Yönsäde sun ei pitäisi missään nimessä tuntea huonoa omaa tuntoa siitä että haluatte vielä lapsen/lapsia! Nainen on nainen ja äiti on äiti vaikka voissa paistais, eikä näin ollen kukaan voi määrätä tai sanoa toisen puolesta mikä määrä rakkautta elämässä on tarpeeksi. Rakkauttahan ei koskaan voi olla liikaa! Mun mielestä se on päin vastoin ihanaa kuulla että ihmiset joilla on useampi lapsi haluavat vielä lisää, koska sehän korreloituu suoraan siihen että lapset on elämän rikkaus. Liian usein tuntuu kuulevan enemmän että ihmiset valittaa tai varoittaa miten paljon työtä lapset teettää ja miten raskasta on kun on useampi lapsi, se saa koko vanhemmuuden kuulostamaan enemmänkin kiirastulelta kuin miltään paratiisilta Totta kai lapset teettää työtä, mutta kyllähän ne sitten antaa monin verroin takasinkin.
Artemis: HEAR HEAR!! osuit just asian ytimeen.. missään ei oo määrätty missä tulee raja lasten saannin kohdalla.. tai millon ei saa kuumeilla enää..
Yönsäde: nyt suu suppuun tai köytän sut kiinni tälle palstalle *heiluttaa köyttä toisessa ja käsirautoja toisessa kädessä* vai olitko unohtanu et mulla tuommosia on [:D] [:D]
mut tosissaan.. sä et kyllä lähde minnekään.. artemis sanoi sen parhaiten.. on ihanaa kuulla teidän sempauksista ja tekemisistä.. voi sit jossain vaiheessa ottaa mallia miten voi delegoida huushollin tehtäviä ukon kanssa.. jos niitä lapsia joskus siunaantuu [:D] [;)] [;)] [:D]
äh.. mä en oo hyvä kirjottaa tämmösistä asioista.. osaan käsitellä huumorilla kyl asioita.. [8D]
mitä mä teen ilman sua ku taas katkean.. tai ku täti tulee kylään.. apua.. kuka on nirhaamassa sen uudestaan jos se nouseekin kuolleista??!! [;)] [:D] [:D]
oikeesti.. oot ollu sen verran iso apu ja piristysruiske meikäläiselle aina ku oon tänne tullu kirjottelee.. [:)] jotkut ei vaan ymmärrä sitä et vaikka onki jo monta lasta niin niitä voi haluta lisääkin.. toisille riittää se yks, mut niin ku meikäläinen haluais kyl niitä saman verran mitä sulla jo on.. [:D] [:D] ku sais sen ensimmäisenki [:D] mut sinä annat toivoa et se on mahdollista saada useampi ja vielä pärjätä niitten kanssa [:)] [:)]
mut jos aiot kuitenki vaihtaa palstaa niin kerro mihin vaihdat niin tuun sit perästä [:D] pitäähän mun saada se päivittäinen ruiske Yönsädettä [:D] [:D] ei oo tapana käyttää huumeita, mut tää palsta on aika koukuttava [:D] [:D] ja sun kirjotukset myös [;)]
omaa: ei tämä sit saanu tuota ukkoa innostumaan eilen illalla.. oli niin väsyny et ku pääs sänkyyn nukahti saman tien eikä heränny vaikka kuinka yritti.. ei siinä mitään kyllä SEN ylös sai, mut ukko vaan jatko moottorisahalla halkojen katkomista [:D] [:D] [:D] joten annoin loppujen lopuks raukan nukkua.. [:)]
täällä on kyl ollu jo pian neljä päivää ihan outoja tuntemuksia.. on nipistelly alavatsan kohdalla sivuilta vuorotellen molemmin puolin.. (ei ymmärrä) ei oo kyl ennen tehny tämmöstä.. johtuuko ehkä sit siitä ku on lisänny liikuntaa ja tuota peittojen heiluttelua [:D] [:D] paikat sanoo et auts.. [:D]
mutta.. nyt tämä likka lähtee leipomaan omenapiirakkaa.. ukko oikein toivoi eilen et jos vois sitä tehdä tänään [:D] [:D] hmm.. ja veis naapurille tuon leivän minkä leipo eilen.. lahjukseks ku se on aina välillä hoitanu tuota meidän hurttaa [8D] [:D]
ja jos tekis ylimääräsen omenapiirakan vois veidä semmosenki [:D] [:D] (LAHJONTAA!!! [:D]) *ei tunnusta*
mut mut
PUHALTAA OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++