Jaksaako kukaan lähteä arvuuttelemaan ihan vaan ajankuluksi :)

_Karkki_

Oman äänensä löytänyt
Elikkä, koska raskauduin ekasta kierrosta kierrukan pois oton jälkeen en ole ihan varma kiertoni pituudesta (kierrukan kanssa n.26pv)

Tämähän selviää ultrassa, mutta ihan vaan huvikseni kyselen mitä arvelette :bookworm:

3.2, kierron 26.pv alkkareissa pikkasen kuivunutta verta. (Nännit kipeät)

8.2, kierron 31.pv rinnat todella kipeät, sama kuin nyt, eli tästä lähtien ovat olleet todella arat, r-testi puhdas nega.

14.2, kierron 37pv. vahva plussa pärähti saman tien ip.virtsasta (eli olisi varmasti näkynyt jo aijemmin viikolla)

En itte osaa yhtään laskea enkä saa päähäni onko tuo 3.2 veri ollut ovis vai kiinnitys?
Hölmöintä tässä että menkkajomoja ja muita raskausoloja oli jo suht aikasin mutta silti negaa...Tuo 3.2 oli maanantai ja koko se viikko ja siitä lähtien aaltomaista pahoinvointia.

Tiedän että täällä on fiksuja naisia :happy: Help!
Vai meneekö liian sekavaksi?! :shy:

Soppaa hämmentää se että kierrukan poiston jälkeen tuli verta kierron 21pv( 6pv kierrukan poistosta), sitten välipäivä ei mitään ja kp.23 alkoi menkat. Nämä siis viimeiset menkat minulla.
Eli viime kuukautisten ensimmäinen vuotopäivä on joko 9.1 ja 11.1 :confused005
 
Muokattu viimeksi:
Kaikki on kyllä niin yksitöitä, niin vaikea arvailla milloin näkyisi testissä, mutta itsellä on raskaustestissä alkanut joka kerta (5 raskautta) ihan haalea haamu näkyä dpo 9-10 alkaen. Eli ihan vaan sen perusteella sanoisin että tuo 3.2 on ollut ovulaatio ja 8.2 testattu nega on ollut juuri kiinnitymisen aikaan jolloin ehkä oireita alkanut jo tulemaan, mutta ei ihan vielä ole näkynyt testissä. Ja siis ihan arvauksia vaan :grin toki jos kiinnittyminen olisi tapahtunut 3.2 (esim. dpo 6) niin ei tuo 8.2 (esim. dpo 11) nyt liian myöhäistä negatestillekkään ole, vaikka itse jo selvän haamun aina silloin saanut.

Mulla kierukkojen poistosta alkanut aina suoraa viikon vuoto (menkat?) ja sen jälkeen onkin vuodelut eka kierto vähän miten sattuu. Ja tämä siis 2x. Seuraava kierto onkin sitten jo ollut ihan normaali ja muutaman kierron jälkeen raskaudet alkanut.
 
Muokattu viimeksi:
Kaikki on kyllä niin yksitöitä, niin vaikea arvailla milloin näkyisi testissä, mutta itsellä on raskaustestissä alkanut joka kerta (5 raskautta) ihan haalea haamu näkyä dpo 9-10 alkaen. Eli ihan vaan sen perusteella sanoisin että tuo 3.2 on ollut ovulaatio ja 8.2 testattu nega on ollut juuri kiinnitymisen aikaan jolloin ehkä oireita alkanut jo tulemaan, mutta ei ihan vielä ole näkynyt testissä. Ja siis ihan arvauksia vaan :grin toki jos kiinnittyminen olisi tapahtunut 3.2 (esim. dpo 6) niin ei tuo 8.2 (esim. dpo 11) nyt liian myöhäistä negatestillekkään ole, vaikka itse jo selvän haamun aina silloin saanut.

Mulla kierukkojen poistosta alkanut aina suoraa viikon vuoto (menkat?) ja sen jälkeen onkin vuodelut eka kierto vähän miten sattuu. Ja tämä siis 2x. Seuraava kierto onkin sitten jo ollut ihan normaali ja muutaman kierron jälkeen raskaudet alkanut.

Kiitos pähkäilystä :happy:

Tää on eka kerta kun mulla ollut kierrukka, aijemmin 2x pillerit ja sitten oli ehkäisyrengas. Joka raskaudessa heti ollut vahva plussa ja helppo laskea LA, paitsi kaksosista, sanoin että oon ehkä rv.8 olinkin rv14 :hilarious:

Ärsyttää kun en tiedä rv:tä, en oo ees neuvolaan vielä soittanu. Ens viikolla varmaan sitten, eipä sillä kiirettä vielä. Se saa sit siellä arvailla :grin
Olin vaan silloin 8.2 sata varma että plussa näkyy, kyllä sitä jo senverran omaa kroppaansa tuntee mut voi tosiaan olla todennäköisintä että silloin vasta kiinnittyminen.
 
Voihan se tosiaan olla että ei vaan ole vielä sillon 8 pv näkynyt testissä ja vaikka seuraavana olisikin jo näkynyt :rolleyes: kannattaa kysellä neuvolasta ultraa lasketun ajan selvittämiseksi:wink toisethan on herkempiä oireilemaan raskaana ollessa. Mulla ekat raskausoireet alkanut samalla kuin raskaustesissäkin ihan haalea viiva näkynyt (jos siis on oireita ollut, nyt ei) , mies ei edes niitä ole positiiviseksi testiksi tulkinnut, eli on tuo hyvin mahdollista että 3pv vuoto ollut kiinnittymistä
 
Voihan se tosiaan olla että ei vaan ole vielä sillon 8 pv näkynyt testissä ja vaikka seuraavana olisikin jo näkynyt :rolleyes: kannattaa kysellä neuvolasta ultraa lasketun ajan selvittämiseksi:wink toisethan on herkempiä oireilemaan raskaana ollessa. Mulla ekat raskausoireet alkanut samalla kuin raskaustesissäkin ihan haalea viiva näkynyt (jos siis on oireita ollut, nyt ei) , mies ei edes niitä ole positiiviseksi testiksi tulkinnut, eli on tuo hyvin mahdollista että 3pv vuoto ollut kiinnittymistä

Gaaah, kunpa tietäisi :wtf:
 
Takaisin
Top