Jännittävä haamuviiva

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulis jo kunnon leffaviivat, niin ei tarttis koko ajan miettiä, et vahvistuuko vai ei !!!! :D

Mukana! :)
Tiistaina tein testin joka näytti raskaana 2-3 viikkoa :) epätodellinen olo! hirvee väsymys koko ajan, menkkajomotusta ja lievää pahoinvointia. Rinnat tuntuu painavilta ja on kipeät.. Neuvolan täti arvioi laskutuksiajaksi 29.4-1.5 :) esikoista odotellaan :) :-*

Muokattu viimeksi:
Oonami woohooo, tervetuloa joukkoon! :) Meitähän on jo monta! Toivottavasti kaikkien kyytiläiset pysyvät mukana :) !

Tämän aamuinen testiviiva hieman selvempi, tosin one stepin testillä, mut raskaana ollaan. :)

Pitäiskö jo kohta luoda tuo toukokuisten la lista, kun meitä tosiaan muutama jo onkin. Tosin itse en oo varma osaisinko sitä tehdä.

Täällä ei oo taaskaan tummunut edelliseen nähden? Vai mitä mieltä olette? :/

Liitteet

• 1503653855051.jpg
    1503653855051.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 106
Tässä vielä 4 viimeisimmän päivän tikut järjestyksessä. Ei meinaa tummua :'( ?!

Liitteet

• 1503654498348.jpg
    1503654498348.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 126
No on jonkin verran tummunu kyllä kun vertaa ekaa ja vikaa.. ei välttämättä tarvii olla ees tummempi, selkeä plussa toi on..mutta ymmärrän tuskan.. mikä pp?

Jennis, kyllähän se on tummunut pikkuhiljaa, plussa mikä plussa, tikuissa voi aina olla eroja. Kokeile seuraavaks vaik viikkonäytöllustä testiä, jos se rauhoittais sun mielen? :)

Huh, hyvä kuulla! Mä nikn stressaan kun yhden km kokenut :/ viikkonäytöllinen testi on hyvä idea! :)

Täälläkin pärähti vielä haalea, mutta selkeä viiva testiin! Edellinen tärppi meni kesken toukokuun alussa ja tämän pikkuisen laskettu aika laskurin mukaan on 6.5. On se elämä joskus ihmeellistä :).

Täällä myös plussat tällä viikolla! Olin ihan varma oireista että raskaana oon ja tein testin jo dpo 11, ihan selkeä plussa jo sillon :eek: nyt olis menossa rv 4+2 ja LA 2.5 laskurin mukaan :) pelko koko ajan mukana, kun viime raskaus ei päättynyt hyvin.

jennis, tuossahan on jo upeat viivat!!! :)

Itse pääsen vast nyt illast testailemaan kun kävin äsken ostamas lisää tilkutestejä ja samal kun raskausvitamiineja hain apteekist viikkonäytöllinen cb.n testi tarttui mukaan. En tosin tiedä milloin sen uskallan/viitsin tehdä. Keväällä kesken mennyt raskaus näytti "ylimääräisiä" viikko jo alussa, mut ilmeisesti mulla alussa nousee aina nopsaa se hormoonitaso kun ei ollut kaksoisraskaus ultran mukaan, vaik lääkärikin sitä epäili verikokeiden tason takia.

Jennis tosi vahva nyt!! Tässä mun testit.. ylhäältä siis pp9 ilta, pp10 aamu, pp10 ilta, pp11 aamu. Ei oo vahvistunu mut sitä ootellessa...

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    688.7 KB · Katsottu: 120
Takaisin