joko nyt onnistaisi

MÄ PLUSSASIN!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Tai kontrolliviivaa haaleampihan tuo testiviiva oli mutta kuitenkin ihan selkeä viiva testiin tuli vaikka luulin että tänään saattaa olla vielä liian aikaista testata. Voi tätä ihmettä... Huaah... [:)][:)][:)]

UPEETA ansku! Paljon, paljon onnea teille! [:)][:)][:)]
Olihan noi sun kertomat oireet niin selviä, että tämä uutinen oli ihan odotettavissa! [;)]
Täältä yritetään tulla perässä niin pian kuin mahdollista... [:D]

Onnea paljon Ansku81!!!!!!!!![:D]

ALKUPERÄINEN: ansku81

MÄ PLUSSASIN!!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Tai kontrolliviivaa haaleampihan tuo testiviiva oli mutta kuitenkin ihan selkeä viiva testiin tuli vaikka luulin että tänään saattaa olla vielä liian aikaista testata. Voi tätä ihmettä... Huaah... [:)][:)][:)]

Voi Ansku! Oon niin onnellinen sun puolesta![:)][:)][:)] Kylmät väreet menee ihan pitkin poikin[:D] Voi vitsi miten mahtavaa, ihan mieletöntä[:)]
Jiiiihaa[:D] Tervetuloa odottajiin!! :)

Onnea Ansku ja Keijukaisen unelmat plussista!!!

Jos olin aikasemmin sitä mieltä että tuskin viikonloppuna tärppäs, niin nyt pikkuhiljaa alkaa jokaiseen tuntemukseen miettiä että onkohan se raskaus oire.. esim. pari päivää on juilinu tohon vasemmalle alavatsaan ja tietenki heti toiveikkaana ja samoin välillä on sellasia kuukautismaisia kivun tunteita keskellä alavatsaa, mutta paljon kuukautis kipuja lievempänä.. Ja joka kerta vessassa käydessä täytyy tarkistaa minkä väristä jää paperiin.. ärsyttää tällanen yli toiveikkuus.. kuitenki tulee pettymys ja sanoin jo miehellekki et jos nyt tulee menkat niin sit varmaan vollotan pettymystäni seuraavaan ovikseen asti..

Nyt kuitenki koitan mennä positiivisella mielellä eteenpäin, kunnes muuhun on aihetta.. enää yks työpäiväkin jäljellä ennen lomaa[8D]!!

Ihanaa Ansku !  Eli sun ja Nyytin värkit oli sittenkin liittoutuneet tässäkin asiassa ;-) Jotenkin sun saama plussa antaa mulle erityisen paljon toivoa, koska sullakin oli pitempi aika jo yritystä takana. Ehkä tännekin vielä joskus. Kun nyt ensin alkaisi ne menkat.. harvemmin sitä menkkojen alkua niin kovasti toivoo kuin nyt..

Anskulle paljon onnea! Toivottavasti me muutkin plussataan pian ja päästään nauttimaan sun hauskoista jutuista tuonne odottajien puolelle. [:D]

Mulla on jotenkin semmoinen negatiivinen olotila. Olen jo varma, etten raskaudu ilman lääketieteellistä apua ja sen odottaminen kestää vielä kauan. Ehkä tämä on vaan sitä samaa kuin haluttomuus olla töissä kesäloman jälkeen. Ekana työaamuna viime viikon maanantaina ajattelin tuossa työpaikan kulmalla, että oisinpa äippälomalla niin saisin olla kauan kotona. Syksy on jotenkin niin masentavaa aikaa, kun tietää pitkän kylmän ja pimeän talven olevan taas tuloillaan. Shoppailin jo 300 eurolla mekkoja ja hameita, jotka ei mahdu päälle, jos yhtään lihon... jospa vaikka raskaus yllättäisi ja vaatteet jäisivät kaappiin olematta kertaakaan yllä. [8D]

Eilen katseltiin netistä lomalentoja. Mies tahtoo kaupunkiin, minä aurinkoon. Yritän laskea ajankohtaa sen mukaan, mikä osuisi ovikseen ja mies vaan miettii, miten selviäisi mahdollisimman vähillä lomapäivillä. Ja kun mun kierto on semmoinen, että ovis on keskiviikkona!

Syysfiiliksissä [&:]

Valtaisat onnittelut Ansku ja Keijukaisen unelmat!

Täällä vasta ihan alkutekijöissään yk2. Kiertopäiviä lienee jotain 7-8 pintaan ja kierron pituudesta ei tosiaan mitään tietoa. Tosin laskin monella laskurilla mahdollista ovulaatiota ns normaalikierron ja viimeisimmän kierron perusteella ja sain 2 viikon aikajaksolle kaikissa ovulaatiot :D No sanoinkin sitten miehelle, että jos meinaa lapsen haluta niin se tietäis pupuleikkejä puoli kuukautta aktiivisesti ja tätähän vastaan miehellä ei tietysti ollut mitään. Lapsikin onneksi isällään nyt seuraavat kaksi viikkoa, joten meidän leikkejä ei häiritse edes se että teen nyt vaan yövuoroa ;)

Mutta hirmuisia syksyisiä plussamyrskyjä koko porukalle ja kaikki nyt plussanneiden imussa odottajiin!

ihanaa onnea hirmuisesti ansku ja keijukaisen unelmat !

toivo nousee itselläkin,että ehkä myös itsekin joskus pääsee tas tuohon olotilaan<3
nyt sitten raskautumisreseptejä teiltäkin,että me vähäonnisemmat saadaan kanssa tärppäilemään[;)]

itsellä kierron kamalin aika menossa, odotus vaihe. että alkaako vai eikö ala...ja kun sitä alkamistakin joutuu odottamaan. [:'(]
olen muutenkin hieman malttamaton[:D]

Ihana lueskella muiden onnistumisista :) Itseä harmittaa vaan se, että vaikka kp26/28 nyt menossa niin EI TIPPAAKAAN mitään oireita ilmassa. [:(]

Ihan siis normi tissit ja harvat vessakäynnit täällä meidän osoitteessa. Ostin eilen varmuuden vuoksi pari testiä kaappiin odottelemaan, mutta mieshän se jo ehti vetäistä lopullisesta maton alta toteamalla että ei tässä kuussa olla edes tarpeeksi heiluteltu peittoa, että olis pystynyt tärppäämään. Meinasin kuristaa sen siitä hyvästä... mähän olen laskenut kaikki mahdolliset ovispäivät heittoineen ja pitänyt huolen siitä että silloin tapahtuu.

Nooh, seuraavalla kierrolla sitten hieman rennommalla asenteella. Itsekäs kun vaan olen, niin haluaisin sen pienon palleron tohon kainaloon ja itteni pois karseesta duunipaikasta mahdollisimman pian. Kaipaan elämään niiiiiin paljon enemmän sisältöä ja olen ihan sitä mieltä ettei sitä tule muuten kuin oman pienen kullanmurun muodossa (ei saa hirttää siitä hyvästä... muutenkin alhainen itsetunto).

ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!!

Muikku, koita kestää. Täälläkin aina kiskastaan matto jalkojen alta tavalla tai toisella ja jos erehtyy ääneen toivomaan tai pelkäämään jotain niin se on miehestä jotenki hölmöä...

Toisaalta, laskeskelin että voin ainakin yrittää olla ihan rauhassa, koska mitä pidemmälle raskautuminen venähtää niin sitä paremmin kerkeen valmistautumaan pikkuisen tuloon (ei sillä etteikö saisi tulla vaikka heti).

Mulla ei oikeestaan oo hajuakaan siitä, koska ovuloin, säännölliset menkat joo, mutta lyhyehkö kierto. Ovistikut ei kuitenkaan toistaseks houkuttele, stressitaso on aika korkee ilmanki

Ens viikolla sitten menkat tai tosi vähän mahdollinen plussa...

Kiitos kaikille! [:)] Aika mieletön fiilis... Tai toisaalta tosi sekava... Eilen riideltiin taas miehen kanssa illalla ja kun meiltähän ei tämä riitojen sopiminen ennen nukkumaanmenoa oikein tahdo onnistua niin aamulla vielä pahalla päällä marssin vessaan. Siinä sitten pohdin että testaisko vai ei ja päätin kuitenkii koittaa. Jätin vielä sen tikun sinne lavuaarin päälle ja touhusin muuta kunnes muistin taas että hohhoijaa, pitäis varmaan käydä masentamassa itteään sillä negalla... Ja tadaa! En meinannu silmiäni uskoa kun näin sen viivan! Haamuhan se oli mutta tosi selkeä haamu ja testin ohjeissa lukee että haalempikin viiva on plussa. Siitä marssin sitten makuuhuoneeseen ja totesin miehelle että taidetaan saada tähän talouteen yks härkäpää lisää tappelemaan(ollaan molemmat härkiä horoskoopilta ja jos masuasukki nyt on olemassa ja kyydissä pysyy niin siitä tulee kanssa härkä)... [;)] Mieskin ihan liikuttui kyyneliin eikä meinannu millään uskoa mutta kyllä sekin sen viivan olemassaolon todisti. [:)] Itellä vaan kädet täris ja meinas paniikki iskeä. Ei siks etten olisi ollu onnellinen mutta rupes pelottamaan ihan kauheesti että mitä jos tämä ei ookaan totta ja jos jotain käy ja... Tosissaan 9kk tässä on yritystä takana ja yk9 tais olla se mikä vihdoin sen haamun sai tikkuun tulemaan. Että yritetty ja odotettu on. [:)] Mun teki mieli jäädä tänään vaan kotiin vaakatasoon makaamaan jalat kohti kattoa että maha-asukki nyt varmasti myös siellä sisällä pysyis mut mä en taida saada sen takia 9 kuukautta saikkua... [;)]

Tosissaan ne meijän värkit nyt liittoutu Nyytin kanssa tässäkin. [:D] Hih, onpa hassua...

Ja reseptinä meillä on ollu kyllä ihan kaikki konstit greippimehusta ovistikkuihin... [;)] Mua kyllä ne ovistikut autto ihan kauheesti kun en yhtään osannu tunnustella olostani sitä ovista ja kierto hyppi miten sattuu...

Mut ei tätä kyllä kyllä vieläkään todeksi usko... Huaah...

Plussatuulia muillekin! Toivottavasti ootte kaikki pian tässä hämmentyneessä olotilassa! [:)]

HIHIHI!!
Ansku81

Hassu olet!![;)]Naurattaa hitosti[:D].
Onnea vielä kerran,totta se on !![:D]----->

Mun teki mieli jäädä tänään vaan kotiin vaakatasoon makaamaan jalat kohti kattoa että maha-asukki nyt varmasti myös siellä sisällä pysyis mut mä en taida saada sen takia 9 kuukautta saikkua...

Ai niin,piti mainitsemani,että kahtena päivänä on pakko ollut ottaa päikkärit,ihan puhkiväsynyt olen.
Paleltaa ja janottaa,makeaa tekee mieli-niin siis karppaan en saa ottaa makeaa:)
Toisaalta,voipi olla flunssaa tulossa ja sitten taas 12 päivää kuukautisiin...mutta toisaalta niihin on hurjan paljon vielä aikaa.!!
Kamala kun sitä pähkäilee ja kuvittelee koko ajan kaikenmoista,onneksi en ole ainoa [:D]

Ei kai näin nopeaan oireita edes tule?Hah[;)]

ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ansku81!!!!! Kyllähän sinun oireista tätä jo hieman osattiin odottaa. Tervetuloa vaan tähän hämmennyksen maailmaan. Itse en meinaa vieläkään todeksi uskoa, vaikka kyllä neuvolan tätikin jo onnitteli, kun aikaa varasin.

Hei kaikki kuumeilijat! Täällä olisi yksi kuumeilija lisää joukkoonne. Olen kahden lapsen (tyttö 8 v ja poika 4 v) äiti ja iltatähti olisi toiveissa. Meillä on yk 4 menossa, vähän hermostuttaa kuinka onnaa kun ikää minulla on jo 36. Ensimmäistä me yritettiin silloin yli vuosi ennen kuin tärppäs ja nuorempi lähti alkuun heti. Saa nähdä miten nyt käy. Tällä hetkellä menossa 16/30-32 ja ovistikut näyttää miinusta. Onkohan noihin tikkuihin luottamista, onko teillä kokemuksia, itse en aikaisemmin ole niitä käyttänyt.

Oikein paljon onnea myös minun puolesta kaikille plussanneille. [:)]

Heippa taas pitkästä aikaa kaikille tasapuolisesti!

Hirmuisesti onnea Anskulle ja Keijukaisen unelmalle!!!![:D][:D] Ja tietysti kaikille muillekkin jotka olette plussanneet sillävälin kun olen ollut poissa. Nyt luin vasta tämän sivun ja kahlaan viestit kohta läpi tarkemmin.
Ja tietysti tervetuloa Cicille joukkoomme haaveilemaan![:D]

Mulla on kummalliset fiilikset, luulen että mulla oli valemenkat ja olen raskaana vuodoista huolimatta, se selviää huomenna kun tulee verikokeiden tulokset.
Viimeviikolla alkoi pari päivää kestävä tuhru vuoto ja sitten pari päivää runsaammin mutta vuoto oli ihan kummallista eikä yhtään menkkamaisen tapaista,niinkun olis vaan haavasta vuotanut puhdasta verta..?? Ihmetyttää kun ei ollut edes minkäänlaisia menkka kipuja, jotka on yleensä aika kamalat.. Ja nyt on sitten alku viikon tullut silloin tällöin taas vain vähän liman sekaista veristä vuotoa..
Noh, kai mä huomenna taas tipun kovaa ja korkeelta kun neuvolasta tulee se puhelu tuloksesta, nyt olen hyvillä mielin tämän illan siihen saakka enkä anna minkään pilata haavettani.[:)] Ja raskausoireet ainakin oli viimeviikolla aivan selvät, nyt ne tosin on jo vähentyneet,mut en anna senkää haitata.
Olipas sekava kirjoitus ja pidätte varmaan pöpinä [:D][:)] mut kiva käydä täällä taas vähän avautumassa.

Kyllä se värkkien salaliitto vaan oli kannattava juttu[;)]
Ansku on kyllä huimaa/hassua miten kaikki onkii menny tällee[:D]
Meillä mies on kans härkä ja jos pikkuinen pysyy laskettuun aikaan niin härkä tulee siitäkin, mä oon skorppari..ei puutu tulisuutta ja tempperamenttia täältäkään [:D] 

Takaisin