Jännäilyä

Milenani

Vasta-alkaja
Hei! Onko muita jännäilijöitä? Mulla tosiaan vasta 2+5 meneillään, eli vielä ei pääse testailemaan, mutta kovasti on fiilis, että nyt ois tärpännyt. Tässä pari päivää ollut menkkamaista jomotusta ja pari kertaa tuntunut todella kipeä juilasu vasemmalla puolella.. Kiinnityskipuja? Lisäks tänään huomannu hajuherkkyyttä. Mulla esikoisen raskaudesta jo melkein 10 vuotta, joten vähän on hatarat muistukuvat mitä kaikkee tähän (mahdolliseen) alkuraskauteen kuuluukaan.
 
Täälläpä taitaa olla hiljasta vielä 😂 huvittavaa että esikoisesta samat kiertopäivät (plussasi hänestä 24.2. Ja nyt on 24.5.)hänellä la 4.11. Ja tässä olisi 4.2. 😍
 

Liitteet

  • 465E2E6E-9B57-4837-97BB-E7E9993620C7.jpeg
    465E2E6E-9B57-4837-97BB-E7E9993620C7.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 13
  • 00776C19-8914-408C-AB7A-BFF3D726D06C.jpeg
    00776C19-8914-408C-AB7A-BFF3D726D06C.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 13
Muokattu viimeksi:
Koskas tänne tulee salainen ryhmä? En osaa tätä uutta käyttää 😅
 
Hmm no siihen on vielä matkaa, mutta kyllä se tästä 👶🏼
 
Ne kertyy yllättävänkin nopsaan, kun keskustelu lähtee käyntiin. :Smiling Face With Smiling Eyes: Loin sekä tänne leikkinurkkaan että tuonne "vakavammalle" puolelle ketjuja auttamaan keskustelun alkuun pääsyä. Aloittakaa ihmeessä lisää mieleisiä. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Siinä mielessä itse en enää jännäile plussaa, koska tiistaina plussasin! Enemmän jännäilen ehkä sitä, pysyykö pikkuinen matkassa 🥺 Tänään 4+2, ei oikeastaan mitään oireita. Varhaisultra olisi 6+6 viikoilla.
 
Jännittää! Herkkis-testi näytti keskiviikkoaamuna ohuen tärkeän viivan, joka olikin tähan aamuun tuplannut leveytenä. Maanantaille varasin ajan HCG-verikokeeseen. Tänään huomasin mentaalipuolella pirskahteleluja, päädyin puremaan sisäpuolen poskilihasta, jottei turhia "sammakoita" suustani ulos hyppisi. Hormoonit sitä teetättää kaikenlaista!
 
hcg tulos valmistui tänään, oli liki 800! Pistin tiedon lääkärille. Uskoakseni huomenissa sieltä tullee ehdotuksia ultrasta. Tulitikkukirjanpidon mukaan la olisi helmikuun ekaviikolla, jos HÄN jaksaa sinne saakka!
 
Heii, liityn joukkoon iloiseen taustalla lukemisen sijaan. Mulla on viikonloppuna ovulaatio (su/ma) todennäköisesti ja ensimmäinen yrityskerta luvassa meillä kumppanin kanssa. Sitä nyt jännäillään, että mahtaisinko jopa ekasta kerrasta raskautua. Ikää 26v ja ensimmäinen vauva toiveissa 😊
Aika rennosti ajateltiin katsoa ”tulee jos on tullakseen” mutta vähän tämä vauvakuumeilun määrä mulla on sitä ajattelua vastaan 😅 kun haluis niin jo.
 
Mulla on ovis ollut arviolta 27.29.5. ja eilisestä illasta asti ihan kun joku tökkis vasemmalla puolella neulan kanssa välillä. Mahtaiskohan huomenna jo testailla, vaikka tokkopa se vielä näkyis vaikka tärppi ois käynytkin. :Smiling Face With Halo:
 
Heii, liityn joukkoon iloiseen taustalla lukemisen sijaan. Mulla on viikonloppuna ovulaatio (su/ma) todennäköisesti ja ensimmäinen yrityskerta luvassa meillä kumppanin kanssa. Sitä nyt jännäillään, että mahtaisinko jopa ekasta kerrasta raskautua. Ikää 26v ja ensimmäinen vauva toiveissa 😊
Aika rennosti ajateltiin katsoa ”tulee jos on tullakseen” mutta vähän tämä vauvakuumeilun määrä mulla on sitä ajattelua vastaan 😅 kun haluis niin jo.

Toivottavasti on osunut...!
 
Heii, liityn joukkoon iloiseen taustalla lukemisen sijaan. Mulla on viikonloppuna ovulaatio (su/ma) todennäköisesti ja ensimmäinen yrityskerta luvassa meillä kumppanin kanssa. Sitä nyt jännäillään, että mahtaisinko jopa ekasta kerrasta raskautua. Ikää 26v ja ensimmäinen vauva toiveissa 😊
Aika rennosti ajateltiin katsoa ”tulee jos on tullakseen” mutta vähän tämä vauvakuumeilun määrä mulla on sitä ajattelua vastaan 😅 kun haluis niin jo.
Mä tein tänään positiivisen testin! Ja meillä oli myös ensimmäinen kierto hormonaalisen ehkäsyn jälkeen menossa, eli ei voi tosiaan tietää ! :folded: :tears:
 
Hei ihan kuin mulle tehty ketju! Mä jännäilen pöäsisinkö enemmänkin kirjoittelemaan tänne ryhmään! Kuukautiset periaatteessa jo myöhässä, mutta koska imetäkn vielä esikoistani (yöimetyksiinkin sorruttiin uudestaan..) niin kierto heittelee varmaan senkin takia. Huomen aamulla tarkoitus testata, katsotaan kuinka käy🙏
 
Hei ihan kuin mulle tehty ketju! Mä jännäilen pöäsisinkö enemmänkin kirjoittelemaan tänne ryhmään! Kuukautiset periaatteessa jo myöhässä, mutta koska imetäkn vielä esikoistani (yöimetyksiinkin sorruttiin uudestaan..) niin kierto heittelee varmaan senkin takia. Huomen aamulla tarkoitus testata, katsotaan kuinka käy🙏
Olkoon testitulos sinulle mieluinen!
 
Takaisin
Top