Jäätävät raivarit

Mirde

Puuhakas puhuja
Hei auttakaa... meidän Hulda on nyt tänään vetänyt kaksi kertaa "elämänsä raivarit".. ja molempien syy on maailmankaikkeuden naurettavin eikä todellakaan tuon arvoista.. huutaa puolikin tuntia kevyesti, potkii, makaa lattialla, ei halua syliin, ei halua tuttia, ei halua yhtään mitään. Eikä siihen auta mikään. Ei oikeasti mikään. Mua ahdistaa ihan suunnattomasti just se oma avuttomuus..

Mä tiedän, että kuuluu ikään jne. Mutta mietin, josko kuuluu myös MPR-rokotteeseen: siitä nyt tasan viikko. Onko muilla tätä? miten te toimitte; mikä auttaa? emoticon
 
Ei meillä ainakaan auta yhtään mikään. Noita tulee täällä useimmiten iltaisin tai ennen päikkäreitä kun tyttöä väsyttää. Tänäänkin oli melko manaajahenkinen iltapuuro.

Mä yritän vaan itse pysyä rauhallisena, yleensä otan syliin kun muuten tuo hakkaa päätään seinää, lattiaan tai mihin tahansa lähellä olevaan.. Pidän sylissä niin kauan että rauhottuu, sitten kun alkaa volyymi laskea alan yleensä lauleskella jotain ja aika usein tuo alkaa kuunnella ja unohtaa huutaa.

muoks. kirjoitusvirheet - ei osaa kirjoittaa kun nukuttaa tuota riekkuapinaa pari tuntia kekelä yötä.. Raivareita ja rikkinäiset yöt, jei!
 
Joo, täällä kans, karjutaan ihan! Luulisi olevan kurkku hellänä kun ei edes itke vaan karjuu ja menee kumaraan ja laittaa kädet nyrkkiin jotta varmasti äiti huomaa että nyt ärsyttää jokin!

Ja asiat joista näitä raivareita saa, on todella tyhmiä, pieniä tai vanhemmista vain huvittavia.. Ilmeisesti jotain uhmaiän lämmittelyjä nämä?

Minä yleensä vaan sanon että äiti ei mahda asialle mitään, mistä nyt sitten onkaan kysymys.. Uhkailen omaan huoneeseen laittamisella ja jos ei tämäkään tehoo, en välitä, lähden tekemään muuta, hyvin äkkiä yleensä rauhottuu. Sitten kysyn yleensä että "muistatko missä kirjassa oli se pandakarhu" niin tällä viimestään rauhottuu kun on ensin huutanut vähän aikaa.. Huomio kiinnittyy siihen kirjaan mistä se löytyy, alkaa siis etsiä kyseistä kirjaa.
 
Meillä on nyt viikon sisään alkanut kanssa nämä raivarit. Yleensä syy on siinä, ettei pääse kylpyyn tai saa maitopulloa. Hitsit, kun mietityttää, että ei kai siinä ole syytä, kun meillä tuli toinen maitopullo takaisin päivärytmiin mukaan, kun alettiin sisälle nukuttamaan päiväunille. 

Mutta ihan niin kun Tweetykin kirjoitti niin selkeästi raivokohtaukset tulee silloin, kun väsyttää. 

Mä oon vielä vähän sormi suussa näiden kanssa, kun on niin uusi juttu. Mutta yleensä yritän saada huomion johonkin muuhun juttuun. On meillä kylpypäivät kyllä tuplaantunut, kun ei vaan jaksa kieltää tuollaista asiaa.
 
Takaisin
Top