joko nyt onnistaisi

Voihan surku mmj_! Osanotot todellakin. Mut uuteen nousuun vain, kyllä se kolmas kerta toden sanoo!

Mulla vaan odotus jatkuu... Kp 28/24-26 eikä viekäkään menkkoja kuulu! Eilen tein nega-testin ja ei muitakaan tuntemuksia ole, mut missä ne menkat viipyy?! Haluisin päästä jo uudestaan yrittämään, kun raskaana en usko olevani... Jotenkin nyt en edes toivo, koska jos oisin eikä miltään tuntuisi, niin kylläpä pelottais sekin... Jostain oon kuullut, et jos ei raskaana ollessa ole rinnat arat, niin se on jo hieman epäilyttävää..

Mut seuraava yrityskerta vedetäänkin nyt sitten viimesen päälle! Kesälomaa hyödyntäen aion kyllä pupuilla tällä kertaa joka päivä - halus mies tai ei!! Ja varmuuden vuoksi vielä mahdollisimman isolla aikavälillä! [:)] Huh huh, can't wait! [;)]

Surku tuli kun luin mmj_ kohtalostasi.. Koita jaksaa.. Voin vain kuvitella tunteesi nyt..

Tsemppiä kaikille menkkojen jälkeisestä pettymyksen suosta nouseville.. kyllä se seuraavalla kierrolla tärppää meilläkin..

Testailijoille hurjasti plussa onnea..

Meillä meni viikonloppu riitelemällä.. onneks sentään sovittiin asiat ennen kun läksin taas viikoksi pois kotoa.. ensi viikonloppuna sit alkaa peittojen heiluttelu ettei jäisi tilaisuudet käyttämättä..

Niin ja Savo/Pohjoispohjanmaa alueella vaikutan..

Nyt täytyy lähteä valmistautumaan töihin lähtöön..

Voi ei mmj_! Tosi surullista... [:(] Voimia ja jaksamista sinne kauheesti!

Ikävää Nyytti et ne menkat tuli sitteki pitkän tiputtelun jälkeen [&:] Tsemppiä uuteen yritykseen kuitenkin!

Itellä alkaa menkat olla lopuillaan ja kohta alkaa peitot heilumaan,jee! Kaikista inhottavinta on se aika ku ei voi tehä mitään muuta ku odottaa: eka sitä et tuleeko ja menkat ja sit sitä et millon ne loppuu.. [:@]

Ahkeraa vauvailua kaikille ja plussatuulia!

Minä se täällä heti aamusta taas vaklaamassa onko ketään onnistanut[:D]Enhän ole koukussa tähän palstaan enhän[;)] Mulla menkat ei ole vieläkään alkaneet ja nyt ovat jo virallisesti myöhässäkin. Oireita ei edelleenkään ole. Illalla kerran vihlas niin pirusti vatsaa nivusiin saakka et meinas jalat mennä alta mut siinä kaikki. Se oli kyllä aika kumma tuntemus....tollast ei ole mielestäni ennen tullu...luulisin ainakin muistavani[&:] Niin lämmöt on 36.9-37.1 välillä eli koholla hieman...flunssaa ei ole. Aivastellut kovasti varsinkin aamuisin kyllä. Tulihan noita oireitakin tuohon sitten lueteltua[:)] Noh rauhassa ootellaan missä mennään...testi tekis kyllä kovasti jo kohta mieli tehdä mut ku ei meinaa uskaltaa... se nega vie aina niiiiiiin maihin pitkäksi aikaa[:(] No pää pystyssä vielä mennään ainakin toistaiseksi[:)]

Nyytti puhui mielestäni asiaa siinä että miten voi olla niin että toiset saa kalsareita kattelemalla ittensä raskaaksi ja varsinkin sellaiset ketkä eivät lasta halua tai ole suunnitelleet ja me täällä yritetään hiki hatussa kierto toisensa jälkeen milloin meitä onnistaa. se on todellakin niin väärin[:@] Minulla on juuri yx sellainen tuttava pariskunta keillä tulee 3 lapsi joulukuussa ja se on jo 3 vahinko. Voitteko kuvitella. 1 lapsi tuli pillreiden aikana, 2 lapsi tuli laastareiden aikana ja nyt 3 lapsi tuli niin et nainen meni laittaan kierukkaa niin kertoivat tämän olevan raskaana. Perheen mies oli vielä todennut mun miehelle jossain baarissa ohi mennen et voi vittu taas siitä ekaa vuotta miten ressaavaa se voi vauvan kans olla. Mun mies oli vaan siihen todennut et hei haloo kannattaako tollasta ääneen mainita kun on ihmisiä mitkä ei voi lapsia saada[:@]P...kele... ite täs yrittämäl yrittää ja toiset sit tulee vahingossa... Sori vuodatus mut elämä on välil niin väärin....

No nyt rupeen taas töihin mut käyn tääl välil kurkkaan miten kullakin menee[:)]

Huomenta kaikille!
Et oo Sandy ainut joka tulee aamulla ensimmäisenä kattomaan oisko kellään iloisia uutisia[:D]
Sun tilanne kuulostaa ainkin hitsin jännältä, huomenna varmaan testaat ja sit tuut kertomaan meille heti![:)]
Mä pistin yöks sekä "tulpan että vaipan" ja vielä lisäboxerit jalkaa varmuuden vuoks ettei tapahtuis ylilainehtimista[:D]
Mä kans eilen juttelin duunikaverin kanssa jonka kolmas lapsi synty 1.5v sitten, vahinko oli vaikka tietenkin pitivät lapsen ja on kovin rakastettu, mut suunniteltu ei ollu. Ja kaikki kolme lasta kuulemma saaneet alkunsa kertapolkasusta..helppo oli hymyillä et ai, onks se niin helppoa[X(]
No kyllä meitäkin vielä lykästää, osataampahan arvostaa omaa pientä kääröämme sitten joku päivä entistä enemmän kun joutunut kunnolla hommia tekemään sen onnen eteen.
Tsemppiä kaikille! [:)]

Voiiii, pahoittelut mmj_[:(]  Vaikea löytää sanoja lohduttamaan surussasi.. Kovasti tsemppausta täältä seuraavalle yritykselle kun sen aika koittaa[:)]

Angervo, olen niin iloinen puolestasi! Eikös sinullakin ollut jo jonkun verran yritystä takana? Käythän vielä kertomassa miten seuraava lääkärikäynti menee ennenkuin siirryt odottajien puolelle?[:)]

Täällä näyttäisi olevan mukavasti porukkaa ympäri suomea[:)]

Lasken täällä päiviä lomaan, TJ 8, ei millään malttais keskittyä töihin[:)] Lomalla on sitten aikaa ja energiaa puuhastella miehenkin kanssa ahkerammin[;)] Ei sillä etteikö sitä nytkin tunnu kummasti virtaa löytyvän vielä työpäivänkin jälkeen vaikka töissä olisikin rättipoikki. Kummasti tuo vauvakuume piristää sänkypuuhia[:D]

Huomenta vaan kaikille!

Olen itsekkin mietiskellyt tuota kuinka usein väärät ihmiset saa helpoimmin lapsia.. Siinä missä toiset joutuu yrittään ikuisuuksia ja käymään läpi raskaita hoitoja saadakseen sen lapsia, niin toiset käy kerran kuksimassa ja pamahtaa tosta vaan paksuks.. eikä siinä mitään jos lapsi siitä huolimatta on toivottu vaikkei sen ajoitus olisikaan se milloin itse olisi ajatellut lapsen saavan, mutta sääliksi käy niitä lapsia joita kohdellaan vahinkona..

Toinen mikä nyt vauvasta haaveillessa on ruvennut ärsyttämään entistä enemmän on se että käydään pitkin ja poikin paneskelemassa eikä kanneta vastuuta ehkäisystä jos lapsen saanti ei ole ajankohtaista.. Sitten kun vahinko sattuu mennään ja tehdään abortti.. olen lukenut jostain että on naisia jotka ovat lähes "kanta-asiakkaita" abortti klinikalla! En tuomitse aborttia jos vahinko on kaikesta ehkäisystä huolimatta sattunut ja jos se on TODELLA tarpeen, mutta "ehkäisy" keinona en sitä hyväksy..

Yritän käyttää tätiin käänteistä psykologiaa.. Ostin jätti pakkauksen siteitä, vaikken niitä näillä menkoilla enää montaa tarvitse kun viimeisillään jo on. Mutta ehkä täti ei "uhallaankaan" tule seuraaviin 9 kuukauteen, että "joudun" pyörittelemään hyllyn täytteenä niitä siteitä.. Katsotaan toimiiko..!

Mulla on kummi tyttö 8v. ja pikku sisko 7v, mutta pienen pieniä lapsia ei lähipiisissä ole joihin voisi hoiva viettiään purkaa..

Huomenet vain! Minäkin täällä jo kuikistelemassa... [:)]
Aikalailla samanlaiset fiiliksen Sandyn kanssa, oireetonta aikaa mutta ah niin piinaavaa jännitystä! Ajattelin joka tapauksessa malttaa odottaa lauantaihin ennen testausta, jos ei siis tulva yllätä ennen sitä. Nyt on kp 28 eli just se päivä kun pitäisi menkkojen alkaa... Ehtiipähän viikonlopun aikana asennoitua tuli sitten nega tai se toinen vaihtoehto. [;)] En varmaan osais olla töissä ihan lunkisti jos sattuis et plussa aamusella pärähtäis! Jaahans, taas innostuin haaveiluissani. [:D] Nyyttikin jo kuulostaa siltä, että uutta putkeen vaan eikä enää murehdita tädeistä! [:)]
Mullakin paras ystäväni sai ensimmäisen lapsensa muistaakseni 3 kierrolla alkuun ja toinen tulikin sitten kertalaakista. Ei tasan mee onnenlahjat mut kaverilleni en osaisi olla kade... [:)] Kultasia ne mukulatki!  Kyllä kuulkaa meilläkin vielä onnistaa, sanokaa mun sanoneen!

Aiemmin täällä oli puhetta siitä kuinka melko monella on tuo suhteen laatu sellainen "suhdanne herkkä, mutta nopeasti laantuva" niin liityn tähän joukkoon myös. Eilen tapeltiin kyllä aivan kunnolla aivan todella mitättömästä asiasta, mutta kuinka ollakkaan aikamme riehuttua rakastettiin taas enemmän ku aiemmin. [;)] On se vaan kumma miten sitä pitää välillä ottaa niin kovasti luonnolle myöntää olevansa väärässä (vaikka siis minähän olen aina oikeassa! [8D])

Pahoitteluni _mmj! Todella raskasta jo herättää ne uinuvat toiveet ja tulla taas rytinällä alas! :( Voimia kuitenkin taas uuteen nousuun! :) Niin kuin kaikille muillekki joille täti on tullut kyläilemään! [:D] 

Itsekin odottelen, että milloin hanat taas aukeaa! Testit pysyy negatiivisena niin eiköhän se tässä lähipäivinä ala virtaukset voimistumaan! Huomenna pitäs sitten tulvia, joten taidan myös käydä ostamassa sellaisen tuplahypersuperpakkauksen siteitä ja luottaa Joan*:n taktiikkaan seuraavan tädin estossa!

Toivottavasti teidän käänteispsykologia toimii ja täti pysyy loitolla [:D]
Jänskättää kyl hirveesti teidän puolesta, joilla testaukset lähipäivinä!!
 Me tulvasta kärsivät yritetään sitten tuonne huhtikuun odottajiin[:)]
Mulla ois enää tää viikko töitä ja sit alkais loma! Hedelmälliset ajat sattuu just loman toiselle viikolle, joten pitääkin hoitaa sukuloinnit alta pois heti loman alussa et voi sit olla ahkerasti pupuilemassa kun sen aika tulee [:D]

Voi ei mmj_ oon niin pahoillani sun puolesta[:(], se on niin kauhee paikka, itselläkin vielä tuoreessa muistissa..
Maanantaina tein sitten negan testistä ja heitin toivon tältä kierrolta testin mukana roskiin..[:(]
No nyt sitten vaa odotellaan et alkais ne menkat ja sais uuden kierron käyntiin..plaaah, kun tää on turhauttavaa..
Taidan yrittää pysyä hetken taka alalla täältä keskusteluista jos pystyn,mutta tulen sitten kertomaan jos jotain normaalista poikkeavaa tapahtuu, toivottavasti vaik seuraavaksi plussa uutisten kera tuun tänne.
Onnea kaikille muillekkin jatkoon!![:)]
Ja tuosta siteiden ostosta vielä, ennen kuin rupesin esikoista odottaan ostin kasan niitä ja tulppia ja pikkuhousun suojia kun en osannut varautua että niin nopeasti tärppää ja sitten en tarvinnutkaan niitä 9kuukauteen,heh..et mul ainakin toimi.[:)]

LiVia mäkin aattelin et jättäisin testailun vast viikonlopulle mikäli täti ei tulee kylään ennen sitä... Jotenkin aina on helpompaa se että täti tulee kuin että testaa negan mikä vituttaa suomex sanottuna ihan sikana[:@] saa nähä malttaako sitten olla.... [&:] Meillä on miehet siskot kylässä ja lähtevät perjantaina et testaan varmaan kans vast lauantai aamuna kun mieskin on kotona...mikäli siis nyt tarvii... ei mennä asioiden edelle[&:] Voi hitto et taas jänskättää[:)] Anteeksi kiroiluni[&o]

Kyllä kieltämättä kyselee kärsivällisyyttä nyt! [:D] Tosiaan silloin viime viikonloppuna tuli hieman verta ja sit pari päivää tuhrua ja nyt on ollut sen jälkeen ihan ilman mitään vuotoja. Jos sittenkin olisi ollut kiinnittymistä... Toiveikkaana... [:)] Äsken pisti vasemmalle alavattaan tosi kipeetä, kesti hetken aikaa ja nyt on taas hiljaista.
Koitetaan nyt Sandy tsempata toinen toistamme, ettei tule hötkyiltyä sen testin kanssa. [:)] Todellakin samaa mieltä, että menkat on pienempi paha kuin se nega, vaikka paha sekin...
Mirellalle kärsivällisyyttä myös! Ja peukkuja, että edes ne menkat sitten tulisivat jos ovat tullakseen... Pirhana kun eivät ole kyllä edes odottamisen arvoiset... [:'(]

Heipparallaa kaikille!
Taas tuli niin hieno ilma että ei sovi olla surullinen, mutta silti syvimmät osanottoni mmj_:lle keskenmenosta :(
Ja niille joille ne viheliäiset menkat alkoivat.

Oikein kovia plussatuulia kaikille joilla testiajat käsillä ja tiedän kuinka kurjalta se negatiivinen tuntuu ja menkkojen odottelu.... mutta minä en enää luota niihin kotitesteihin kun negaa mullekin näyttivät tai jotain haamuja ... plääh.
Käyn joka päivä lukemassa teidän juttuja täällä vaikka tuonne odottajien puolelle olenkin siirtynyt!
Ja uskokaa tai älkää... mutta on edelleen niin epävarma fiilis tästä raskaudesta ja pelkään keskenmenoa, mutta kai sitä pitäisi rauhoittua asiasta ja odotella vaan.
Mulla eka neuvola ensi viikon torstaina ja sit testaillaan onko kaikki kunnossa :)

Tekisi hirveesti mieli kertoa kaikille sukulaisille jo raskaudesta, mutta jotenkin just tuo jännittää että jos se sittenkin menee kesken vielä!
Sain eilen kuulla, että mun veljen tyttökaveri on myös raskaana ja heidän vauveli pitäis syntyä tammikuussa!
Eli taas sukuun lisää lapsia :))

Joo-o, alkoihan ne menkat sit lopulta, 3-4 päivää myöhemmin kuin odotin, mut enpä kauheesti uskonutkaan etteivät olisi tulossa. Noh, nyt pääsee taas yrittämään - tuo odottaminen on pahinta, kun ei voi TEHDÄ mitään asian edistämiseksi!! Mut kaks viikkoa eteenpäin, niin sit meidän torpassa pupuillaan ja kovasti! [:D] Ja siihen asti syödään vitamiineja, greippimehua ja muuta tervellistä! Nää onkin nyt sitten minun viimeiset menkat! [;)]

Osanottoni mmj_:lle. Oikein paljon voimia ja jaksamista. :(
Tätihän se sieltä taas tuli, ja oikein mallikkaasti ajallaankin. En oikein löydä mitään sanottavaa, kun ärsyttää niin paljon tämä odottelu ja yrittäminen. Meni jotenkin fiilikset ihan maahan, kun eilen illalla alko tulemaan kunnon menkkaoireet. Ääh. Kai sitä pitäs vielä näin lyhyen ajan yrittämisen jälkeen olla koko mieli täynnä toivoa ja intoa, mutta hukkasin sen nyt johonkin.
Miehellä alkoi loma ja se huikkas menkkojen alkaessa, että "Eikö ne menkat voi tulla, vaikka oliskin raskaana.." Oli jotenkin lohduttavaa kuulla sen suustakin jotain pienen toivon kipinää, kun itellä se tahtoo olla koko ajan sitä, että ettii niitä mahdollisuuksia raskaana olemiseen vaikka mistä. Tuntuu, että sormet on turvonneet ja hampaankin kolotus on varmasti merkki siitä, että nyt on tärpänny. Ja sitten kun niitä negoja testailee yhä uudelleen ja on näkevinään siinä testissä kaksi viivaa, kun aikansa sitä käsissä pyörittelee, ja saakin vain lopulta vuotoa juuri ajallaan, niin ei oikein jaksa esittää kellekkään, että "kohtahan me jo päästään yrittämään uudestaan..". Tunnen itseni hulluksi näiden tuntojen ja aavistusten keskellä! Luin jostakin raskauskeskustelusta, että miksi ei voisi olla jotain selvää merkkiä siihen, että on raskaana. Esim. vaikka napa muuttuisi vihreäksi, niin ei jäisi kenellekkään epäilyksiä. Ja minä yhdyn tällä hetkellä todellakin tuohon. :)
Anteeksi paasaus. Mutta ehkäpä juurikin te ymmärrätte.

jko komppaan sua ihan täysillä! Sanoit kaiken mikä oli mullaki taas tänä aamuna mielessä kun tein vaihteeksi sen nega testin (vaikka en aikonutkaan tehdä testejä ennen ku se täti on tosi myöhässä)!

jlko olen pahoillani tädistä[:(] Se pelko täällä itelläkin on koko ajan persiissä[&:] nöppönen tsempit myös sinne suunnalle[&:] 

Mä en ole uskaltanu tehdä vieläkään testiä vaik menkat jo 2 päivää myöhäs... Kummallisia maha vihlasuja on eilen ollut mitkä vihloo nivusiin saakka ja yöllä heräsin ihan mielettömään pissa hätään yhden tienoilla ja aamulla en meinannu töihin keritä ku pissat meinas tulla housuun[&:] Voi olla et taas kuvittelen näitä oireita kuten muinakin kuukausina mut näin tällä kertaa. Tissit on arat myös ja aamulämpö oli taas 37.1 tosin mul on vähän kurkkukipua ja oon aivastellu mut toisaalta oon kuullu et myös flunssaoireet voi olla merkki...jostain... vai mitä ootte mieltä? Noh jos nyt jaksaisin viel kuitenkin rauhas odotella ja testata sit huomen aamul tai lauantai aamuna viimeistään[;)] Peukut pystyyn siis[:D] Mielummin ottaisin ne menkat kuin nega testin[&:] jaahas ja jos yrittäis taas töitäkin tehdä[;)] mut ajatukset on kyl jossain ihan muualla...

Pahoitteluni jlko_ [X(] Tiedän ja ymmärrän tunteesi täysin,täällä meneillään kp3..
Sandylle tsemppiä!Toivotaan parasta[:)]

Takaisin