IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninuok, älä heitä vielä kirvestä kaivoon vaikka uskon, että on tosi paska fiilis! Aika monella tänkin forumin plussanneista on tosiaan ollut menkkakipuja ja vuotoja, ja silti kaikki ollut hyvin, eli koita malttaa vielä vähän. <3

Seesam, pahoittelut negasta ja Beisla, tosi harmi ettette saanu pakkaseen mitään. Pidän kovasti peukkuja pystyssä siirretylle alkiolle!

EL-LE, mahtavaa - onnea! Minkä ikäinen alkio sulla siirrettiin?

Metsästän vielä ovista... Torstaina (kp 11) follikkelit oli vasta 11 & 12 mm, joten jos kasvavat n. 2mm päivävauhtia niin veikkaan, että huomenna - viimeistään maanantaina tulis ovisplussa. Silti jännittää, että menee ohi! Tosin maanantaille varattu kontrolliultra joka tapauksessa, jotta loppuviikosta ehditään tekemään siirto jos en spottaisi ovista testeillä.

Tällä kertaa oon onnellinen siitä, että ovis tulee vähän myöhemmin kuin yleensä, jotta limis ehtii kasvamaan (sen takia mulla on ne Menopurpistokset ollu tukena). :)

Muokattu viimeksi:
Ninuok voimia! Toivottavasti olisi kuitenkin vain harmitonta! :) Itsellänihän oli runsastakin vuotoa alkuun, vaikka kaikki oli hyvin. Kunpa sielläkin! Toivotaan parasta ja pidetään peukkuja :)

Siis mitä hemmettiä.
Menin surullisena tekemään äsken digitestin, halusin varmuutta laskeneelle hcg:lle.
Olen kyllä ihmeissäni.
Viikot muka nousseet. En kyllä usko. Haluan maanantaina veritestiin, vaikkakaan mulle ei ole sellaista klinikalta määrätty..
Niin sit ei tarttis arvailla..

Oho, kuva jäi puuttumaan..
d118295441f57211f515b1bc83351551

Ninouk tsemppiä! Toivottavasti pääset siihen veritestiin. Noi alkuraskauden vuodot on tosiaan niin yleisiä, ettei vuoto ole mikään todiste siitä että olisi käynyt huonosti. Vuodolle on paljon ihan harmittomiakin syitä. (Ja toisin päin myös ikävä kyllä, vuodon puute ei todista että kaikki olisi hyvin. ) Ymmärrän kyllä tosi hyvin ettei vuoto ainakaan rauhoita mieltä.

Ninuok oisko mahdollista jo kuitenkin digin näyttää 2-3? Mä en pysty ny ajatteleen järkevästi millä viikolla oot ns menossa :) :D ei nyt luovuta vielä ainakaan toivosta!

Mulla ovulaatio lähenee, mieli tekee niin paljon! :D mutta harmittaa, että mies ei oo niin aktiivinen, kun on testotasotkin alhaiset.

Mulla olis niinkun 4+0 vauva.fi laskurin mukaan.. eli kai se on ihan mahdollinen tulos..
kun eikö tuohon digin viikkoihin aina lisätä se kaksi..
Mutta eipä tässä voi luottaa ennen veritestiä.. :| :)

Ninuok Tsempia!.Minun kuukautiset ei alkanut vielä.Olen jäänitävä ja suurulinen :(
Herukka onko mahdolista kun sumutan Synarela ja kuukautiset ei tulee pitkää aika?.En ole varmaa että alkaa,kun tämä lääket vaikuta.Minun kuukautiset aina ihan tasan,mutta nyt....

Muokattu viimeksi:
Kiki, helppo sanoa täältä kaukaa, että älä hätäile. Monet ovat raportoineet kuukautisten myöhästymisestä muutaman päivän, joten se on varmasti ihan normaalia. Tässä on vielä monta päivää, ennenkuin 27.4. Kaikkea hyvää sinne!!
Laskelmoin, että minullekin on lääkityksellä ohjattu kuukautiset alkamaan noin 26. tai 27, päivä, mutta oletan, että voi mennä 2-4 päivää yli tuon.

Muokattu viimeksi:
Haluan kysyä,eilen olin kunto testi työstä.Oli tosi vaikea testi ja olen vasynyt.Onko huono asia kun olen nyt jo hoidossa.Toivotan,että ei ole paha munasarjalle.Sanoin lääkärille että on vaikea ja olen väsynyt hän ei vielä vielä.Ensi viiko työfysoterapevti halua menen uudestan tämä kuntotesti.

Muokattu viimeksi:
Kiki, helppo sanoa täältä kaukaa, että älä hätäile. Monet ovat raportoineet kuukautisten myöhästymisestä muutaman päivän, joten se on varmasti ihan normaalia. Tässä on vielä monta päivää, ennenkuin kuin 27.4. Kaikkea hyvää sinne!!
Laskelmoin, että minullekin on lääkityksellä ohjattu kuukautiset alkamaan noin 26. tai 27, päivä, mutta oletan, että voi mennä 2-4 päivää yli tuon.

Kiitos Katjusha.Toivomme vain hyvää asia.

Muokattu viimeksi:
Unique, täälläkin on ovulaatio-oireita, mutta omalla kohdalla ne taitaa olla ihan kuvitteellisia. Nyt olis kai kp 20, että periaatteessa mattimyöhäinen voisi ovuloida nytkin.

Katjusha ootko tikuttanut ovista? Mulla vasta kp10 menossa, että ovulaatio vasta tulossa, mutta en osaa yhtään sanoa nyt, että koska, kun viimeksi plussa tuli vasta kp16. :)

Äh hittolainen, olisko valistunutta arvausta kuinka toimia huomenna jos oviplussaa ei tule, koska lääke (Menopur) loppui tänään...

Eli lääkäri sanoi, että jatka pistoksia kunnes ovisplussa tulee ja ma ultraan jos ovisplussaa ei tule vkonlopun aikana, mut taisi laskea Menopurin väärin, koska siitä ei riitä enää huomiselle. Mulla on kyllä Ovitrelle kaapissa ja follikkelien pitäis huomenna olla jo kypsiä, eli ns. irrotusvalmiita, mutta kumpi parempi - irrottaa itse vai olla päivä ilman lääkettä, vaikka pitäisi ottaa? Mietin, että mitä vaikutuksia sillä voi olla jos jää ottamatta.

Takaisin