] no mut jospa jossain välis tänää muistais..ja pitäis viel joka päivä suht samoihin aikoihin testata. [:-] no katsellaa kui homma lähtee käyntii. [:)]

+++++++++tuulia

Täällä on vissiin ihmiset karannu hiihtolomille tjsp, kun hiljaista on tuntunut olevan. Mä olin 'kuuluvuusalueen ulkopuolella', tai siis ihan ihmisten ilmoilla mutta ilman verkkoyhteyttä loppuviikon ja nyt vasta takas täällä... Hyvään aikaan olinkin 'poissa', kun ei mitään raportoitavaa olekaan, tässä tädin jälkeen ja ovista ennen [:)] Sitä ovista nyt koitan bongailla tikuilla, ja kunhan se on ohi ja käytetty menen käymään niissä verikokeissa...

Yönsäde, kiitos. Olihan se kiva kuulla ettei ainakaan 'näyttäny' olevan mitään isompaa häikkää, mut eihän ne toki aina ulospäin näykkään. Huojensi silti ettei mitään hälyyttävää ainakaan. Mies ei oo vielä lämmenny tuolle purkille [;)] Meinas että katotaan eka ne mun kokeet, ja sit vasta 'kevväämmällä' jos on tarvetta hänen alkaa vemputtaan purkkiin... No, maksaahan nekin testit joten jos vaikka eri kk tilistä makselis, heh. Tuo teidän rantasaunailu kuulosti kyllä tosi hyvältä - karkaatteko koskaan miehen kanssa sinne kahdestaan minilomalle? [8D]

Pahoittelut negoista ja tädin vierailuista, taisi olla useammalla sattunut tässä viime vierailun jälkeen? [:'(] Eikä kukaan lähde onnikon mukaan plussa-aaltoon?

MK81, ärrrrsyttävää tuollanen asenteellinen kysely, mulla alkaa kanssa olla vuosia sen verran mittarissa ja avioliittokin jo pitkällä toisella vuodellaan, et "asiaan kuuluu" aina silloin tällöin tiedustella et eikö me oo ajateltu niitä lapsia hankkia... Joo. Onneks lähipiiri (jotka tietää yrityksestä) osaa muotoilla kysymyksensä vähän paremmin - mä varmaan vastaisin kans tyyliin et kerroppa meillekin mistä niitä saa tilata kun sen iin helppoa kerta on...

Kiitti piristyksestä Ronny ja Yönsäde! Tosin aika kaivoon heitetty tämä kierto, kun aamulla tein (vaikka anopilla oltiinkin yötä) salaa toisen testin ja tämä digitaalinen (herkkyys 25miu) oli myös sitä mieltä, että turha toivo. Mitään oireita ei ole vieläkään... ei ees PMS sellaisia.

Tiistai-aamuksi odotetaan siis tätiä tännekin.

Takaisin