IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enpä taida enään tehdä.
Ihan lannistunut olo, taas..
Ja viimeinen pakaste alkio oli tuo. Ja seuraava hoito kierros menee varmaan sitten elokuuhun.

Onko normali ?Pitäisikö sanoa lääkärille? Vaukutatko hoitoon,kun on myöhästyä?En ikinä ollut minulla viivästytti,siksi en tiedä mitä tulee.

Mulla oli ainakin varattu pistoksien aloituspäivä oletettujen menkkojen alkamispäivästä 5 päivää eteenpäin. Minulla ei myöskään ole kuukautiset yleensä myöhässä, joten lääkkeen tepposia. Milloin sinulla pitäisi alkaa pistokset?

Minä vain sumutin synarelaa 1 viikon kauemmin.

Pystytäänkö julkisella hoitoa siirtämään, vai peruutavatko koko homma, jos vuoto ei tuu? Aloitin Synarela 10.4 ja 27.4 pitäisi aloittaa pistokset.Jäännitävä kun ei tulee kuukautiset nyt.Yleensä ihan tasan kun kello.

Kiki, toivottavasti vuoto alkaa kuitenkin pian. Arvelen, että sekä julkisella että yksityisellä on totuttu siihen, ettei näitä asioita voi suunnitella etukäteen päivän tarkkuudella, koska olemme kaikki yksilöitä ja reagoimme lääkkeisiin omalla tavallamme.

Ymmärsin,että sinä sumutit 1 viikon vielä,tarkoitako että ei tulee kuukautiset?Varma koko hoitoo peruttaa kun ei ole vuoto?En tie.

Kiki, toivottavasti vuoto alkaa kuitenkin pian. Arvelen, että sekä julkisella että yksityisellä on totuttu siihen, ettei näitä asioita voi suunnitella etukäteen päivän tarkkuudella, koska olemme kaikki yksilöitä ja reagoimme lääkkeisiin omalla tavallamme.

Kyllä ymmärsin ,että tulee myöhemmin ja normaali asia,mutta olen jäänitävää.Lääkäri ei sanoo että voi omla myöhästyä tulee ja siksi nyt mieten varma koko hoitoo menee huonosti [emoji29][emoji29][emoji29]

Kiki, pistoksia et voi aloittaa ennen kuin vuoto on alkanut.
Sinulla on varmasti ohje Synarelaa varten? Soita huomenna hoitajalle ja saat vastauksen.

Minulla alkaa perjantaina synarela ja luulen, että vuoto myöhästyy muutaman päivän tämän vuoksi. En hätäile vaan odottelen.

Katjusha,tiedän että en voi aloittaa pistokset ,siksi olen jäänitavä.Nyt ymmärsin teilta ja kiitos ,että on normalli asia.Aina pelkään mitä tulee..Lääkäri ei sanoo minulle kun aloitin Synarela että vuoksi on muutaman päivää myohästyä.Kiitos.

Ei sulla kiki ole vielä mitään hätää jos sulla alkaa pistokset vasta 27 päivä. Kunhan ennen sitä alkaa menkat niin hyvä on.

Jos kuukautiset ei ole alkanut siihen 27 päivään mennessä niin sitten vaan sumutat niin kauan ennen kuin ne alkaa. Mulla siirtyi piikkien aloitus viikolla kun menkat oli myöhässä vielä silloin kun pistot piti aloittaa. Hoitoa ei kyllä peruta tuosta syystä.

Ninuok: virallinen testipäivä olis maanantaina.Tänään alkio on/olis 12 -päiväinen, joten viimeistään perjantaina pitäis kyllä jo jotain näkyä. Toivon parasta. Tsemppiä sulle vikoihin päiviin. :Heartred

Te ootte kyllä sinnikkäitä kun ette oo vielä testannu. Miä yritän malttaa mieleni ainakin siihen pp 12 asti. Sitten peto on irti :D Toki siis jos ees siirtoon päästään..

Herukka! Kyllä mä siis oon jo testannut silloin muutama päivö sitten, ja sainkin jonkun ihan haamuplussan :D mutta menkka kivut alkoi nyt masentaa.. :D
Tää piina aika on yhtä tunteiden vuoristorataa...

Maurizio! Ihanaa kun sä plussailet siellä :)

Mä äsken heräsin, ja pakko oli tehdä testi... hitsi kun noi luget turvottaa, niin herään ainakin kerran yössä vessaan, kun normaalisti nukun ihan sikeästi läpi yön.. :|
Mutta joo, tommoinen hailakka plussa sieltä tuli. Mutta jotenkin en nyt luota siihen :D

Liitteet

• 1524097550243.jpg
    1524097550243.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 302
Herukka! Kyllä mä siis oon jo testannut silloin muutama päivö sitten, ja sainkin jonkun ihan haamuplussan :D mutta menkka kivut alkoi nyt masentaa.. :D
Tää piina aika on yhtä tunteiden vuoristorataa...

Maurizio! Ihanaa kun sä plussailet siellä :)

Mä äsken heräsin, ja pakko oli tehdä testi... hitsi kun noi luget turvottaa, niin herään ainakin kerran yössä vessaan, kun normaalisti nukun ihan sikeästi läpi yön.. :|
Mutta joo, tommoinen hailakka plussa sieltä tuli. Mutta jotenkin en nyt luota siihen :D

VAI HAALEA :D hassu olet. Ihan selvä plussa <3

Takaisin