Joko jo???

AIK

Silmät suurina ihmettelijä
Joko on kesäkuisista joku ehtinyt synnyttämään?
Mulla 6.6. laskettu aika ja ihan valmista kauraa täällä :sad001 Oon ollut kotona jo hurjan monta viikkoa, kun jäin työkyvyttömäksi käsien ja sormien turvotuksen takia ja tuntuu niin suunnattoman pitkältä ajalta tämä lopun ajan odottelu...

Teillä, joilla lähestyy synnytys, millaisia oireita ollut? Mulla viime maanantaina ultrassa/sisätutkimuksessa todettiin pään kiinnittyneen oikeaan asentoon ja kaula lyhentynyt senttiin..seuraavana päivänä irtos limatulppa ja nyt alaselän kipuilua..

Tsemppiä kaikille :wink
 
mulla oli la 9.6 mutta tyttö päätti syntyä 2.5 onneksi terveenä ja hyvinvoivana. pikkuinenhan tuo on mutta oikein reipas yksilö. vaavilla oli pää kiinnittynyt lähtökuopilleen jo useaa viikkoa ennen synnytystä ja supistuksia oli tosi paljon. 2.5 yöllä meni sitten lapsivedet ja viikkoja oli 34+4.
 
mulla oli la 9.6 mutta tyttö päätti syntyä 2.5 onneksi terveenä ja hyvinvoivana. pikkuinenhan tuo on mutta oikein reipas yksilö. vaavilla oli pää kiinnittynyt lähtökuopilleen jo useaa viikkoa ennen synnytystä ja supistuksia oli tosi paljon. 2.5 yöllä meni sitten lapsivedet ja viikkoja oli 34+4.
 
Meillä 2.6 laskettuaika, alkuviikosta kätilö sanoi sisätutkimuksessa vauvan laskeutuneen jo hyvin alas ja että kaula kokonaan hävinnyt eli lähtökuopissa täälläkin ollaan :) tosin voihan se vielä tuosta huolimatta viihtyä siellä tovin, mutta kyllä nyt on jo alkanut odottelemaan että millon tulee lähtö. Vointi on tosin hyvä, että ei ole vielä tullut sen puoleen sitä oloa että saisi jo syntyä, mutta muuten ei jaksaisi enää odottaa!
 
Mulla laskettuaika on vasta 23.6, että kuukausi olis vielä odottelua. Ultrassa 13.5 kuitenki paikat oli pehmentyny ja sormelle olin auki, mutta voi olla et menee viel aikaa enne ku on tosi kyseessä :D Alavatsakipuilua on ollu ja välillä selkää hieman jomottelee. Elikkä odottelua odottelua vain :) ja kyllä mäkin niin ootan et saan pikkusen syliin! (:
 
täällä LA 3.6
Tässä nyt on viikon verran supistellut iltaisin/öisin useamman tunnin säännöllisesti, suht napakasti. Vatsa on toiminut turhankin sutjakkaasti.
reilu 2 viikkoa sitten oli lääkäri niin paikat oli pehmentynyt ja sormelle auki, mut kaulaa oli vielä se sama 3 cm jäljellä kuin aiemminkin. Vauva ei oo vielä laskeutunut kunnolla, eikä siis kiinnittynyt..
Koko ajan tuntuu että enempi vauva on alkanut laskeutumaan. ja uskoisin noiden tuntuvien supistusten jotain vaikuttavan :)

Esikoinen syntyi 38+1, ja sekös tässä malttamattomuutta hirveästi lisää kun nyt on menossa 39+1. Ja lääkäri ja neuvolatäti molemmat höpöttää että kyllä se sieltä ennen laskettua tulee kun esikoinenkin tuli, mutta...
No Perjantaina on neuvola ja jos sit sais äippäpolille lähetettä vauvan koon vuoksi ja josko siellä sit jotain käynnistys suunnitelmiakin tehtäis :)
 
Mulla laskettuaika olisi 6.6., mutta kaveri ei ole kääntynyt vieläkään. Sektio siis tiedossa huomenna!
On toisaalta stressaavaa tietää etukäteen tarkka synnytyspäivä, kun nyt on koko ajan vaan mielessä että onko kaikki valmiina ja mitä oon unohtanu ja mitä voisi vielä tehdä mitä sitten ei voi ja ja ja.....

Mutta huomenna siis näemme hänet, pienen tyttären tai poikamme :)
 
Tsemppiä Simarlee sektioon - huomenna on jo vauveli sylissä :binkybaby . Varmasti tosi jännää, mutta eipähän tarvitse odotella, etä millon...

Täällä laskettu 8.6 ja esikoista odotellaan... Ei mitään ennakoivaa tapahtunut eli jännitellään vaan...
 
Täällä syntyi poika 30.5 klo 1.14. RV 38+5 virallisesti. Tiistaina oli neuvola eikä ollut vielä mitään merkkejä omassa olossa että vois pian syntyä. Olin ihan varma että käynnistykseen mennään ison koon vuoksi, mutta niin vain hän päätti syntyä ihan itsekseen. :)
 
Huomenia, täällä neiti päätti syntyä 21.5.2013 :) raskausviikkojen ollessa tasan 35+0. pituutta hänellä on 49cm ja painoa 3050g :) :Heartred
Laskettua aika olisi tosiaan ollut vasta 25.6. Mutta ei tällä kertaa menty siihen saakka. Tyttönen on vielä vastasyntyneiden teholla, saa nähdä koska hän kotiiutuu sieltä. Tänään selviää olisko mahdollisesti se päivä jo huomenna tai vasta?! ei enää haluaisi neitiä jättää sairaalaan kertaakaan ja tämä ajelu alkaa tuntua, kun edestakainen matka on 88km.
 
Täällä valmistaudutaan sektioon perätilan vuoksi, joka olis nyt sitten sovittu 11.6, kun laskettu aika olisi ollut 15.6. Jonkin verran ollut jo supistuksia ja olo alkaa olla tukala joten katotaan tuleeko jo ennen. Onnitteluja vauvan jo saaneille :)
 
Meillä vauva syntyi rv 41+0 eli viikko lasketunajan jälkeen joka olisi ollut 2.6 ja tarkoituksena oli käynnistää viime lauantaina, mutta supistukset alkoivatkin itsestään lauantain vastaisena yönä ja la-su välisenä yönä syntyi meidän poika ihan itsestään :Heartred
 
Täällä olis 21.6 laskettu. kipuja on tullu parin viikon aikana jos jonnimoista. Tositoimiin olisi jo mukava päästä. supistuksia on nyt muutamana päivänä ollunna, ihania..
 
Mulla la on 26.6 :) Eli tasan viikon päästä! Jänskättää kauheesti. Ei yhtää tiedä millon se tulee maailmaan. Supistuksia on tullu nyt varmaan kohta viikon..Semmosia kipeempiä mitkä erottaa niistä harjotus suppareista..Housuihinki on lorahellu jotakin TOSI vetistä,mistä ei kuitenkaan jää tummii alkakreihi läiskiä,et oisko sit tosiaa valkkaria? Toivottavasti ei ainakaa lapsivettä tihkuis mistään! Nyt aamusta saakka supistellu mut ei kipeesti. Kummasti sitä elättelee toiveita et joko NYT vois alkaa tapahtua. Heh. No jospa ei menis kauaa kun saadaan nyytti syliin.:Heartred Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille mammoille :)
 
Mulla la on 26.6 :) Eli tasan viikon päästä! Jänskättää kauheesti. Ei yhtää tiedä millon se tulee maailmaan. Supistuksia on tullu nyt varmaan kohta viikon..Semmosia kipeempiä mitkä erottaa niistä harjotus suppareista..Housuihinki on lorahellu jotakin TOSI vetistä,mistä ei kuitenkaan jää tummii alkakreihi läiskiä,et oisko sit tosiaa valkkaria? Toivottavasti ei ainakaa lapsivettä tihkuis mistään! Nyt aamusta saakka supistellu mut ei kipeesti. Kummasti sitä elättelee toiveita et joko NYT vois alkaa tapahtua. Heh. No jospa ei menis kauaa kun saadaan nyytti syliin.:Heartred Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille mammoille :)
 
täällä laskettu aika oli 15.6, mutta vielä ei ole masuasukki suostunut hylkäämään yksiötänsä. Eilen supisteli pidempään kipeämmin, minkä seurauksena irtosi limatulppa. Sen jälkeen supparit loppuivatkin. Nyt tässä odotellaan ja toivotaan, että synnytys käynnistyisi. Jos saataisiin pieni juhannus Jussi : )Mutta tsemppiä jokaiselle odotukseen!
 
Minulla oli myös LA 15.6 mutta eipä ole meidänkään pikkuherra vielä suostunut tulemaan ulkomaailmaan.. :) Ja suppareista ei ole minkäänlaista tietoakaan ollut. Käytiin tiistaina 18.6 lääkärissä ottamassa ylim painoarvio vauvasta, jossa samalla lekuri suoritti kovakouraisen sisätutkimuksen siinä toivossa jos se nopeuttaisi tilannetta. Voi olla että eilen irtosi limatulppa mutta siitäkään en ole ihan satavarma, uskoisin kuitenkin että se oli. Saas ny nähdä milloin sitä pääsee tositoimiin, on tää raskaushomma nyt jo nähty :wink Sain tänään postissa ahanvarauksen sairaalaan mahdolliseen käynnistykseen 27.6 (yliaikaiskontrolli)

Mutta niinkuin mun joaikinen tuttu mulle kokoajan hokee "eihän sinne ole kukaan koskaan jäänyt, kyllä se pian syntyy"
Tsemppia kaikille kesämammoille, ja hyvää Juhannusta!
 
Täällä par aikaa kellotan suppareita. olo on jo sellanen ettei uni tuu. nyt olisi sitten 40+1. toivotaan, että tänään tapahtuu.
 
Mulla oli laskettu tossa 23.6! Täs on ollu jo parisen viikkoo melkoset olot, kun välillä supistellu, jomotellu alavatsaa ja alaselkää, mutta tositoimiin ei vielä oo päästy :s Kaikki ässät ja muut poppakonstit on kokeiltu, et voin todeta sen että ne tulee sit ku on valmiita :D on nää vikat päivät kyllä melkosta odottelun tuskaa. Toivon vaa et syntyis ihan luonnollisesti ettei tarttis käynnistellä. Peukut siis pystyyn! Ja tsemppii myös muille kesäkuun mammoille! (:
 
Samanlaisia tuntemuksia täällä ku sulla viki, nyt jo reilun viikon. Neljä päivää yli, eikä tuu. Illat o kaiken rankimpia, ku vaan kuulostelee kehoaan ja kipujaan, että no joko joko. Huhheli. Tsemii =)
 
Takaisin
Top