IVF todennäköisyyslaskuri

Myrtle

Jostain jotain jo tietävä
Voi kuulostaa humpuukilta, mutta tämä on ihan yliopiston kehittämä ja Englannin julkisen terveydenhuollon suosittelema. Ajattelin laittaa tänne, jos on muita jotka janoavat tällaista tietoa.

https://w3.abdn.ac.uk/clsm/opis/

Kerrotaanko tulokset tähän ketjuun myös? Itse sain niinkin korkean kuin 57%, varmasti sen takia kun saatiin niin paljon alkioita pakkaseen.
 
Tein kans molemmat: post testi anto 39,91% ja toinen 43,54%. Laitoin ne tiedot mitä oli ennen, kun tulin raskaaksi ja sain pojan. Pojalla ikää 1v3kk.
 
Mietiään tässä lähivuosina haettaisiin lähete uusiin IVF hoitoihin ja niillä sen mukaisilla tiedoilla prosentti ois 46,26%.
 
Mulle on tehty 2 ivf:ää, laskin molemmille. Ensimmäisen pre-arvo oli 43 % ja post 23 % (saatiin vain yksi hedelmöittynyt alkio). Toisen pre-arvo taasen 46 % ja post 35 %. Ensimmäisestä kierroksesta on lapsi ja toisesta parhaillaan raskaana.

Mielenkiintoinen testi, tuo kyllä taas enemmän perspektiiviä siihen, miten onnekas näiden hoitojen kanssa onkaan ollut.
 
Mä kävin mielenkiinnosta testaamassa.

Pre-arvo: 10.05%
Post-arvo: 16.32% (saatiin hyvä määrä hedelmöittyneitä alkioita)

Huomaa kyllä hyvin iän tuoman eksponentiaalisen prosenttien vähenemisen. Mutta, on se enemmän, kun 0 :) ja sen takia kai tässä koitetaankin.
 
Mä testailin myös. Pre oli kaikessa tuota 35-42 % luokkaa (meil ivf ja icsi hoitomuotona molemmat)

Post oli 42-45 % luokissa eka siirto, mutta totaaliyllätys oli 5 päiväisen alkion post oli jotain 67% luokkaa jo ekasta siirrosta :O mäkin haluan et siirretään blasto seuraavaks
 
Mulla post-testi toiselle siirrolle oli 69-72% (icsi ja ivf, en tiedä kumpi alkio siirrettiin) ja nyt raskausviikko 5 meneillään.
 
Mulla pre 39 %, post 5-päiväisellä alkiolla 62 %. No, tuon ivf-hoidon tuloksena raskaus alkoi, mutta päättyi lähes heti varhaiseen keskenmenoon.
 
Tein uudelleen tuon todennäköisyslaskurin uusilla tiedoilla.

Tässä 1.IVF:n todennäköisyydet
Pre-arvo: 10.05%
Post-arvo: 16.32% (saatiin hyvä määrä hedelmöittyneitä alkioita)

Ja toisen IVF:n todennäköisyydet, kun on ollut raskaana ja tulisi aina blastosiirto.
43,85% post arvo

Näillä vaan eteenpäin!
 
Takaisin
Top