joko nyt onnistaisi

Huomenta!

Yönsäde, Täytyy ns. odottaa tätiä ettei sit tipaha niiiin korkeelta alas jos se täti tuleeki [;)]. Tietysti toivon et täti jättää tulematta ja olis salamatkustaja mukana.. Ja olis viel sen koko matkan loppuun asti! Kyllä mä nyt sitten uskallan luottaa niihin ovistesteihin. Onkohan niillä se sama ku raskaustesteillä et ei ne näytä ns. plussaa turhaan.. [8|] Auts. Koitas jaksella niitten niskasärkyjen kanssa [&:]

Bandida, Ihana kuulla että niihin ovistesteihin on luottamista [:D] Ei noista ikinä kato tiiä [;)] mulla siis pitäs täti tulla käymään viikon päästä lauantaina eli oisko se sitte 6.3 Mut todellaka en sitä tätiä toivo [:D] Mua hämmens toi sun lättyviikari sana kunnes mä sit hokasin sen [:D] Aika hauskasti keksitty [:D] Hyvä että kaikki mahdolliset on suht kunnossa lukuun ottamatta sitä pientä juttua. tsemppiä siihen ettei niistä muistakaan testeistä mitään epätavallista löydy! [:)]

wastis, Todella kiva kuulla ettei kilpirauhanen vaivaa.. [:)] Yritäs nyt saada se kierto kohilleen. suuret tsempit. Sulle toivoisin sitä plussaa mahdollisimman nopeasti! [:)]

Tsemppiä kaikille muillekki!! [:D]

Omaa: Ei mitään uutta.. Tää on tää odottelukausi piinaviikot [:D] Ens viikolla olis hiihtoloma ja silloin aion vaan keskittyä murmeliin ja muhun. ku sit taas joutuu oleen erossa viikot [:@] Jo on nihkeetä saada asunto [&:] En kyllä ajatellu elää tällain erossa yms montaa kuukautta!! [:'(]

[>:][>:]tää ei tykkää!!
täti-punainen se tänne tuli sittenkin [>:]
MUTTA mutta eipä lannistuta, eipäs mahda mitään,  uuteen kiertoon nokkapystyssä [:-] tilasin samantien läjän ovis testejä ja päälle myös muutaman raskaustestin...liuska mallisia kylläkin, tietääkö joku onko ne liuskamallit hyviä??? en nääs raaskinu tilata puikkoina ku oli paljo kalliimpia. JA mikä parasta: yönsäde: kiertoni mukaan mulla on vieläki mahollisuus päästä marraskuisiin [:D] eli tän kierron, joka jäi nyt kp26 nii tästä kierrosta ny sit la ois 29.11. [:D] jote otappa se plussa ny sit eka ja vejä mut mukaan. tehäänki näin päin [:)]

omituista ku näin lyhyt kierto ku normaalisti sen 38 ja ny terojen kans noin lyhyt et tuntuu et joka välis saa ostella tätitarpeita. no mut kai tuo silti normaali nyt on 26päivää?? et ei liika lyhyt?
jeeps no, ei auta mennä ku eteenpäin. ei auta jäähä murehtimaan. [:)]

peukkuja kaikille omiin tilanteisiin!! [:D]

Tervehdys kaikille

Ajattelin aikasemmin et kävisin tänään ostaa niit ovistestei. Mutta mul alko eilen kirkas lima. Ja tänään sitä on sitte tullukki eli kaipa se on sitä ovislimaa. En kyl muista et mul tällästä ois ollu ainakaan tänä aikana ku ollaa yritetty lasta. Mutta sillon aikasemminhan olin kokeis ja niis todettiin etten ovuloi. Alotan 5.3 viimesen(kolmannen) terolut kuurin. Jos se ois saanu mut ovuloimaan ku se sai mun menkatki käynnistettyyn hihii! En tiiä viittinkö nyt testaakkaan sitä ovista. En oo ollu meinaan koskaan oikeen halukas testaileen sitä josko sitä ei nytkään tarvis Alko jo vähä jännittää

Plussa tuulia kaikille++++++++++

Ronny pahoitteluni tädistä. Mulla myös terolut kuurin takii ollu  lyhyt kierto 25. Mut nyt yritän pidentää sitä vähän noil teroluteil. Tsemppii uuteen kiertoon[:D]

Munatonta sessyviikkoa,

...Viikko sitten oli munakasta,mutta nyt on munatonta [;)]..hanhet eivät olleet tänään munineet [8|][;)]..juu juu,tyhmä juttu taas *läpsäsee itseään avarilla*

BANDIDA: Onnittelut hyvistä lättyviikari kuulumisista [:)][:)].
Ja onnittelut hyvistä kilpirauhastuloksista!!!
Toihan on tosi ihanaa kuulla,ettei sinulla tuo lievä PCO-vaiva aiheuttaisi ongelmia raskauden suhteen [:)]!!
Toivottavasti muutkin koetulokset ovat hyviä!!
P.S.Mitäs mies oli mieltä purkki-uutisista [;)]?

WASTIS: KIITOS SUURI niskahieronnasta [;)][:)][:)]!!
Pillu sentäs,kun mulla paheni eilen niskakivut..kiitos siitä kuuluu rakkaalle miehelleni..*murisee*
Pyysin häntä hieromaan hartioitani/niskojani sillain HELLÄSTI!!!Paskan marjat se mitään osaa hellästi hieroa;ei kuulemma osaa kontrolloida suuria voimiaan ja isoja käsiään [8|][:D].Runnoi vähän liikaa,ennenkuin kerkesin sanoa,"että ei kiitos enään" [:D]
Palkkioksi siitä sitten käänsin hänelle hienovaraisesti illalla selkäni,joten saipi nuolla näppejään ja olla ilman sessyä..keh keh [;)]
Pitäis oikein tilata aika hierojalle,kun vaan saisi aikaiseksi.
ONNEA hyvistä kilpirauhaskokeista [:)][:)][:)]!!!
Inhottavaa vain tuo,että jälleen joudut menemään lääkäriin [&:].
Mutta hirveesti sinulle toivon,että saisit nopeasti avun tuohon kiertoosi!!!!!
Ja tietysti,että pian saatte sen plussan [:)]!!!

KCATRI: Moikka [:)]!!
Peukkuja peukkuja ihan hirveesti,että saat sen plussan!!!!!
Tulehan kertomaan kuulumiset sitten!!!!

RONNY: Voi pillu sentäs [:@]
Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(]
Olen niin surullinen,kun se sinne tuli [:(]
*halaa ja rutistaa*
Hitsi,kun sää osaat olla niin POSITIIVINEN ja IHANA *rutistaa uudelleen*
Sovitaan niin,että mää nyt sitten nappaan ensin sen plussan ja otan sut sitten mukaan [;)]
Ihanaa,kun me molemmat päästään marraskuisiin [:)]..ja täähän on ihan varma asia [;)
Ei tuo kp26 kierto vielä ole liian lyhyt!!Alle 25 päivän kierrot ovat liian lyhyitä ja silloin pitäisi kuulemma mennä tutkimuksiin,jos kierrot menee tuon alle 25.
Ovistikutus on ihan hyvä asia!!!!Mulla ei ole liuskoista kokemusta [8|].Mutta eiköhän nekin ole ihan varmoja?Joku viisaampi täällä varmaan osaa siihen vastata!!
Paljon tsemppejä sinulle tähän kiertoon [:)][:)]

MIPLIS: KIITOS [:)]
Ihanan romanttista hiihtolomaviikkoa teille [:)][8D][:)][8D]!!!
Ja onnea paljon asunnon saantiin!!!!
Ja edelleen peukkuja [:)][:)]..niitä ei täällä voi liikaa kyllä antaa [;)]
Meillä on myös kaksi kissaa ( äiti ja tytär ).Ne olisi lopetettu,ellen olisi niitä pelastanut.
Ne käyvät aina meidän kanssa saunassa;ovat siis ihan hulluja saunotteleen [:D].
Eilenkään en meinannut saada niitä millään pois löylyistä,kun me immeiset sieltä olimme poistumassa [:D]

NOPPA: JEE..Onnittelut oviksesta [:)][:)]!!
Kyllähän tuo kirkas lima on aika hyvä merkki oviksesta!!!!Onko se sellaista vähän niinkuin kananmunan valkuainen eli todella venyvää?
Mikäs sinulla olikaan nyt se kp?
Siis tosi ihania uutisia sinulla nyt oli,jos sinulla on kerta aikaisemmin ollut ongelmia ovuloimisessa!!
Nyt vaan peitot heilumaan ja kunnolla [;)][:D][:D]!!

OMAA: Niskakivut jatkuu [:'(]..Mies ei tosiaankaan eilen yhtään auttanut niihin kipuihin.
Tarvii tilata aika ihan AMMATTILAISELLE,joka osaa hieroa [;)]
Aikaa vain ei millään olisi käydä edes hierojalla.
Ulkona on aivan ihana auringon paiste [8D]..pakkasta kyllä on jälleen ihan liikaa.
Mitään tuntemuksia ei ole.Epäilen,että mulla olisi ollut kumminkin se ovis jo kp13-14 tienoilla,kun silloin tuli vähän limaa+vatsaa nippaili?Tai sitten ovista ei ollut ollenkaan.
Mutta mutta,aika sen sitten näyttää [;)]

LISÄÄ PLUSSATUULIA TEILLE PUHALLAN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/28-30/4

Yösäde mul on nyt kp 9 vasta. Ja kyl se lima on tosi venyvää ja muistuttaa kanamunanvalkuaista.
Koita nyt vaan saada aika sinne hierojalle[:)]

muuten, ku alkaa ovislima ni millon se ovis sit suunnilleen tapahtuu? Samana päivänä vai vaista myöhemmin?

ronny mä em tykkää niistä liuskatesteistä. Ovis semmosiin saanu ikinä kahtaviivaa ja raskaus semmoseen sain olemattoman haamun vaik todistetusti veressä oli hcg likemmäs sata,ja niidenhän pitäs ottaa 10 vai 25... Että mää en niihin luota. Mutta toki voi muilla toimia ja ne ei vaan tykkää musta[:D] tätipahoittelut sinne myös.

omaa mun täti on ihan outo. Normaalisti se tulee ryminällä,alkaa aamulla/yöllä. Saa käyttää ekat neljä päivää ainakin yösidettä,joka ikinen kerta jossain vaiheessa vuotaa ohi/läpi. Aamusin saa juosta vessaan, täytyy olla koko ajan vaihtaas sidettä. Side on myöskin yleensä perseeseen asti märkä. Mutta nyt,su pienen pientä vuotoa, ma hiukan enemmän,muttei mistään suunnasta niin paljoa kuin normaalisti. Eilen aika olemattomasti (mun normiin verraten) ja tänään pyyhkiessä lähinnä. Mitä mun tädille on käynyt[>:] Kun oon joutunu sidettä käyttään,mutta eilinenkin olis yhellä normisiteellä pärjätty koko päivä vaikka.  Normaalin usean yösiteen sijasta. Jos tää tälläsenä jatkuu tai loppuu nyt jo,niin sitten kyllä testaan vielä ennen perjantain tyttöjen iltaa,ajattelin parit siiderit juoda meinaan. No,katsellaan sitä sitten. Päätin että soittelen lekuria vasta vaikka ensi viikolla. Haluan nyt hetken olla rauhassa koko raskautumis asialta,kun koko ajan lääkärillä saanu rampata.

plussatuulia PUUUUUUUUUUUH!

wastis jos plussan sait tänään testiin niin hirmuisen paljon onnea sulle[:)] ite tässä yritän tulla uudestaan raskaaksi kun toinen raskaus päättyi tammikuun 13.päivä keskenmenoon..[:(] toivottavasti onnistaisi..Ovulaatio oli kyllä 5pv sitten ja ajattelin odottaa vielä sen 5pv ja sitten tehdä testin ja katsoa mitä se näyttää.[8|] veikkaan että joudun pettymään tulokseen kuitenkin..[:(]

minnuska19 siis en ole testannut mitään. Nyt vaan mietin pitäskö testata tädistä huolimatta. Ja negaa odotan ihan.

Wastis, tiedänpäs nyt sitten tuon tunteen että ei oo kiva sekään jos täti ei ookaan mikään täti vaan pelkkä varjo siitä. Mun täti lähti jo ja en siis ois tarvinnu sidettä missään vaiheessa, vain vessassa pyyhkiessä huomas, että on menkat, kesti kuus päivää.

tatjuska meen kropat nyt ihan selkeesti on liittoutunu keskenään ja tädin kanssa ! mitäs me niille tehtäis että alkais toimia niinkun pitääkin[:D]

juu tänään ei tullu ku pieni liru verta. Silleen et "aha" [:D]
No,olkoot sitten,ennemmin tämmäset ko ne normaalit "vuodat kun hullu sen koko 5-7pvä"-menkat.[:D][:D]

HYVÄ SUAMEN POIJAAT,

...Juu,en ole yhtään jääkiekkohullu en [;)]

WASTIS: No,ompa sinullakin nyt ihan outo täti ollut siellä [8|]
Tulehan kertomaan huomenna,että mitä testi näytti!!
Pidähän oikein hauskaa tyttöjen iltaa huomenna [:)][:)]!!

Mitäs muille kuuluu [:)][:)]??
Täällä on nyt ihan hirveen hiljaista [8|]

OMAA: Mitäs tänne [;)]..Ihan normaali olotila;ei kipuja eikä mitään muutakaan [:)].
Mulla oli kello soittamassa viideltä aamulla,että heräsin kattomaan Suomen peliä.Miehen ja Esikoisen kanssa sitä sitten katsottiin.HYVÄ HYVÄ SUOMI [:)]!!
Ihmeiden kumma oli se,ettei meidän pienimmät lapsista edes heränneet,kun äiti vähän korotti ääntään pelin tiimellyksessä [;)][:D]
Pikkasen nyt jo alkaa väsyttämään.Illalla sitten aikaisin nukkumaan..krooh pyyh.

PLUSSATUULIA PUHALLELLEN JATKAN MATKAANI
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/28-30/4

täällä on kyllä nyt hiljaista, kaikki tieten ulkoilee ku vihdoinki lauhaa [:D]

noppa: kiitos tsemppauksesta![:)] onnea sulle ovikseen!! toivotaan et tärppää nyt!!!
saako kysyä miten teroluteilla pidennät kiertoa, ootko saanu lääkäriltä ohjeet/ luvan vai omin päinkö pidennät? [:)] tänää just lujin et jos kierto on vähemmän ku 21päivää tai yli 38päivää niin sit lääkärin juttusille. eli sun 25päivää on ihan normaali.

yönsäde: kiitos ihana!!![:)] mut älä nyt sinä ole siellä surullinen kun mulle täti tuli..katsos kun en minäkää jaksa olla.[:)](ainakaa kovin paljon) ei mahda mitään et se tänne tuli. mut enää tän jälkeen ei tartte tulla tänne eikä sullekaan!! tos nopalle jo kirjoitinkin et lujin et kiertopäivät on liian lyhyet jos menee alle 21päivää joten kai mul on nyt ihan normaalikierrot.[:)] vaik tuntuuki tosiaa et liian usein ja liian pian tulee täti, ja tää terolut-täti on kyl ihan erilainen ku normaalisti. hienoa ettei siellä kipuja ole!![:)] ja varmastihan se ovis siellä oli nyt että pääset sinne marraskuisiin!!!![:D][:D] peukkuja peukkuja!!!!

wastis: kiitos viestistäsi, kokeilen nyt nuita liuskamallisia, jos näyttää jotain niin hyvä jos ei niin saa tikutukset mun puolesta jäähä kokonaan [:D] tulee jos on tullakseen.
no jopas on outo täti siellä, tule kertomaan testitulos sitten [:)] peukkuja!!!

omaa: tänään jo tuli ovis- ja raskaustestit postissa, nyt siis ootteleen et tää tätipiru häipyy niin pääsee testaileen. jos taas viikon asustaa täällä niin saanki heti alkaa tikuttaa ku täti poistuu. mut onneks niitä onki nyt pieni läjä et riittää tän kierron ja vähä ens kiertoonki(toivottavasti ei sit enää tartte) [;)]
hmm..pitää myöntää et eilen illalla oli aivan p*ska olo..tuntu et mikä nyt on ku ei vieläkää tärpänny ja varmasti puuhailtu nii et pitäs riittää. no nytpä sit toivottavasti näkee et tuleeko ovista sit ollenkaa.[&o]
ää...ää..ei saa murehtia [:D] aina ku alan ajatteleen jotain tohon tyyliin nii yritän sempata itteeni et kyl se sielt vielä, kunhan sen aika on. ja tuleehan se ihan varmasti!! [:D]

peukkuja hulluna kaikille!!!!!!!

Yönsäde: Tänään mitään illalla mennä aikasin nukkuun kun Suomen naisten pronssipeli tulee :) Ja yhdistettyä ja naisten viestiä. Melkonen kisakatsomoilta taas tiedossa. Alkaa vähän väsyttää nää kisat jo.

Wastis: En tajua mitä pitäs tehdä. Mä taas ottasin mieluummin ne mun vanhat vuodot ja raskautumiskyvyn kun tän nykytilanteen. Köh. :(

Ronny: Tsemiä ovistestailuun :)

Päivää Kaikille..

Sitä ollaan tänää sitte Dinon kanssa leikitty koulussa (henkilönostin).. Tänää ollu kyllä niiiiin positiivinen päivä [:)] Tekis mieli olla tuolla ulkona koko aika. Siel vaan ei kauheemmin oo tekemistä x) Aamulla oli menkkamaisia kipuja [&:] Ei kai vaaannn.. en haluu et täti tulee [:'(] Noo täytyy elää toivossa ja pitää varpaat ja sormet ristissä ettei täti ens viikolla tuu ja olis pieni salamatkustaja matkassa.

Pahoittelut tätin saaneille [:@] Not nice, mutta eikun uuteen kiertoon. Tsemppiä nyt sit kaikille ja hei, laitetaas nyt niitä PLUSSA uutisia tuleen !!!!

Anteeksi omanapaisuuteni ja se etten kelleen erikseen kirjottele..

Yk 12, Kp 30/35-39 (oviksen mukaa kierto olis sen 39)

Haidi hoo,

RONNY: Anteeksi,jos pahoitin mielesi [&o]..Olin vaan oikeesti surullinen,kun sinulle se perkele tuli sinne [:@].Niin paljon toivoin,että olisit sen plussan saanut!!
Mutta sinä olet kyllä mahtavan positiivinen ihminen ja ihanaa kuulla,että siellä ajatellaan jo uutta kiertoa hyvin mielin [:)][:)]!!!
Aika paljon nuo tiedot naisen normaaleista ja epänormaaleista kierroista heittävät [8|]..MInun lukemassani artikkelissa epänormaalina kiertona pidettiin alle 25 kiertopäivää.No,siihen en sen enempää ota kantaa,koska koulutukseni ei ole gynemäistä [;)][:D][:D]
KIITOS ystävä peukutuksista *ruts ruts rutistaa*
Minä otan sen plussan ja nappaan myös sinutkin mukaani tuonne marraskuisiin [;)][:)][:)]
Ihanaa vointia sinulle!!!

TATJUSKA: Jeps..katselen noita naisten matseja sillain "sivukorvalla" [;)]..eli enemmänkin minua kiinnostaa vain tuo miesten lätkä [:)]!!
Mutta toivottavasti Suomalaiset voittavat ja Roottalaiset vikisevät [;)]
Pelasin kyllä monivetoa ja toki laitoin Suomen voittoon [:)][:)]!!!
Naisten hiihtäjätkin vain tappelee keskenään..pöh.Juuri tavanomaista ja naisellista toimintaa eli haukutaan ja puhutaan toisista pahaa takanapäin ja vähän edessäkin.No,siltikin toki kannustan myös naisten hiihtäjiä [;)]

MIPLIS: Ja sullehan ei sitä tätiä tule..siitä pitää Yönsäde huolen [;)][:D][:D]
Menkkamaiset kivuthan voivat hyvinkin johtua myös siitä raskaudesta [:)][:)][:)]!!!
Peukkuja peukkuja,että sinullakin menkkakivut johtuvat salamatkustajasta [:)][:)]
*peuk peuk*

OMAA: Käytiin yhtäkkiä yllättäen rantasaunalla.Eipä siellä paljoakaan olla käyty nyt talvella.Ihan sigana oli jäällä lunta [:'(].Laitettiin sauna päälle ja sitä saikin aikansa lämmitää,että lämpeni.Jäähän tehtiin avanto ja kannettiin vedet pataan.Muksut pilkki sen aikaa,kun sauna lämpeni.
Jeps,ja nyt minä olen vieläkin väsyneempi [:D][:D]..mun piti niin nukkua päikkärit,mutta eihän täällä pysty edes oikasta hetkeksikään [;)]
Yöllä sitten nukutaan...

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSAPUHUREITA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 19/28-30/4

Helou leidiis,

Ei ole tainnut tulla enempää plussia? Harmi, mieluusti niitä lukee ryhmäläisiltä.

Nopalle piti kommentoida, että itse olen tehnyt koko kuukauden ovislimaa ja se sitten pari päivää oviksen jälkeen hieman väheni. Edellisistä kuukausista olen huomannut, että ovislimat tulee päivää paria ennen ovista ja päivän verran jälkeen loppuu :)

Itsellä jännät päivät menossa... ei niin minkäänlaista oiretta, ei nippailuja, ei ilmaa, ei huonoa oloa, ei päänsärkyä, ei väsymystä, ei ihottumaa... ei YHTÄÄN mitään. Nyt jos siis tärppää niin johan on suuri ihme. Ens ma-ti ootellaan tätiä kierron mukaan, oviksen mukaan jo su. Hitsi et ottaa päähän, kun ei siis millään tavalla lupaa. JOS edes joskus sais haamun tai mitään siihen tikkuun, niin sais olla ees hetken onnellinen [:@] YK 10 odotellessa.

Tein aamulla testin ja en nyt ihan varma tuloksesta ole. oikeestaan se näytti siltä etten olis raskaana, mutta kun oikein tarkkaan katsoo niin voisi ehkä haalean viivan nähdä. Voi olla että kun haluaa nähdä niin näkee [:)]
yleensä tulee tiputtelu vuotoa ennen menkkoja, niin tuli nyttenkin pari päivää mutta sit loppui kokonaan. väsymystä, iho kutiaa, päänsärkyä, rinnat arat, pissattaa ihan koko ajan, Menkat pitäis alkaa tänään tai huomenna mutta ei ole tunnettakaan että alkaisi. Yleensä aika kovat kivut. Pitää varmaan tehdä uusi testi maanantaina.

ronny lääkäri sano mulle sillon et voin ottaa niit lääkkeit 15-20 päivän päästä ku menkat on alkanu. Ajattelin ihan et jos otan vasta myöhemmin ni eikö menkkojenki pitäs alkaa myöhemmin. En kyl itseasias oo ihan varma siit.

Takaisin