IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jero voi tosi inhottavaa tollanen tiputtelu, mutta plussaako ei silti näy?

Onnea plussanneille!! :) ja tervetuloa uusille!!

Täällä ollaan jo pikkuhiljaa paremmalla mielellä, nyt ei auta muuta kuin jaksaa vain odotella sitä ihanaa lopputulosta. Maltti on kai valttia..

Tervetuloa uudet käyttäjät:) toivotaan paljon plussia tänne.
Pipsu: itse oon syönyt koko tämän yritys ajan multivita raskaus ja imetys vitamiineja.

Täällä ollaan lijoilla, vaikkakin hiljaisena lueskelijana :happy:

Moni näyttää jännäilevän plussia. Nyt saisi plussa-aalto lähteä liikkeelle!

Tuikkasin tänään Procrenin. Tästä se lähtee. Toivottavasti vuoto tulee ajallaan. Ultra on alkukuusta, pistoksiksi sitten Menopur ja suunniteltu punktio toukokuun puolivälin paikkeilla.

Hoitojakiertoja on mahtunut vuoden sisälle jo monta. Hoitoja aloittaessa tunsi innostuneisuutta ja ajatteli, että NYT onnistuu. Nyt ei tunnu oikeastaan erityisemmältä. Outoa, että alkaa pitää näitä hoitoja jo rutiinina. Viimeistä kertaa taistoon! :smiley-angelic001

Kuulostaa lupaavalta Maurizio! Toivottavasti sais lähipäivänä väriäkin. :)

Täällä tuli äsken mitattua kuumemittarilla ihan niukasti yli 37 lämpö. Hiukan on viluttanut, mut ei varsinaisesti mikään sairas olo. Koitan nyt olla vetämättä tästä mitään johtopäätöksiä...

20180415_212708.jpg

Hei vaan kaikille!

Olen tätä ketjua jo pidempään lukenut. Meillä on esikoinen tehty ICSI:llä, mutta en silloin yrityksen aikaan löytänyt tätä ketjua vaikka foorumilla pyörinkin. Nyt on kakkosen yrityksen aika. Ollaan naispari ja nyt on vaimon vuoro yrittää raskautua. Muutaman tuloksettoman inssin jälkeen ollaan siirrytty myös hänen kanssaan rankempiin hoitoihin.
Liikkeelle lähdettiin Elonva-pistoksella ja siitä kuuden päivän jälkeen mukaan Bemfola ja jarruna Orgalutran. Niitä oli tarkoitus jatkaa viitisen päivää, mutta ekassa ultrassa lääkäri totesi että follit ovat kasvaneet niin, että punktio onkin maanantain sijaan perjantaina. Tämä oli siis viime perjantai. Folleja oli 12; punktio meni ihan hyvin ja ensin vaikutti hyvältä, saatiin 11 solua. Mutta jo toipumishuoneessa kun oltiin, lääkäri tuli sanomaan että vain neljä oli kypsää. Tiedä sitten mikä siinä oli, jos viikonloppu ei olisi painanut päälle niin olisiko vaikka lauantai ollut parempi punktiopäivä? Ymmärrän ettei maanantaille uskaltanut odotella jos follit olivat sen kokoisia. No, turha kai spekuloida paitsi jos joudutaan uuteen hoitoon, on hyvä tietää edes mahdollinen syy. Eilen meille soitettiin että kolme oli hedelmöittynyt. Huomenna tulee uusi soitto, miten solut kasvavat, ja jos edes yksi jaksaa niin keskiviikkona olisi siirto. Kovasti toivon että saataisiin edes jotain pakkaseenkin, mutta siirto nyt on pääasia.

Tsemppiä kaikille kierron ja odottelun eri vaiheisiin ja plussatuulia!

Maurizio: vautsi, kyllä siinä jotain näkyy:)
Seesam: mulla tokassa raskaudessa nousi lämmöt, vähän yli 37 oli lämmöt ja oli vilunen olo:)

Muokattu viimeksi:
Maurizio, kyllä siellä jokin vähän kuultaa!! Voi Kumpa! :)

Beisla, tervetuloa! Mä muistan sut tuolta muualta tosi hyvin, itse asiassa pari päivää sit mietin et mitähän teille kuuluu :D onpas ärsyttävästi teillä käynyt! Ihan turha spekuloida, mutta varmaan silti tulee ajatuksia että menikö oikein. Muistanko omiani, vai oliko sun vaimolla pco tai endo tai jotain muuta vaivaa..? Toivottavasti sieltä joka tapauksessa tulis hyviä alkioita ja saisitte pakkaseen, ja mikä parempaa, onnistuis jo ekasta siirrosta! :)

Ihanaa maurizio! :)
Mitä testejä ostit?
Täytyy varmaan itsekin rientää apteekkiin tai kauppaan tänään tai huomenna :D vaikka mies pitääkin mua taas hulluna..
Tekis mieli ostaa se clearbluen early...-testi.. ja oman kokemuksen mukaan noi clearblue viikko näytöllisetkin on kyllä aika herkkiä, kun viimeks kemiallisessa hcg oli alle 10, ja silti näytti raskaana 1-2..

Beisla, parasta onnea matkaan - toivotaan, että saatte hyviä alkioita näistä! Meillä meni aikanaan niin, että 8 munasolusta 5 hedelmöittyi ja tuli 3 blastoa. Toivotaan parasta, että tulee hyvät blastot!
Mauriziolle vahvistumista testille!!
Plussia ketjuun :)

Olikos sulla maurizio irrotuspiikki käytössä? :)
Nehän kai jonkin aikaa näyttää haamua/plussaa...

Toivotaan että sulla tämä on se plussa, mikä pysyy loppuun asti <3 :)

Huomasin juuri että tässä ketjussa kohta 10 000 viestiä! :D

Jero voi tosi inhottavaa tollanen tiputtelu, mutta plussaako ei silti näy?

Onnea plussanneille!! :) ja tervetuloa uusille!!

Täällä ollaan jo pikkuhiljaa paremmalla mielellä, nyt ei auta muuta kuin jaksaa vain odotella sitä ihanaa lopputulosta. Maltti on kai valttia..

No ei plussaa liuskaan eikä clearbluen digiin.. tänään ei tiputtelua ole ollut.

Takaisin