Heippa kaikille,
Siirryn tänne tuolta letrozeista inseminaatioon ketjusta kirjoittelemaan, josta tulikin sitten aika hiljainen.
Tänään alkoi ensimmäiset sumuttelut 4 kertaa päivässä ja suunniteltu punktio viikolla 20 eli pitkä kaava näin ensimmäisellä kerralla ainakin. Minkälaisia sivuvaikutuksia teillä on tullut suprecurista? Kurkku tuntuu karhealta, mutta muutoin ei vielä muita tuntemuksia...
Mieskin lähti karkuun viikoksi, kun kerroin nuiden mahdollisesti aiheuttavan mielialan vaihtelua. Tunnetusti niitä on ilmankin nuita lääkkeitä...

Piikeiksi sain Fostimonia, 150 iui annostus, onko jollain muilla siitä kokemusta? Aiemmin käytin gonal f, niin tuntematon tuo lääke minulle...
Taustaa: minä 33v., mies 29v., kymmenen vuotta yhdessä, ei plussia ovulaatio- tai raskaustesteihin, yritystä takana noin neljä vuotta, lapsettomuushoitoja 1 1/2 vuotta. Letrozoleja 6 kk, yksi inseminaatio, jonka jälkeen lääkäri sanoi ettei kannata enää tehdä niitä. Miehellä oli huipputulokset ja saatiin valita jatketaanko gonal f + irrotuspiikki kotona vai ivf. Päätettiin ivf, minulla on pcos ja yksi iso noin 7cm halkaisijalta oleva kysta, jota seurattu useamman vuoden. Se painaa vasenta munasarjaa, jonka vuoksi vasemmalla ei kehity mitään. Oulussa julkisella tehdään ivf ja sinne jonotin reilu 3kk. Jos oikea puoli ei tarpeeksi tuota munia niin kuulemma kysta leikataan ja sehän tietää taukoa näihin hoitoihin.
Hoidon ensimmäinen uä tulee olemaan toukokuun alussa. Minulla kierto on suht epäsäännöllinen, 30-37 päivää. Oliko teillä kuukautiset alkaneet ensimmäisessä uä:ssä?