IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi ilpuri kun olet kipeänä, ja siirto jää väliin :(
Mutta tosiaan, en varmaan itsekään lähtisi turhaan siirtoon.. mielummin säästää alkion parempaan kiertoon :)
Tsemppiä!

Täällä ei vuotoa kuulu. Klinikalla vaan käskettiin odotella.. turhauttavaa odottaa menkkoja, jotka ilman lääkkeitä olleet niin täsmälliset. Huoh.

Tervetuloa ja pikaista plussaa, vauva2018-2019. En muista vuotoja, mutta tuurillaan on vuoto alkanut seuraavaan ”0-ultraan”. Tosin mulla on vaan lääkkeellinen PAS tulossa, ettei mutkikkaampaa. Eilen aloitin Primot, pe alkaa synarela (tekee musta hermoraunion)... kp 2 lähtee sitten taas Progynova.
Ilpuri, voihan kehveli, sinnekin se tauti ehti :/ No, toivotaan pikaista paranemista. Ehkä tää on meille molemmille (kärsivällisille) positiivinen kevät :)
Mulla meni eilen viimeinen Doximed ja ennakoivat hormonilääkitykset alkoivat.

Tervetuloa, minunkin puolestani vauva2018-2019. :)

Ilpuri, voi hitto miten huono säkä. Toivottavasti pääsette seuraavasta kierrosta sitten siirtoon. :Heartred

Täällä tehty eka testi ja puhdasta negaa näytti. Vielä aika varhaista sanoa mitään varmaan, joten ihan en oo kirvestä heittänyt kaivoon vielä.

Tervetuloa, minunkin puolestani vauva2018-2019. :)

Ilpuri, voi hitto miten huono säkä. Toivottavasti pääsette seuraavasta kierrosta sitten siirtoon. :Heartred

Täällä tehty eka testi ja puhdasta negaa näytti. Vielä aika varhaista sanoa mitään varmaan, joten ihan en oo kirvestä heittänyt kaivoon vielä.

Onko kuvaa? :)

Täällähän on tapahtunut monipuolisesti :)

Meillä siis Menopur-pistoksilla avustettu PAS-kierto meneillään ja kävin tänään (kp 11) kontrolliultrassa. Limakalvo ok, mutta munasolujakin oli kolme kasvamassa. Aikaisemmin ei ole insseissä tai vastaavissa passeissa alkanut kasvamaan kuin 2 enintään, joten lääkäri antoi yhdyntäkiellon...

Tottakai järkevää niin, mutta tuntuu niin epätodennäköiseltä, että raskaus "luonnollisella" tavalla alkaisi kun ei ole ikinä insseissä tai avustetuissakaan pas-kierroksissa tapahtunut mitään.

No mut munasolut oli vielä sen verran pieniä, että ovistesteillä mennään loppuviikko ja sit ens viikolla toivottavasti päästään siirtoon!

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin <3

Hei kaikkille.Aloitin viime viikkolla SYNARELA ja kuukautiset pitäisi tulla eilen.Mitä teen?Lääkäri ei sanoi,että voi tulee myöhemmin.Teiltä joku sanoi,että on mahdollista myöhastyä.Pitäisikö soittaa ja sanon lääkärille?

Kiitos kaikille,
Yhtä toivomista ja odotteluahan tämä on myös täälläkin ollut viimeiset neljä vuotta. Itse olen asennoitunut niin, että pessimisti ei pety, vaikka pettyyhän sitä silti. Onpahan sitten kaikki tullut tehtyä mitä pystyy niin ei tarvii vanhana lapsettomana voivotella :D osasin jo alusta saakka asennoitua siihen, että varmasti täytyy käydä nämä ivf hoidot läpi. Ystävä sai hetki sitten plussan heidän ensimmäisestä ivf tuoresiirrosta ja toinen raskautui toisella kierrolla heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Yritän nyt iloita heidän puolestaan. Toivottavasti täällä nyt kaikki saisivat sen kovasti toivomansa pienen mukaansa.

Nyt jännään osuuko se punktio samalle viikolle työreissujen kans. Pomo on tietoinen että mahdollisesti 3pvn saikku tulossa silloin, syytä en kertonut. Onneksi nuo yrityslentoliput voi peruuttaa. Suprecurista ei ainakaan vielä ole tullut mtn sivuvaikutuksia. Hyvä niin, ”koputtaa puuta”.

Hei kaikkille.Aloitin viime viikkolla SYNARELA ja kuukautiset pitäisi tulla eilen.Mitä teen?Lääkäri ei sanoi,että voi tulee myöhemmin.Teiltä joku sanoi,että on mahdollista myöhastyä.Pitäisikö soittaa ja sanon lääkärille?

Mulla viivästytti synarela kuukautisia 8pv

Täällähän on tapahtunut monipuolisesti :)

Meillä siis Menopur-pistoksilla avustettu PAS-kierto meneillään ja kävin tänään (kp 11) kontrolliultrassa. Limakalvo ok, mutta munasolujakin oli kolme kasvamassa. Aikaisemmin ei ole insseissä tai vastaavissa passeissa alkanut kasvamaan kuin 2 enintään, joten lääkäri antoi yhdyntäkiellon...

Tottakai järkevää niin, mutta tuntuu niin epätodennäköiseltä, että raskaus "luonnollisella" tavalla alkaisi kun ei ole ikinä insseissä tai avustetuissakaan pas-kierroksissa tapahtunut mitään.

No mut munasolut oli vielä sen verran pieniä, että ovistesteillä mennään loppuviikko ja sit ens viikolla toivottavasti päästään siirtoon!

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin <3

Tuntuu että aika matelee aina näissä tilanteissa. Meillä sama boogi sinäänsä että jos ma ultrassa kaikki ok niin punktio ja siirto on ensi viikolla :)

Jee ens viikolla saadaan lisää piinailijoita :)

Oma piina on kyllä nyt ihan peestä. Viime yönä alkoi kovat kuukautiskivut, ja jatkuneet tänään.. eli ei kyllä lupaavalta vaikuta :(

Seesam; sun ei kyllä todella kannata heittääkään sitä kirvestä minnekään, kun sullahan vasta myös pp7, ja sulla siirrettiin nuorempi alkiokin :) koska sun on määrä lopettaa luget? Mulla enään huominen niitä, ja uskon jo että pe-la alkaa vuoto :|

Jee ens viikolla saadaan lisää piinailijoita :)

Oma piina on kyllä nyt ihan peestä. Viime yönä alkoi kovat kuukautiskivut, ja jatkuneet tänään.. eli ei kyllä lupaavalta vaikuta :(

Seesam; sun ei kyllä todella kannata heittääkään sitä kirvestä minnekään, kun sullahan vasta myös pp7, ja sulla siirrettiin nuorempi alkiokin :) koska sun on määrä lopettaa luget? Mulla enään huominen niitä, ja uskon jo että pe-la alkaa vuoto :|

Joo tosiaan :) tuntuu että piinailen jo nyt vaikkei mitään ole tehty :D

Ootko uskaltanut testiä tehdä?

Takaisin