Jälkiehkäisypilleri, toimii vaiko ei ovulaation jälkeen?

-Eevi-

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kolmen lapsen äiti ja näemmä silti sattuu ja tapahtuu.
Torstai-iltana isännän kanssa petipuuhissa ja kaikki nesteet vahingossa sisällä. Perjantaina olikin sellaiset ovulaatiolimat, ettei jäänyt epäselväksi. Hetken pohdinnan jälkeen menin sunnuntaina ottamaan jälkiehkäisypillerin.
Aloin tuossa nyt vain lukemaan, että se ei auttaisi, jos ovulaatio on jo tapahtunut?!
Onko kokemuksia?
On kyllä taas niin aikuisen naisen fiilis..
Tiedän, selviää ensi viikolla, mutta kuumottaahan tämä! Olen vielä tullut aina suht helposti raskaaksi..
 
Siitä on kyllä todella kauan kun sen ainoan kerran otin jälkiehkäisytabletit, etten muista mainintaa tuoteselosteessa tuosta ovulaatiosta. Eipä sitä kai auta muuta kuin odottaa. Tsemppiä!
 
En minäkään tajunnut lukea tuoteselostetta, kun vasta jälkikäteen. Hyvä meikä! Osaa toi järki aina yllättää itsenikin!
 
Minulla jälkiehkäisy ei toiminut. Siitä aikaa n. 11v. Eli hedelmöitys tapahtui vaikka otin pillerin ajallaan. Sitä itse mietin josko se hedelmöitys siis oli tapahtunut ei ehtinyt enää toimia jälkiehkäisykään. Niissä mainitaan silti 99,8% teho kun se otetaan sen alle 72h sisällä. Minulla siis tuo 0,2% toteutui,eli aborttiin jouduin sitten kun lapsi ei ollut toivottu siinä elämäntilanteessani.
 
Takaisin
Top