joko nyt onnistaisi

heheheh...
Wastis, mä luin tuon sun tekstin väärin, ja että siinä luki "huumehöyryissä" vaikka kuumeesta olikin kyse [:D]... Pikaista paranemista!

ginessa, älä ota särkylääkettä! Tulehduskipulääkkeet nimittäin aika tehokkaasti pilaavat kaikki hienot raskautumissuunnitelmat. Tämä nyt on kuulopuhetta, mutta useammalta taholta olen näin kuullut. Eli ilmeisesti kohtuun tulee saada pieni tulehdus aikaan, jotta kiinnittymiset yms. tapahtuu. Käsitykseni mukaan panadol olisi sallittua, mutta kaikki tulehduskipulääkkeet kiellettyjä.
Lisäksi olen kuullut, että pahimpien kipujen aikaan tulisi harrastaa eniten pupuilua. Eli ilmeisesti silloin on juuri ovis ja otollisimmat hetket käsillä. Eli nyt vain keksimään siedettäviä asentoja, että pupuilu onnistuu myös vatsakipujen aikaan. Miten niin, keinolla millä hyvänsä... [:D] 

Äläkä ansku81 vielä luovu toivosta, vasta sitten jos täti tulee kylään. Itsellä myös oireet menevät ja tulevat, mutta raskaana olen päättänyt olla! [:D] Huomenna ajattelin soittaa neuvolaankin ja varailla aikaa.

tosta oviksen bongailusta tikuilla piti vielä kirjoittaa...
ovista kannattaa bongailla siitäkin syystä, että joillakin oviksesta menkkojen alkuun on lyhyempi aika kuin sen 2 vko. Jotta hedelmöittyneellä munasolulla olisi edes mahdollisuus kiinnittyä, se tarvitsee sen pari viikkoa aikaa. Eli jos menkat tulevatkin nopeammin, niin munasolulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia kiinnittyä. Yhdellä ystävälläni oli alle 10 pv oviksen ja menkkojen välillä. Hänelle kirjoitettiin jotain lääkettä korjaamaan tilannetta ja parin kierron päästä heillä tärppäsi.

Eli, kuten ansku81 kirjoittikin, niin ovisongelmat voi olla helpostikin korjattavissa... silloin joutuisi tavallaan turhaan yrittämään sen vuoden ennen kuin pääsisi tutkimuksiin. Jos siis homma olisi korjattavissa nopeastikin jollain lääkekuurilla.

Taas siis juttua ystävän suusta eli kuulopuhetta. En siis ole mikään lääkäri tms. asiantuntija. Mutta jos jotain tämän tyyppistä itsessä havaitsee, niin ainakin kannattaa lääkäriltä asiasta kysäistä.

Heipä hei!

Aphrael Tervetuloa kuumeiseen joukkoomme..

Onnea plussa huumassa leijuville, ja plussa onnea jännittäjille.. Iso hali niille kellä menkat alkoi..

Täällä vieteltiin kivaa viikonloppua kahden kesken miehen kanssa.. Lauantaina ovis testi näytti plussaa ja nyt on kaikki tehty mitä tässä kierrossa hedelmöittymisen eteen enää on tehtävissä.. Nyt olis vielä kolme vuoroa töitä ja sen jälkeen on pari viikkoa kesälomaa ja viikon etelän reissu edessä[8D].. Matkan aikana olisi kuukautisten alkamis aika, joten jos nyt hyvin kävi niin kotiin paluun jälkeen vois testailla.. Mulla ei kyllä vielä toistaiseksi ole kovin vakuuttunut olo tärpistä.. Eiköhän se siitä muutu kun muutama päivä mennään eteenpäin ja edes teoriassa olis mahdollista että erinäisiä oireiluja voi laittaa raskauden piikkiin[:D]..
Mies jo eilen epäili raskausoireiksi, kun mulla vatsa oli sekaisin ja olo huono (itse epäilen lievää ruokamyrkytystä, kun käytiin edellisenä päivänä pizzalla). Vastasin sille vaan että vastahan minä olen ovuloimassa että ei se raskaus vielä oo kunnolla alkanu jos on ollenkaan ja ei se vielä oireile.. Sit se vielä yritti että jos olisinki jo aiemmasta kierrosta raskaana.. Mutta ei kai sillon ovuloi jos on raskaana!? ja ovis testi kyllä näytti erittäin selkeän plussan..

Minäkin aina välilla mietin että ei se mikään henk. koht. maailmanloppu olis jos lapsettomaks jäätäiskin, mutta tiedä sitten miten siihen osais suhtautua jos todella kävis niin..

ginessa, älä ota särkylääkettä! Tulehduskipulääkkeet nimittäin aika tehokkaasti pilaavat kaikki hienot raskautumissuunnitelmat. Tämä nyt on kuulopuhetta, mutta useammalta taholta olen näin kuullut. Eli ilmeisesti kohtuun tulee saada pieni tulehdus aikaan, jotta kiinnittymiset yms. tapahtuu. Käsitykseni mukaan panadol olisi sallittua, mutta kaikki tulehduskipulääkkeet kiellettyjä.
Lisäksi olen kuullut, että pahimpien kipujen aikaan tulisi harrastaa eniten pupuilua. Eli ilmeisesti silloin on juuri ovis ja otollisimmat hetket käsillä. Eli nyt vain keksimään siedettäviä asentoja, että pupuilu onnistuu myös vatsakipujen aikaan. Miten niin, keinolla millä hyvänsä...

Jep[;)]

Kiitos vastauksista kaikille!!
Pisti miettimään ja mietityttämään,seurailen sitten ainakin vielä ensi kierron ja sitten kyselen tohtorilta..vissiinkin yksityiseltä,eikös niin?Että miten on ovulaationi laita,tapahtuukos sitä ollenkaan[:-]

Niin ja panadoleilla mennään AINA,oon lievästi astmaattinen joten siksi niin.[;)]
Kiitos todella kuitenkin tiedosta!![:D]
Mutta tosissaan olin niin kipeä perjantaina että ei ois voinu harrastaa,eli to-
- lauantai aamuna sitten ja eilen ja vielä tänäänkin olisi tarkoitus.[:)]

Jos raskautuisin,[:D] se olisi neljäs minulle,liekö määräni kolmeen jäädä..jää nähtäväksi:)
Kuitenkin ...ois se pettymys jos ei tärppäisikään..Ja mistä tiedän onko mieheni kyvykäs lisääntymään?
Suhde kun on päälle vuoden ikäinen ja hänelle tämä olisi ensimmäinen...[;)]
Kaikki on niin ihmeellisistä jutuista kiinni..
Zemppiä kaikille <3

Reipas tyttö oot Ansku ku yrjöt meinasit heittää[;)] Ei muuta ku kahvia joka päivä ni pysyy oireet tallella[:D]

Mä olen kanssa lukenut että tulehduskipulääkkeitä ei tulis käyttää raskauden aikana tai sitä yritettäessa. Panadol on ok.

Wastis koita parantua pian! :)

Iltaa kaikille!

Lääkärissä käyty, mutta verikokeen tulokset saan vasta huomenna. Tänään on taas alavatsaa nippaillut ihan kunnolla, jokohan ne menkat sieltä alkaisi? Lääkäri sanoi, että jos tulos on negatiivinen, niin sitten pitää vielä odotella joitakin viikkoja... mitenköhän sellaista odotusta kestää?? Jotenkin oon asennoitunut että testi on negatiivinen (kun kerta kotitestitkin olivat) niin ei tule sitten pettymystä..

Saman olen kuullut, että muu kuin parasetamolia sisältävä tulehduskipulääke ei sovi raskautta yrittäessä eikä raskauden aikana..

Ansku, sun pitää testata kahvinjuontia taas huomenaamulla!!

Noniin, uusi ketju kuumeilijoista odottajiin siirtyville, lasketusta ajasta välittämättä on nyt tehty tuonne yleisen raskauskeskustelun puolelle ja toivottavasti teitä alkaa sinne pian ilmaantua[:)]
I´m waiting :)

Täällä on nautittu plussasta eilisillasta asti [:)]
Tunne oli jo alkuviikosta asti, että jotain muuta kuin sitä tavallista on tekeillä. Vatsaa nipisteli ja kouraisi välistä.
Nyt testissä oli selkeä viiva ja täällä kaksi hymy korvissa leijuvaa [:D]
Toivotaan vaan et kaikki menee loppuun asti hyvin... [:-]

Onneksi olkoon, Keijukaisen unelmat! [:)]

Täällä ei niin mitään uutta tästä aiheesta. Taas oli aamulla mun greippimehupurkki tyhjänä roskiksessa. Mieskin on ruennut juomaan sitä. En siis ole kertonut, miksi yhtäkkiä olen alkanut juoda tuoremehua ja vielä greippisellaista. [&:]

Väsyttää vaan kai sitä on alettava töitten kimppuun. Mukavaa aurinkoista päivää teille kaikille!

Paljon onnea Keijukaisen unelmat!![:)]
Pitkään odotit testaamista viikoista päätellen, ei ihme että viitteitä alkoi tulemaan[:)]   Ihana uutinen hih :)

Huomenta[;)]

Kuvittelen varmaan että mulla on tissit pikkusen kipeet,viimekuussa eikä sitä edellisessä kierrossa olleet.Outoa.
Haaveilenpa vaan että jotain ois tapahtunut.
Mut joo,6.9 pitäs alkaa kuukautiset,josko ne  enteilis lieviä kipuja jo.[:-]

Hassua sinänsä olisi raskautua nyt syksyllä..sillä kaikki lapseni ovat syntyneet kesäkuussa...josko onnais niin voisi mennäkin kesäkuulle-heh-toiveajattelua[;)]

Paljon Onnea plussasta Keijukaisen unelmat!!!! [:D]

Tein testin eilen ja negaahan tuo perhana näytti [:@]  Mutta hassua tässä oli nyt se, etten vajonnut syvimpään murheen alhoon, vaan otin uutisen melko aikuisella tavalla, olin jopa reipas, heh [;)] Eli ihan pelkkää syysflunssaa tämä vaan olikin sitten, höh! Mietiskelin sitten sitäkin, että mahtaakohan munasolu irrota ollenkaan kun kuukautisia ei tosiaan ole ollut sitten kesäkuun... Harmittaa kun tää kierto on tosiaan niin kamalan sekaisin, etten edes nyt viitsi alkaa tikutella oviksia... vissiin tarvii lääkärissä käydä jossain välissä jos ei kuukautisia ala kuulumaan. Sais kiertoa edes vähän tasaisemmaksi...

No, tulevaa lapsivapaata viikonloppua ja romanttisia hetkiä odottelen, yllättävän positiivisella mielellä negasta huolimatta... positiivisia tuulia teille muillekin!!!!

Sain verikokeen tulokset.. Negaa sekin. Tänään on kp 40, ohjeeksi tuli odotella vielä pari viikkoa ja jos ei menkkoja sittenkään kuulu, niin gynelle lähete. Vaikka jotenkin odotin tätä, niin siltikin pienesti pettynyt kyllä olen. Ja ärsyttää että tähän asti tasainen kierto onkin nyt sitten ihan sekaisin, eikä mitään tietoa edes siitä milloin voi uudestaan yrittää... :-(

Voi Lila, oon niin pahoillani!!!

Oon aina itse kärsinyt TODELLA sekaisesta kierrosta, ilman pillereitä on kierto ollut kaikkea 20-80vrk:den välillä ja lääkärillä on tullut juostua asian tiimoilta...aikoinaan oon pillerit aloittanut koska niillä kierto pysyy tasaisena, toki on kyllä ollut ihan ehkäisyn tarvettakin. Aika ajoin sitä vajoaa tosi syvälle synkkyyteen ja nytkin on monesti tullut mieleen että mahtaako uus tulokas koskaan saada alkuaan, mutta sitten kuitenkin, meillä ON mahdollisuus,vaikkakin se olis pieni, niin kuitenkin!
Tsemppiä ihan hirveesti, kyllä se testi vielä jonain päivänä positiivista näyttää!!!!

Onnittelut plussasta Keijukaisen unelmille täältäkin! [:)][:)][:)]

Anskulla on ainakin tosi lupaavia oireita! [:D] Kahvin ällötys on monella juuri se ensimmäinen oire...

Ginessalle myös peukkuja pidellään. Mikäli olen viestejäsi oikein tulkinnut, taidamme olla melkolailla samassa tilanteessa iän ja perhetilanteenkin suhteen! Kesävauva tuntuisi minustakin erittäin miellyttävältä ajatukselta...[;)]

Pahoittelut Lilalle ja Tyttö Koolle, kyllä se plussa sinne testiin vielä pärähtää! Jaksamista epäsäännöllisten kiertojen kestämiseen.

Sitten vielä hieman omaa napaa...

Sunnuntaina oli siskon lapsen ristiäiset. Olipa vain henkisesti melko rankka paikka, ehdimmehän olla hetken yhtä aikaa raskaana. Ajatukseni sinkoilivat taas kipeisiin asioihin... [:@]

Minulla ollut oviskipuja muistuttavaa särkyä alavatsalla muutamana päiväna. Tikut näyttäneet tähän asti negaa, eilisiltana haalea, haalea haamu. Kaavinnasta siis aikaa vasta reilu viikko, mutta hcg ollut negatiivinen jo 2,5 viikkoa sitten. Tikuttelen siis siksi, että tiedän koska voisin odotella niitä ensimmäisiä menkkoja saapuviksi. Lääkäriin (yksityiselle) meinaan suunnata heti kun saan vähän osviittaa nykyisestä kierron pituudesta ym. Yritystä kun ennen kesäkuista plussaa oli jo toista vuotta. Haluan ainakin hormoniasiat selvitettävän! [>:] Minäkään kun en tästä enää nuorene! [&:]

[;)]Kiitoksia peukuista[:D]

Minulla esikoinen armeijassa tällä hetkellä,keskimmäinen 17 ja nuorin 8 v.
Ajatuksena 7 vuotta sitten että nämä oli tässä,ei enempää.
Niiiiin se mieli muuttuupi....hih.

Peukkuja sulle myös Kjeev,sekä kaikille muille yrittäjille[;)]
Tässä se aika kuluupi kesävauvaa yritellessä[:)]....ei vaan uskalla toivoa liikoja.

Sekä pahoittelut heille jotka pettyivät jälleen tai pahempaa,menettivät jotain suurta[&o]

Onnea Keijukaisen unelmat!!! [:)]

Ja lämmin osanotto Lila ja Tyttö Koo. [:(] Ensi kuussa uudestaan... Toivotaan Lila että selviää mistä kiikastaa. Mullakin tosiaan oli se yks kierto 44 päivää vaikka siihen asti olin pillereidenkin jälkeen menny tasaisesti 28 päivän kierrolla. Aika monta testiä kerkesin siinä tekemään ja kuvittelen tietäväni miltä se toivonkipinä-pettymys-toivonkipinä-pettymys kierre tuntuu. [:(]

Halaus myös kjeev:lle! Ei varmaan helppo paikka siellä ristiäisissä... [:(] Mutta plussatuulia ja toivotaan että seuraavaksi juhlitaan teillä noita juhlia!

Peukkuja täältäkin ginessa! Ja virtaavia plussatuulia!

Hyvä Nyytti! Reipas tyttö kun sen palstan meitä odottamaan väänsit! [:)] Yritetään kovasti tulla perässä...

Mulla ei vielä tätiä ole kuulunut mutta vähän tuntuu siltä että voisivat olla tuloillaan... [&:] Tänään jo taas kahvikin upposi ilman suurempia hisseilyjä... Tosin ihan vaan kupillisen join ja tankkasin sitä ennen mahan täyteen viinimarjoja. Hetken kuvittelin jo tissinikin kipeäksi mutta sitten se olikii vain tissiliivin kaarituki joka nipisti inhottavasti. [:D] Ehkäpä huomenna testailen tai sitten odottelen vielä huomisen tätiä ja testailen sitten torstaiaamuna... [:)]

just tossa mietiskelin sitäkin vaihtoehtoa että olsiko pitänyt mennä gynelle ja pyytää sieltä Terolut-kuuri joka tasais tätä kiertoa...??? Vai kuinka kauan pitää odottaa? Kun ne edelliset kunnon kuukautiset on olleet kesäkuun lopussa...ei voi yhtään tietää irtooko se munasolu vai ei... hirveen positiivisella mielellä ehdinkin tässä olemaan, mutta nyt on jotenkin suru puserossa ja harmittaa [&o]

Pahoittelut Lila ja Tyttö Koo!

Onnea Keijukaisen unelmat!!! Meillä näyttää viikkoja olevan täsmälleen yhtä paljon, vaikka minä en meinaa omaa raskauttani edelleenkään todeksi uskoa.
Mutta raskaana, kunnes toisin todistetaan! Se on minun uusi motto!

Varasin tänään ekan neuvola-ajan... joten pitäisköhän minun käydä myös tuonne Nyytin aloittamaan uuteen ketjuun itseni tyrkkäämässä.

Takaisin