Joko jouluvaloja voi ottaa käyttöön?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä mieltä olette, voiko joulu-/kaamosvaloja ottaa jo käyttöön? Onko teillä niitä jo käytössä?

Alkaahan illat olla jo pimeitä että sinällään voisi. Tosin siinä kohtaa kun lapset alkaa mennä nukkumaan ei ole kovin pimeää, joten ehkä me ripustetaan niitä sitten kun niistä alkaa olla lapsillekin (tai esikoiselle) iloa. Portaissa meillä kylläkin on ollut valosarja jo muutaman vuoden kesälläkin. Siihen tulee huonosti ikkunoista valoa, joten ne on kivat kulkuvalot jos on vähänkin hämärää.
 
Täälläkin on kausivalot jo pihalla luomassa tunnelmaa. Sisällä on vielä liian aikaista joulutähdille ja kynttelikölle (tai siis jokainen tyylillään, mutta meille liian aikaista), mutta ulos voi mielestäni laittaa heti kun siltä tuntuu :)
 
Mä oon ollu aika vankkumaton kannassani, että jouluvalot kuuluu joulukuuhun. Mutta onhan se syksyn tullen hieman haastavaa navigoida iltapimeällä autolta kotiovelle, kun ei oo valonhäivää missään. Pihavalojakaan ei viittis päiväsnäölle jättää palamaan työpäivän ajaksi. Joten valonauhat ajastimella on ajaneet asiansa. Mutta se on varmaa, että ne on kausovalot, ei missään nimessä jouluvalot. Cat With Tears Of Joy Vielä ei olla laitettu, mutta ehkä pian olis aika.
 
Mä ootan jo hirveesti joulutilpehöörien laittamista sisälle. En kyllä ihan vielä kanssa kehtaa. Tervetuloa jouluruoka, suklaarasiat ja kuusi.

Nyt on ihana joulu luvassa kun poika sen verran iso että ymmärtää lahjojen päälle. Blue Heart
Mäkin odotan! Laitan heti kun Halloween ohi niin hämähäkkien ja luurankojen tilalle tontut ja muut joulujututCat With Tears Of JoyBeating HeartBeaming Face With Smiling Eyes Meilläkin 1,5v ymmärtää vasta nyt tulevana jouluna niin ihana kattoo Beating Heart
 
Meillä oli edellisessä asunnossa led-valoja vaikka muille jakaa, tänne ei olla laitettu vielä(kään). Ne on kivat kun saa vaihdettua väriä ja vaikka vilkkumaan, mut ei niitä esim. kesällä tartte pitää päällä. Mut voi jos haluuBeaming Face With Smiling Eyes
 
meillä on aika perinteiset puihin ripustettavat kirkkaat valoketjut, oon itse yrittänyt malttaa loka-marraskuun vaihteeseen niiden kanssa. sitten talvella ne saattaa olla joskus maaliskuullekin asti Beaming Face With Smiling Eyes ajattelen niitä kyl kans enemmän kausivaloina. Collision
 
Mä oon aika perinteinen näitten valojen kanssa ja itse laitan aikaisintaan vasta marraskuun viimeisellä viikolla.
 
Alkaa meille ilmestyä valoja. Joulun aikaan meillä on joka huoneessa vähintään yhdet valot + kuusi olohuoneessa. Nyt on laitettu meidän makuuhuoneeseen iltaimetysvaloksi ja esikoinen halusi omaansa myös. Pieni jouluvalosarja valaisee juuri sopivasti että näkee, mutta ei ole liian valoisaa kun laittaa vauvaa yöunille. :)
 
Takaisin
Top