Ja armoton ketutus!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja basura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan vitutuksen multihuipentuma! Täyttelen noita kansankidutuslaitoksen papereita sattuneesta syystä vasta nyt. (Verenpaine on ollu ilmanki korkealla...) Nyt näyttää lupaavasti siltä, että mun 6kk edeltävät työtulot jää 300e alle sen, että mun palkkatulot olis parantunu 20%! Saako hajota?

ALKUPERÄINEN: ninniw

Voihan vitutuksen multihuipentuma! Täyttelen noita kansankidutuslaitoksen papereita sattuneesta syystä vasta nyt. (Verenpaine on ollu ilmanki korkealla...) Nyt näyttää lupaavasti siltä, että mun 6kk edeltävät työtulot jää 300e alle sen, että mun palkkatulot olis parantunu 20%! Saako hajota?

Mulla oli samaa luokkaa, otti tovin päähän - olis voinut jättää ne pari palkatonta pitämättä... Kunnes omilla tiedoillani laskin kelan sivuilla eroa - ei ollutkaan nyt sitten niin kovin suuri siinä korvauksessa... Ja ne laski sen jotenkin eri tavalla siellä kelassa: sain laskurilla, että kannattaa hakea viim. 6kk perusteella, mutta kelkka kääntyikin sitten kelassa. Aion vielä tarkastaa, kun lopulliset tiedot (en kyllä tiedä saako sitten enää hakea muutosta, kun tuossa päätöksessä oli valitusaika 1kk).

No joo, eihän se tee ku 150e/kk suunnilleen, ku isäntä laski. Ja työnantaja kuitenki maksaa mulle palkan muutamalta ekalta kuukaudelta, joten äitiysrahakaudelta tuo ei jää kovinkaan suureksi tappioksi.

Kannattaako mun hakea sitten vanhempainrahaa vasta myöhemmin? No, se selviää kansankidutuslaitoksella, jahka huomenna roudaan nuo lappuni (taas) sinne. Ja tod.näk. pidetään isännän kanssa vanhempainrahakausi suunnilleen puoliksi, niin saadaan siitä suurin rahallinen hyöty, kun kummallakin laskee veroprosentti.

Sain juuri kuulla että joku on meidän firmassa hävittänyt mun pitkän sairaslomalapun ja sen takia mulle on maksettu ihan liikaa palkkaa. [:@] Pääsen jotenkin maksamaan puolet palkasta takaisin ja pääsen hankkimaan vielä uudestaan sen saikkulapun. Kiva kun itse joutuu asiasta kärsimään vain koska joku on jossain mokannut. Lapun kuitenkin toimitin pomolle ja pomo laittoi sen sisäiseen postiin. Nyt kyllä ketuttaa todella pahasti! Terveisiä sanonko mistä [:@][:@]

täällä yöt menny valvoessa ja erittäin herkällä tuulella ollut... kauheinta on se että kun silmät laittaa kiinni niin silmissä näkyy melkeimpä kuvina kaikki mitä päässä pyörii... kyllä pitää ihmisen miettiäkki kaikkee mahdollista... toivottavasti nyt miehenki kanssa asiat alkaa menemään parempaan päin... täytynee vaan ottaa rennommin ja laskee toisesta korvata sisään ja toisesta ulos kaikki miestäni nyppivät asiat ja yrittää saada tämä oma mielen tila hallittua, mutta kun ei vaan sille mahda itse mitään että paska olo ja ketuttaa ja tekee vaikka mitä yhtäaikaa... :D olis kivaa jos vois lähtee ulkomaille lekottelemaan palmujen alle loppu ajaksi ja kuunnella vaan meren kohinaa... :D tosin se lämmin vois olla aika raskasta nyt näin lopussa...

niin... mulla onneksi on se onni siinä että saan olla suurimman osan ajasta yksin kotona kaikessa rauhassa kun mies niin paljon töissä... :D kyllä sitä mietitään vielä eloa yhdessä mutta kyllä tilanteen pitää muuttua tosissaan että homma pelaa ja jatkuu... on se kyllä ihana kun on tällaisia foorumeita jonne voi avautua ja lukea toistenkin tulevien äitien ajatuksia ja tuntemuksia... muuten olo olis kyllä aika yksinäinen ja kuvittelisin olevani ainut jolla on "vaikeeta".. tuleville isukeillekkin pitäis foorumi olla missä miehet sais käydä tuntojaan purkamassa ja lukemassa isyys juttuja :D mutta kuinkahan moni mies sellaisesta olis kiinnostunut loppujen lopuksi?! :D

Takaisin