Joko äitiyshousuihin?

Täällä ei passaa oikein mitkään housut tällä hetkellä, paitsi legginssit ja collegehousut. Olisi kiva pitää jotain siistejäkin housuja välillä, mutta kun omat farkut ei mene enää kiinni ja mammahousut ei pysy vielä jalassa niin oleppa siinä sitten.:rolleyes: Rv 12 nyt siis menossa.

Minä tuskin hommaan ollenkaan mammahousuja collareissa meen...pitäs kyl hommata lissee housuja... :/

Tällä viikolla kävin nt-ultrassa ja heti sen jälkeen kävin ostamassa parit mamma farkut ja mamma legginsit.Olen tämän viikon käyttäny äitiyshousuja ja sanon että tykkään! Ihanimmat housut mitä olen koskaan piettäny,ei purista! :) rv12+6
Mistä tähti92 ostit?

Mä kävin perjantaina ostamassa parit mammafarkut ja -sukkahousut. Onissa farkuissa saanu jo muutaman viikon pitää iltaturvotuksen aikaan nappia kuminauhalla. On kyllä supermukavat nää mammamallit, vaikkei yläreuna nyt ihan vielä pysy kunnolla ylhäällä.

Täällä ei passaa oikein mitkään housut tällä hetkellä, paitsi legginssit ja collegehousut. Olisi kiva pitää jotain siistejäkin housuja välillä, mutta kun omat farkut ei mene enää kiinni ja mammahousut ei pysy vielä jalassa niin oleppa siinä sitten.:rolleyes: Rv 12 nyt siis menossa.
Joo täällä myös mammahousujen kanssa yhtä nostelua, mutta mieluummin niillä ja pitkällä paidalla kuin kaikilla muilla pökillä jotka kiristää. Pitää ehkä laittaa henkselit . ;)

Itse tilasin just h&m:ltä parit mammafarkut ja yhet mammaleggarit :wink meidän kaupungissa jotenkin surkee valikoima h&m:n myymälässä et totesin helpommaks tilata :woot:

Alkoi hävettää jatkuva collareissa kulku joten kävin tänään ostamassa parit mammafarkut. Toivottavasti näitten kanssa pärjäis pitkälle.

Varmaan pitää itekin ruveta katteleen Iltaisin on varsinkin epämiellyttävä olo farkuissa, aamuisin viel menee hyvin. Töissä on onneks työvaatteet erikseen ja voi pitää housuja auki, kun työtakki tulee päälle :wink

Mä olen nyt käyttänyt silloin tällöin raskaushousuja, kohta varmaan siirryn kokonaan niihin, kun alkaa tällä masulla olla vähän kokoa. :)

Tajusinpahan tuossa, että mun kaikki mammikset on kaverilla lainassa yksiä lukuun ottamatta, joten vissiin kuljen näissä collareissa oikeesti ainakin tuonne raskauden puoleen väliin. :shifty:

Ootteko ostaneet jostain treenivaatteita? Lähinnä trikoita? Mistä vois löytää? Tai ootteko löytäneet jonkin merkin tai mallin, missä ois vatsalle ystävällinen vyötärö? Omat kiristää vyötäröltä liikaa, ja vyötärönauhan asetteleminen vatsan alle ei onnistunut kovinkaan nätisti :hilarious:

Ootteko ostaneet jostain treenivaatteita? Lähinnä trikoita? Mistä vois löytää? Tai ootteko löytäneet jonkin merkin tai mallin, missä ois vatsalle ystävällinen vyötärö? Omat kiristää vyötäröltä liikaa, ja vyötärönauhan asetteleminen vatsan alle ei onnistunut kovinkaan nätisti :hilarious:
Mä ostin Casallin "refined long leg thight"-trikoot jois on kivan korkea vyötärökaitale jonka voi kääntää tai jättää ylös. Tulee mulle ylhäällä ihan kylkiluihin asti tosin vielä. On mukavat. Harmi vaan kun ekalla käyttökerralla tuli takapuoleen silmäpako - purkautu kuin sukkahousut konsanaan.

Katselin myös Lindexin nettisivuilta että myyvät äitiystreenitrikoita, mutta kokeilemassa en ole vielä käynyt.

Hei kiitti, noi Casallin trikoot näyttää tosi hyviltä! :) Ja niitä pystyis käyttämään sit jälkeenpäinkin. Mäkin selasin tänään tota Lindexin valikoimaa, ja etsin trikoita, mut näköjään kaikkea ei voi huomata... :grin Täytyy varmaan käydä sovittamassa niitäkin ja kattoa kummat olis mukavammat..

Osaisiko joku vinkata, mistä saisi siistit mustat housut?! Töissä tarvisin ja vanhat ei mee kiinni..:meh:

Mä tarvisin kans siistit mustat suorat housut töihin. On mulla yhdet mustat pillifarkut ne varmaan täytyy laittaa jos ei muuta löydä. Alkaa työhousut puristaa. Välillä oon kuminauhaakin käyttänyt... :P

Joogaan tarvisin kans jotkut tyköistyvämmät housut. Salilla oon käyttänyt collareita mutta en niitä haluis joogaan laittaa. :/

Mä tarvisin kans siistit mustat suorat housut töihin. On mulla yhdet mustat pillifarkut ne varmaan täytyy laittaa jos ei muuta löydä. Alkaa työhousut puristaa. Välillä oon kuminauhaakin käyttänyt... :p

Joogaan tarvisin kans jotkut tyköistyvämmät housut. Salilla oon käyttänyt collareita mutta en niitä haluis joogaan laittaa. :/

Mä eilen selailin netistä äitiysvaatteita h&m:llä oli mustat mun mielestä siistit housut tarjolla. Mietin niiden ostoa, mut päädyin kuitenkin mustiin farkkuihin :grin Sit kävin viikonloppuna treenivaateostoksilla sovittamassa housuja. Ostin Niken tight fit-trikoot. Oli (nimestään huolimatta) tosi mukavat päällä :happy: eivät kiristäneet ja puristaneet liikaa vatsan kohdalta..

Kiitos! Pitääkin vilkaista. Aiemmin en oo hmltä kun farkkuja vaan löytänyt :)

Ma olen just siina vaiheessa, etta maha on kasvanut ja normihousut puristaa, mutta mammahousut ei pysy jalassa. Laihdutin esikoisesta jaaneet vauvakilot alkuvuodesta ja kaytan nyt sitten niita pari kokoa isoja normivaatteita. Onni onnettomuudessa, etten ollut laiskuuttani ehtinyt kaikkia kaappejani siivota kevaalla... :)

Perusmerkkien lisaksi Noppies-merkilla on muuten myos kauniita vaatteita ja tosi tyylikkaita tyovaatteita. Myos jo mainittu Mamalicious on kiva.

Takaisin